• Hard lachend voor de tv op de bank, terwijl je geen adem meer krijgt, omdat net weer één of andere stomme tiener zich klem heeft gezopen en ergens op een stoepje over zijn beste vriend heeft gekotst en dat terwijl het gefilmd word door de cameramannen van 'zon. zuipen, ziekenhuis'. Zelfs zou ik nooit zoiets doen, zeg je nog buitenadem tegen de vriendin waarmee je het programma aan het kijken bent. Mijn vraag is, echt nooit? De perfecte setting hiervoor is toch wel Villa Eros, gelegen aan het Griekse strand. Wat vroeger een rustig dorpje was, is nu overgenomen door vakantiehuisjes en clubs, en natuurlijk meer dan genoeg gelegenheden om eten te halen.

    Alle Yale studenten hebben zich dit jaar op kunnen geven voor de studie reis. De reis wordt ieder jaar weer neergezet als 'het event van het jaar' en dat terwijl er maar 10 studenten mee mogen. Het is een loting, dus werkelijk iedereen maakt kans om mee te gaan. Het zijn twee weken van pure chaos, ongekende verrassingen en ongeplande avonturen.

    Rules
    • Huisregel Q
    • Minimaal 250 woorden
    • Geen perfecte personages
    • Drama houden we in de RP pls


    Rollen
    Vrouwen
    • R - Phorthos
    • R - Peculiar
    • R - xJess
    • R - adoxography
    •

    Mannen;
    • R - Bunhury
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 23:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaaaaa mag ik een meisje?


    Spinning around, I'm weightless.

    Can i have a girl? ^^

    Ik heb jullie erbij gezet!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yayy, ik twijfel tussen zoey deutsch of piper american als fc hmmm


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh als faceclaim neem ik Whitney Suelflohn c:

    Mag ik een man reserveren?


    chaos makes the muse

    Mag ik een vrouw?


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Jullie staan erbij!!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Btw zou ik voor de verhouding er nog wel een man bij willen?? ☺️

    Edit: en graag Hanna Edwinson voor mijn meisje claimen. :p

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 11:46 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]