• Loser Club

    Rule number one, we don’t talk about. loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij 1 iets te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste nerds kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn Losers en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand worshops/tips/Styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand hun droomdate mee uit kunnen vragen naar het schoolbal. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze nerds naar wat doenbaars om te toveren.


    Dit is een ideetje die ik heb uitgedacht, omdat ik een liefde heb voor nerdy characters, dus waarom niet eens een rpg speciaal naar hen gericht? Mijn idee was een groep van 6 nerds (4 boys en 2 meiden ongeveer) en daarbij 3 populaire kids en 3 normale kids (mocht er meer interesse zijn kan ik alles natuurlijk aanpassen enzo maar de nerds zijn ook niet met 100 en zo ook de populaire kids moeten ook echt een reden hebben om als populair gezien te worden en dat ze de losers willen helpen gezien dit hun reputatie kan schenden als het misloopt.
    Also, don’t talk about loserclub

    Ik weet dat highschool rpg’s soms moeilijk zijn, dus ik twijfelde nog om misschien de laatste maand van higschool te doen, of de laatste maand van de zomervakantie vooraleer ze naar university gaan
    Dit ook maar een rough opzetje en mocht er interesse zijn zou de rpg ook pas over een week online geplaats worden omdat ik best druk ben op school en niet goed ben met rpg’s opstarten hahah . Het word voornamelijk een comedie based rpg met overduidelijke stereotiepen enzo, iets waarbij iedereen ook kan lachen. Also het is niet de bedoeling dat ze allemaal met iemand eindigen ( ik zorg er wel persoonlijk voor dat er geen orpg's ontstaan :Y) )

    Sooo who’s in? And who wanna help?


    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Love it


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Echt een geweldig idee! Let me know wanneer je t opent (al zit ik dit komende weekend in Berlijn en ben ik heel bang dat ik t daardoor moet missen ): )

    OOEEEHH, count me in! <3


    I have seen my own sun darkened

    [ bericht aangepast op 14 nov 2019 - 17:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH