• Ik wil graag wat meer rokken/kleedjes gaan dragen, maar het probleem is een beetje dat het nu nog te koud is. Het mooiste vind ik gewoon blote benen. Maar zie, het is te koud, mijn benen houden er niet van om bloot te zijn, en gewone panties zijn te dun om nu aan te doen. En bovendien zijn die panties na een of twee keer al kapot. Weten jullie van een panty die wat warmer is, en toch huidkleurig? Want een zwarte maillot past niet echt onder de dingen die ik in gedachten heb. En kleurrijk zul je mij niet zien rondlopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    eh panties met 60 of 80 denier? Ik trek wel eens twee panties boven mekaar aan :').


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    eh panties met 60 of 80 denier? Ik trek wel eens twee panties boven mekaar aan :').


    Helpt dat, twee over elkaar? Dat kan ik inderdaad wel eens proberen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Helpt dat, twee over elkaar? Dat kan ik inderdaad wel eens proberen.


    Ja, dat werkt! Het is in elk geval lekker warm!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Je hebt thermo-leggings in huidskleur, maar ik weet niet of dat het charmantste is om te dragen onder een rok. Bij een broek met veel gaten is het wel ideaal. Maar zoals hierboven al wordt gezegd, werkt het oprecht om twee panties over elkaar aan te doen! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Je kan misschien ook zo'n dunne panty aan doen en met kniekousen. Dat deed ik wel veel in de winter (;


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]