• Hi there, mede-bullet journalists!

    Jullie weten vast dat ik een fervent bullet journalist ben. Voor degene die niet weten wat zo’n journal is: het is een soort gepersonaliseerd agenda/dagboeksysteem. Het wordt in Nederland langzaam populairder.

    Ik doe het nu sinds september vorig jaar en ik vind het heerlijk. Ik word er productiever van en het is een lekker momentje van ontspanning als ik een spread maak. Het wakkert mijn creativiteit lekker aan ^^

    In dit topic deel ik mijn spreads. Een overzicht zet ik hieronder. De afbeeldingen zijn aanklikbaar!

    Ik vind het ook leuk om die van jullie te zien! Plaats je foto’s, deel geweldige Youtube-accounts en Instagrammers, vraag tips/feedback en vooral: let the creativity flow!

    Wie zijn jullie favoriete bullet journalists? Ik vind de stijl van Christine My Linh heel mooi, maar ook die van Amanda Rach Lee! (:

    Mijn supplies:
    Als journal gebruik ik de Leuchtturm 1917.

    Ik gebruik Pigma Micron fineliners (allerlei diktes), evenals Tombow dual brush pens. Ook heb ik Crayola supertips (50 pack voor ongeveer € 10), en enkele Zebra mildliners. De mildliners gebruik ik echter ook voor het studeren, dus het is de vraag hoe lang zij meegaan. Ik houd niet echt van donkere kleuren, zoals je ziet. Ik ben meer van de pastel kleuren, dus ik gebruik niet alle Crayola's en ook niet alle mildliners.



    Spreads voor het jaar 2017-2018
    Januari
    Ik weet niet waarom deze op z'n kant is, sorry x)





    Februari





    Maart (dikke faal)





    April






    Mei






    Juni





    Juli
    …

    Augustus
    …


    Spreads voor het jaar 2018-2019 (hiervoor ga ik een nieuwe journal gebruiken)
    September
    …

    Oktober
    …

    November
    …

    December
    …



    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:14 ]


    oi, suzy

    Ik wou er ook zo lang al aan beginnen, eigenlijk vorig jaar al toen ik met mijn eerste studie begon. Door mijn perfectionisme is dat echter niks geworden en is dat boekje te snel in de vuilnisbak beland :’D Maaaaaar ik was vandaag in de stad en zag zo’n mooi boekje met blanco papier. En het is toch het begin van een nieuwe maand dus ik ga het weer proberen. Tips zijn welkom :Y)


    voorkant


    Eerste pagina ^^ De rest is gewoon blanko wit

    Thanks to Monki (8 euro)


    El Diablo.

    Oeh wat een tof notitieboekje! Ik heb echt een obsessie met mooie notitieboekjes haha ^^


    We were the forever that didn't last

    Keeping the Forum alive :')

    Dit is mijn Monthly spread voor Juni tot nu toe :)

    Amanda Rach Lee heeft inderdaad een mooie stijl! Ik vind het er zo cute uitzien. Maar lol zoveel geduld heb ik echt niet



    Ben echt te lui om die andere twee te draaien haha



    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 22:46 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Keeping the Forum alive :')

    Dit is mijn Monthly spread voor Juni tot nu toe :)

    Amanda Rach Lee heeft inderdaad een mooie stijl! Ik vind het er zo cute uitzien. Maar lol zoveel geduld heb ik echt niet



    Ben echt te lui om die andere twee te draaien haha





    Wow! Die zijn mooi, zeg!

    Hopelijk kan ik binnenkort ook eindelijk aan een bullet journal beginnen. Aan het einde van deze maand ben ik jarig en een vriendin hintte dat ik een bullet journal van haar zou krijgen, dus dat heeft me ervan behoed om er zelf een te kopen, maar boy ik heb mezelf inmiddels al drie maanden in moeten houden.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Awe wat lief!

    Haha ik wens je veel succes alvast :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik ben vandaag ook aan mijn spreads voor juni begonnen, maar ik heb nog geen thema, dus het zijn alleen maar de basics. Meestal kopieer ik de spreads van Amanda Rach Lee (een beetje, want ik blijf lui) maar het thema van deze maand sprak me niet zo aan. ;p
    Jouw spreads zijn echt super mooi!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Jaa mijn moeder doet dat ook vaak, alleen dat vind ik weer een beetje saai, dus ik kijk gewoon wat rond op internet op zoek naar iets wat ik kan tekenen haha.
    Desalniettemin succes !


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Jemig, wat doen jullie dat mooi! Jaloers hier haha (H)
    Ik heb mijn Bullet Journal sinds december volgens mij omdat ik vol aan het leren was om te tekenen. Ik doe mijn bujo wel op een andere manier. Ik gebruik het echt meer als een soort dagboek dan een agenda. Ik haal mijn inspiratie gewoon van pinterest haha.
    Dit soort dingen maak ik:






    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Jemig, wat doen jullie dat mooi! Jaloers hier haha (H)
    Ik heb mijn Bullet Journal sinds december volgens mij omdat ik vol aan het leren was om te tekenen. Ik doe mijn bujo wel op een andere manier. Ik gebruik het echt meer als een soort dagboek dan een agenda. Ik haal mijn inspiratie gewoon van pinterest haha.
    Dit soort dingen maak ik:






    Wat zijn jullie allemaal creatief, zeg! SUPER MOOI. Wow.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    (...)

    Wat zijn jullie allemaal creatief, zeg! SUPER MOOI. Wow.

    Aw oml (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Jemig, wat doen jullie dat mooi! Jaloers hier haha (H)
    Ik heb mijn Bullet Journal sinds december volgens mij omdat ik vol aan het leren was om te tekenen. Ik doe mijn bujo wel op een andere manier. Ik gebruik het echt meer als een soort dagboek dan een agenda. Ik haal mijn inspiratie gewoon van pinterest haha.
    Dit soort dingen maak ik:





    Wauw Jo, wat prachtig!


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    (...)
    Wauw Jo, wat prachtig!


    Yey dankjewel (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Jemig, wat doen jullie dat mooi! Jaloers hier haha (H)
    Ik heb mijn Bullet Journal sinds december volgens mij omdat ik vol aan het leren was om te tekenen. Ik doe mijn bujo wel op een andere manier. Ik gebruik het echt meer als een soort dagboek dan een agenda. Ik haal mijn inspiratie gewoon van pinterest haha.
    Dit soort dingen maak ik:





    In love!!!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben niet zo perfectionistisch , maar ik kan echt gek worden want dan maak ik iets en denk ik eerst leuk maar 5 minuten later wil ik hem al uitscheuren.


    Firm believer of all that is magic

    Wow, vet gaaf! Lijkt me tof zo iets te maken, maar ik ben ook veel te perfectionistisch en zou gek worden als ik dan een lijntje verkeerd trek :<


    « The "earth" without "art" is just "eh." »