• Hallo lieve Q'ers,


    Zoals sommige misschien wel weten is er een dag geleden een suggestie topic aangemaakt voor het opstarten van een Instagram account voor Quizlet. Samen met 3 anderen zijn we dit idee aan het realiseren. Vanaf nu kun je ons volgen op Instagram onder de naam: _quizlet.nl_

    Wat willen we allemaal gaan posten?
    Het leek ons leuk om jullie op de hoogte te kunnen houden van nieuwe en mooie creaties op Quizlet en om nieuwe mensen een beetje te introduceren met deze leuke website.

    Dus we hebben jullie nodig! Heb jij nou een creatie waarvan je zegt, "Ja! Deze verdient wat extra aandacht!"? Wij kunnen deze creatie onder de aandacht brengen op het Instagram van Quizlet!

    Vul dit lijstje in:

    1. Wat wil je promoten? (Linkje bijvoegen)
    2. Welke username of/en naam mag er bij geplaatst worden? (Of heb je misschien een instagram account waar je een shoutout naar wil doen?)
    3. Liever een foto of tekst?
    4. Als je een foto erbij wilt, welke foto? (Let hierbij op auteursrechten, anders kan de foto niet worden geplaatst)
    5. Had je zelf al een idee hoe je de post eruit wil laten zien? (Uiteindelijk beslissen wij, maar we kunnen jouw mening meenemen!)
    6. Eventuele opmerkingen

    Laatste vraagje: Hebben jullie misschien nog suggesties voor account die wij kunnen volgen? Schrijfaccount of ander forums?


    We hopen dat jullie het een leuk idee vinden en vergeet ons vooral te volgen op Instagram!


    Groetjes,

    Het Instagram Quizlet team

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 16:16 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    MT (:


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    MT!


    made a list of my regrets and you were the first, love

    MT heb ook gelijk het profiel gevolgd


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Geweldig! Helaas heb ik geen instagram meer, maar speciaal voor quizlet zal ik af en toe eens inloggen ^^ MT


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben jullie gaan volgen en over een creatie ga ik nog even nadenken (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn coole covers zijn volgens mij allemaal niet rechtenvrij, dus ik ga eens nadenken over een andere manier. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kort geleden had ik een paar lijstjes van Horrorkid

    1.
    gevonden over bekende (serie)moordenaars. Ik zelf vond het zeer interessant en sinister.

    Ed Gein

    Richard Trenton Chase

    Alexander Pichushkin

    Richard Ramirez

    Koos Hertogs

    2. Ik weet niet wat Horrorkid fijn vind hiermee, dat moet ik nog bespreken

    3. Het liefst een foto met tekst eronder.

    4. Ik kan niet van iedere moordenaar een rechtenvrije afbeelding vinden. Misschien kan je alleen van Ed Gein doen.



    5. Het beste een foto met daaronder tekst waarin is meegedeeld over zijn lijstje en de lijstjes van de andere (serie)moordenaars.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 23:09 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    Kort geleden had ik een paar lijstjes van Horrorkid gevonden over bekende (serie)moordenaars. Ik zelf vond het zeer interessant en sinister.

    https://www.quizlet.nl/lijstje/4159/informatie-over-de-moordenaar-ed-gein-de-inspiratie-van-vele-horrorfilms/
    [url]https://www.quizlet.nl/lijstje/3144/weetjes-over-seriemoordenaar-richard-trenton-chase-18/
    [/url]https://www.quizlet.nl/lijstje/3145/weetjes-over-seriemoordenaar-alexander-pichushkin/
    https://www.quizlet.nl/lijstje/4150/weetjes-over-seriemoordenaar-richard-ramirez/
    https://www.quizlet.nl/lijstje/4163/nederlandse-seriemoordenaar-koos-hertogs-en-zijn-slachtoffers/


    Zou je je inzending wel volgens het lijstje willen inzenden?


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Is het misschien een idee om een groepje Quizletters covers en andere dingen maakt voor bij story's, gedichtenbundels, enzovoorts van rechtvrije (eventueel zelf gemaakte) foto's? Dat mensen die iets willen promoten zich daar melden en dat dat groepje dan daar iets voor kan maken?
    Ik zou dat best willen doen!^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    IngridBirdy schreef:
    (...)

    Zou je je inzending wel volgens het lijstje willen inzenden?


    Ik heb hem aangepast, moest hem even sturen, omdat ik bang was hem kwijt te raken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik heb hem aangepast, moest hem even sturen, omdat ik bang was hem kwijt te raken.

    Is helemaal goed!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    HiddIeston schreef:
    Mijn coole covers zijn volgens mij allemaal niet rechtenvrij, dus ik ga eens nadenken over een andere manier. ;D


    Is goed, wij kunnen eventueel ook covers maken


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Leuk initiatief!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.