MEMPHIS • KEATON • KOWALSKI
|

|
21 • Scorpio • Fysiotherapie • With Nena
Memphis vond het al een hele prestatie dat hij überhaupt naar zijn lessen was gegaan die ochtend. De avond, of zeg maar nacht, ervoor had hij iets te diep in het gaatje gekeken en was hij in bed bij een vreemdeling beland - een jongedame van huis Virgo. Daarom was hij die ochtend in zijn vieze kleding en de alcoholgeur nog rondom zich naar zijn colleges gestrompeld. Gelukkig voor hem had hij slechts twee hoorcolleges waarbij hij hoogstens zijn ogen open hoefde te houden om actief deel te nemen aan de lessen.
Toen zijn les voorbij was, ontving hij een berichtje. Hij griste zijn telefoon uit zijn broekzak en bekeek het berichtje dat hij had gekregen van niemand minder dan Nena. Gauw pakte Memphis zijn spullen bij elkaar om het gebouw uit te lopen. Bijna meteen werd hij verwelkomd door Nena, maar dan op een ongebruikelijke manier. Ze botste vrij hard tegen hem op. 'Fuck, jij bent het. Ik dacht dat ik tegen een snotjong aanliep.'' zei ze ietwat verward. Memphis lacht kort en haalde zijn schouders op als teken dat het hem niet uitmaakte. ''ik heb een ijsje voor je meegebracht. Het is smeltweer buiten en ik zit hier me een beetje uit te zweten.''
'Thanks, Nena.' sprak Memphis opgewekt terwijl hij het ijsje van haar kreeg. 'Ben je al klaar voor het feest vanavond?' vroeg hij. Hij zakte neer op een bankje in de zon. 'Ik heb zo'n megakater,' lachte hij vervolgens. 'Ik ben vannacht geëindigd bij Charlotte van Virgo, die ken je wel toch?'
Memphis sloot zijn ogen en genoot van de zon. Hij hoopte snel de alcohol van gisteren eruit te zweten, zodat hij er die avond weer flink tegenaan kon gaan.
I'M AS SINGLE AS A DOLLAR AND I'M NOT LOOKING FOR CHANGE
|
[ bericht aangepast op 30 april 2018 - 10:53 ]
Big girls cry when their hearts are breaking