• Hi there, mede-bullet journalists!

    Jullie weten vast dat ik een fervent bullet journalist ben. Voor degene die niet weten wat zo’n journal is: het is een soort gepersonaliseerd agenda/dagboeksysteem. Het wordt in Nederland langzaam populairder.

    Ik doe het nu sinds september vorig jaar en ik vind het heerlijk. Ik word er productiever van en het is een lekker momentje van ontspanning als ik een spread maak. Het wakkert mijn creativiteit lekker aan ^^

    In dit topic deel ik mijn spreads. Een overzicht zet ik hieronder. De afbeeldingen zijn aanklikbaar!

    Ik vind het ook leuk om die van jullie te zien! Plaats je foto’s, deel geweldige Youtube-accounts en Instagrammers, vraag tips/feedback en vooral: let the creativity flow!

    Wie zijn jullie favoriete bullet journalists? Ik vind de stijl van Christine My Linh heel mooi, maar ook die van Amanda Rach Lee! (:

    Mijn supplies:
    Als journal gebruik ik de Leuchtturm 1917.

    Ik gebruik Pigma Micron fineliners (allerlei diktes), evenals Tombow dual brush pens. Ook heb ik Crayola supertips (50 pack voor ongeveer € 10), en enkele Zebra mildliners. De mildliners gebruik ik echter ook voor het studeren, dus het is de vraag hoe lang zij meegaan. Ik houd niet echt van donkere kleuren, zoals je ziet. Ik ben meer van de pastel kleuren, dus ik gebruik niet alle Crayola's en ook niet alle mildliners.



    Spreads voor het jaar 2017-2018
    Januari
    Ik weet niet waarom deze op z'n kant is, sorry x)





    Februari





    Maart (dikke faal)





    April






    Mei






    Juni





    Juli
    …

    Augustus
    …


    Spreads voor het jaar 2018-2019 (hiervoor ga ik een nieuwe journal gebruiken)
    September
    …

    Oktober
    …

    November
    …

    December
    …



    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:14 ]


    oi, suzy

    Je leert omgaan met dat perfectionisme :')

    Juli en augustus worden echt verwaarloosd en superlelijk HAHA ik heb geen zin meer om mijn huidige journal te vullen.
    Ik wil vanaf september meer aquarelschilderingen maken en in mijn nieuwe journal plakken! Ik heb al wat mooie gemaakt ^^


    oi, suzy

    Hier een paar van mijn spreads die er nog wel oke uit zien;





    Ik weet niet waarom deze op z'n kop staat maar goed..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hier een paar van mijn spreads die er nog wel oke uit zien;


    Oehh pretty!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    oké door al jullie mooie kunstwerkjes heb ik ook maar een bullet journal aangeschaft. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ah gl! Het is echt heel leuk om te hebben! Er gaat wel tijd in zitten om het mooi op te zetten, maar ach ik denk dat dat half the fun is :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ah gl! Het is echt heel leuk om te hebben! Er gaat wel tijd in zitten om het mooi op te zetten, maar ach ik denk dat dat half the fun is :)

    Ja dat lijkt me dus enorm leuk! Ik teken de laatste tijd enorm veel als ik me even down voel, dus ik denk dat dit nog beter gaat werken. Ik heb er nu al zin in in ieder geval! (:


    Life is a beautiful struggle

    Florent schreef:
    (...)
    In love!!!

    Dankjewel (:


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oké, maar guys, jullie moeten het geheim echt met me delen. WAAROM ZIJN JULLIE ALLEMAAL ZO GOED IN KALIGRAFIESHIT? Like, hoe zijn al die titels en shit zo perfect?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zonder potlood ben ik in ieder geval helemaal lost. En een lineaal is gewoon handig, want again, zonder lineaal trek ik geen rechte lijnen hahaha. Lukt het al een beetje Trippy?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Zonder potlood ben ik in ieder geval helemaal lost. En een lineaal is gewoon handig, want again, zonder lineaal trek ik geen rechte lijnen hahaha. Lukt het al een beetje Trippy?

    Hij is gisteren binnen gekomen (eerder dan ik had verwacht) dus ik ga morgen gelijk supplies halen zodat ik ermee aan de slag kan gaan!! (vandaag lukt me niet want ik kom pas thuis wanneer de winkels al zijn gesloten), ik kan niet wachten om er mee te beginnen tho (:


    Life is a beautiful struggle

    Eiland schreef:
    Oké, maar guys, jullie moeten het geheim echt met me delen. WAAROM ZIJN JULLIE ALLEMAAL ZO GOED IN KALIGRAFIESHIT? Like, hoe zijn al die titels en shit zo perfect?

    Wat ik zelf altijd doe is gewoon op Pinterest alfabet dingen opzoeken en het over gaat maken. Op een gegeven moment ken je dat handschrift uit je hoofd en gaat het sneller


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    (...)
    Wat ik zelf altijd doe is gewoon op Pinterest alfabet dingen opzoeken en het over gaat maken. Op een gegeven moment ken je dat handschrift uit je hoofd en gaat het sneller

    Dit. En ik heb een paar video's gekeken


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Je kunt ook op Dafont een mooi lettertype downloaden en je zin in Word typen in dat lettertype. Zoveel keus :9~


    oi, suzy

    Wat hebben jullie voor juli gedaan?


    [ heaven knows ]

    Heeft er iemand nog een tip voor een bujo die niet al te duur is (onder de 15 het liefst zodat m'n broertje het als verjaardagscadeau kan geven)? Ik heb er nu een van mijn bullet journal (?), maar deze is bijna vol en ik vind dat de pagina's te veel doorschijnen. Ik heb ook al op AliExpress zitten kijken, maar daar is de hype volgens mij nog niet helemaal goed aangeslagen.


    There are poems inside of you that paper can't handle