• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    UGH. Ik voel me echt kut en ik weet niet meer of ik wel door wil gaan. Ik wil opgeven, want ik ben zo... zo moe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat moment wanneer je het spaarpot-cijferkluisje van je zusje kan openbreken met je inbrekerskwaliteiten, nadat het kapot is gegaan :Y)

    This villain is GOOODDD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    It still hurts like a bitch. Which is funny because she is a bitch.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 18:58 ]


    Ohmygod wat een zieke struggle om mn auto te laten nakijken maar het einde lijkt in zicht. Gaat hassle worden om een week zonder auto te zitten maar okeeee ill deal with it. Hij moet gewoon gefixt.


    The truth is out there.

    misschien toch maar weer vertrekken. Zeikerds hier

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 20:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Como hermosa es tu sonrisa, eres muy perfecta y bonita.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wel belangrijk om te weten op hoeveel mensen ik moet rekenen qua gebak als ik afscheid ga nemen. Morgen dan maar even vragen en mocht er overblijven dan heb ik een goeie thuis. Vraag is alleen of ik dan op allebei de afdelingen ga trakteren of op een. Bij de een ben ik al even niet meer geweest, maar daar ben ik wel begonnen en heb ik ook langer gewerkt dan de afdeling waar ik nu zit.

    Ik weet het even niet.


    Physics is awesome

    Oh my. Hij is alle negen dagen van de VVAL niet op tour. Please, ga het doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wow! Ik voel me weer buitengesloten! Wat een kut vriendengroep heb ik!


    This ain't no place for no better man.

    Wanneer je buurvrouw zegt dat je er goed uitziet vandaag, terwijl je a. je haren niet eens hebt gekamd en b. al evenmin iets van make-up of wat dan ook op hebt en c. een dikke puist op je wang hebt.

    Bij ieder ander had ik gedacht dat het sarcasme zou zijn, maar mijn buurvrouw kent dat niet en ze meende het oprecht, dus ik heb haar maar voor gek verklaard.


    She's imperfect but she tries

    Ik wil echt die fanfic schrijven maar ik weet toch al wel dat het gaat floppen zoals basically alles wat ik doe.

    -

    Ik ben eigenlijk wel heel erg klaar met deze "vriendschap" maar ach, ik moet toch wat.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 23:53 ]


    This ain't no place for no better man.

    Ik moet echt stoppen me aangesproken te voelen. Momenteel heb ik genoeg aan mezelf en nu ga ik gewoon met een rotgevoel slapen, terwijl dat niet nodig is. Als er een groot punt van ergernis is, dan ben ik dat wel. :/


    26 - 02 - '16

    If you talk enough sense you will lose your mind.


    Er zijn niet veel filmseries waar deel twee net zo goed is als het eerste deel, maar Finding Dory is zeker een uitzondering op de regel. I love it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sankofa schreef:
    Ik moet echt stoppen me aangesproken te voelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —