• Zoals velen weten heeft Quizlet een facebook pagina, maar op het moment dat ik Quizlet zoek op instagram krijg ik geen resultaten.

    Dus hoe leuk zou het zijn? Een Quizlet Instagram pagina?

    Mij lijkt het leuk om dit samen met nog een paar mensen op te zetten, maar dan moet het natuurlijk wel gepromoot worden door Quizlet.

    Op de instagram pagina, kunnen we net zoals op Facebook, updates laten weten en wedstrijden promoten. Zo kunnen we weer nieuwe users trekken!

    Ik hoor het nog wel!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Klinkt tof! Met covers enzo kom je al een heel eind, denk ik! Ik zou gewoon een leuk teampje samenstellen en go.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een leuk idee, zeg! Ik zou met alle liefde willen helpen!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Bladgroen schreef:
    Wat een leuk idee, zeg! Ik zou met alle liefde willen helpen!


    Oke! Dan zijn we nu met zn drieën!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Praktische vraag: Stel dat iemand niet wilt dat zijn/haar covers of verhaal wordt vermeld op de site, moet die dat dan expliciet vermelden bij de story?

    Ik weet nog dat zo met die recensies, Quizletters bij hun story 'Dit verhaal mag gerecenseerd worden' schreven.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Praktische vraag: Stel dat iemand niet wilt dat zijn/haar covers of verhaal wordt vermeld op de site, moet die dat dan expliciet vermelden bij de story?

    Ik weet nog dat zo met die recensies, Quizletters bij hun story 'Dit verhaal mag gerecenseerd worden' schreven.



    Ik denk dat je algemeen gewoon altijd gaat vragen voor toestemming of ze het wel op instagram willen. Dat lijkt me nog het beste.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    ido schreef:
    (...)


    Ik denk dat je algemeen gewoon altijd gaat vragen voor toestemming of ze het wel op instagram willen. Dat lijkt me nog het beste.


    Dat is ook een optie natuurlijk!

    En wat met covers die de schrijver/schrijfster niet zelf heeft gemaakt? Want dan willen zij hun verhaal misschien wel op Instagram, maar wie weet wil de coverontwerper zijn/haar cover daar niet op omdat hij/zij er toch niet zo heel tevreden over is ofzo... Of geef je als ontwerper alle rechten af eens je de cover geeft aan de schrijver/schrijfster?

    Het zijn gewoon zo van die dingen waar ik nu even aan denk waar duidelijke afspraken over gemaakt moeten worden.^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Dat is ook een optie natuurlijk!

    En wat met covers die de schrijver/schrijfster niet zelf heeft gemaakt? Want dan willen zij hun verhaal misschien wel op Instagram, maar wie weet wil de coverontwerper zijn/haar cover daar niet op omdat hij/zij er toch niet zo heel tevreden over is ofzo... Of geef je als ontwerper alle rechten af eens je de cover geeft aan de schrijver/schrijfster?

    Het zijn gewoon zo van die dingen waar ik nu even aan denk waar duidelijke afspraken over gemaakt moeten worden.^^


    Ja daar heb je wel een punt. Ik denk dat de meeste ontwerpers het wel oke vinden zolang we ze credits geven op instagram of dat ze in de story zelf worden genoemd maar navragen is misschien wel beter.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik vind het altijd een goed idee om Q te promoten! Goed bezig (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klinkt als een leuk idee! Ik ben voor ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Leuk! Ik help graag mee


    Firm believer of all that is magic

    Het klinkt als een leuk idee!

    Doorgaand over die covers: praktisch geen enkele cover hier is gemaakt met rechtenvrije afbeelden, dus officieel zouden heel wat van de foto's niet eens gebruikt mogen worden om covers te maken, laat staan om ze (bewerkt) op Instagram te zetten. Hoe zou dat dan geregeld worden? Alleen covers die volledig uit rechtenvrije afbeeldingen bestaan gebruiken?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Het klinkt als een leuk idee!

    Doorgaand over die covers: praktisch geen enkele cover hier is gemaakt met rechtenvrije afbeelden, dus officieel zouden heel wat van de foto's niet eens gebruikt mogen worden om covers te maken, laat staan om ze (bewerkt) op Instagram te zetten. Hoe zou dat dan geregeld worden? Alleen covers die volledig uit rechtenvrije afbeeldingen bestaan gebruiken?


    Ik heb geen idee.
    Wel weet ik dat als mensen hier op Q inderdaad covers gebruiken die niet rechtenvrij zijn, dat je daar mee moet oppassen, sinds alles op Q word geplaatst, word ook op Google geplaatst met automatische copyright.

    Daarmee kunnen users echt in de problemen komen, of het nou gaat om betaalde promotie of ''gewoon voor de plezier''

    Necessity schreef:
    Het klinkt als een leuk idee!

    Doorgaand over die covers: praktisch geen enkele cover hier is gemaakt met rechtenvrije afbeelden, dus officieel zouden heel wat van de foto's niet eens gebruikt mogen worden om covers te maken, laat staan om ze (bewerkt) op Instagram te zetten. Hoe zou dat dan geregeld worden? Alleen covers die volledig uit rechtenvrije afbeeldingen bestaan gebruiken?



    Hmmm, dat is zeker lastig. Misschien een optie dat er bepaalde covers gemaakt worden met rechtvrije afbeeldingen, eventueel zelf gemaakte foto's oid. Maar dat is ook weer veel moeite...

    Misschien kunnen we iets proberen met bronvermeldingen?

    Ik denk er nog over na, want ik heb het gevoel dat hier best wat moois van kan komen!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 22:17 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Of gewoon een random, mooie maar rechtenvrije foto met alleen de titel van het verhaal er op, zou iets kunnen zijn.


    We were the forever that didn't last

    Ik ben hier wel voor ^^ Misschien ook leuk de gedichten van de maand/week erop te posten. Dichters zijn namelijk ook wat minder vertegenwoordigd hier.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.