• Sinds vorig jaar wil ik graag in mijn eentje op vakantie en mijn moeder is daar geen voorstander van. Op zich begrijp ik dat ze zich zorgen maakt, maar ik loop niet in zeven sloten tegelijk. Omdat ik ook wat meer mensen wil leren kennen, dacht ik aan een groepsreis. Zo is mijn moeder waarschijnlijk gerustgesteld en krijg ik de kans om nieuwe mensen te ontmoeten. Ook wil ik heel graag een keer op vakantie naar Italië en ik heb net een leuke groepsreis gezien. Het is een rondreis langs verschillende Italiaanse steden die ik graag wil bezoeken.

    Maar ik twijfel nog. Want nieuwe mensen leren kennen is leuk, maar wat als ik met niemand kan opschieten? Ook zit ik een beetje met het eten, want ik ben nogal een lastige eter.

    Iemand ervaring met groepsreizen en zo ja, naar welke stad/land ben je geweest?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ja, ik snap dat het komt doordat alles word geregeld en de activiteiten kosten natuurlijk ook geld. Dus nu begrijp ik de kosten ook beter. Zelf wil ik ook de eerste keer niet te ver weg en dus wilde ik naar Schotland, maar Ierland is ook heel mooi.

    Dat zou ook nog kunnen, ja. Daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.

    Dat is mooi, dan is het niet dat je aan komt in Ierland en dat je nog niemand van je groep kent.



    Schotland lijkt me inderdaad ook erg mooi :)
    Ik zou zeggen ga gezellig mee naar Ierland daar moeten nog mensen bij komen. ;p

    Ik zit er wel aan te denken om volgend jaar naar China te gaan met een groepsreis alleen heb daar nog geen groepsreis voor mijn leeftijd (23 yr) gevonden. Dus zal dan wss wel tussen wat oudere mensen zitten maargoed dat mag de pret niet drukken. (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2018 - 12:47 ]

    DarkOne schreef:
    (...)

    Schotland lijkt me inderdaad ook erg mooi :)
    Ik zou zeggen ga gezellig mee naar Ierland daar moeten nog mensen bij komen. ;p

    Ik zit er wel aan te denken om volgend jaar naar China te gaan met een groepsreis alleen heb daar nog geen groepsreis voor mijn leeftijd (23 yr) gevonden. Dus zal dan wss wel tussen wat oudere mensen zitten maargoed dat mag de pret niet drukken. (:


    Ik wil heel graag naar Loch Ness en de manier waarop ze praten in Schotland is geweldig. Moet eerst nog kijken wanneer ik kan. Jij gaat naar Ierland en niet naar Noord-Ierland?

    Wat leuk, ik hoop dat je wel een groepsreis vind met leeftijdsgenoten. Mocht ik op groepsreis gaan naar Noord-Ierland dit jaar en het bevalt, dan wil ik daarna kijken voor een groepsreis naar Italië.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik wil heel graag naar Loch Ness en de manier waarop ze praten in Schotland is geweldig. Moet eerst nog kijken wanneer ik kan. Jij gaat naar Ierland en niet naar Noord-Ierland?

    Wat leuk, ik hoop dat je wel een groepsreis vind met leeftijdsgenoten. Mocht ik op groepsreis gaan naar Noord-Ierland dit jaar en het bevalt, dan wil ik daarna kijken voor een groepsreis naar Italië.



    https://www.simi-reizen.nl/ierland/groepsreizen-ierland.html

    Ik ga die reis doen ^ dus gwn ierland.
    Dat moet je echt doen Italië is een prachtig land, mooi cultuur, lieve mensen en heerlijke eten.

    DarkOne schreef:
    (...)


    https://www.simi-reizen.nl/ierland/groepsreizen-ierland.html

    Ik ga die reis doen ^ dus gwn ierland.
    Dat moet je echt doen Italië is een prachtig land, mooi cultuur, lieve mensen en heerlijke eten.



    Oké. Ik wil dus naar Noord-Ierland, ik heb bij beide reizen gekeken qua informatie en activiteiten, maar de reis naar Noord-Ierland trekt mij meer.

    Daarom wil ik er ook zo graag heen. Het land wat ooit het thuisland was voor de Romeinen, het Colosseum, Venetië, Pompeï de natuur en natuurlijk het eten. Ik wil al een aantal jaar naar Italië en als iemand dan vertelde dat ze erheen waren geweest, was ik wel jaloers. Het liefst wil ik dan de eerste keer ook een rondreis maken, om zoveel mogelijk te zien.


    Physics is awesome

    DarkOne schreef:
    (...)


    https://www.simi-reizen.nl/ierland/groepsreizen-ierland.html

    Ik ga die reis doen ^ dus gwn ierland.
    Dat moet je echt doen Italië is een prachtig land, mooi cultuur, lieve mensen en heerlijke eten.



    Grappig die reis ga ik ook doen! Ik heb alleen gekozen voor 7 dagen ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    @Carlyle goed idee om er gelijk een rondreis van te maken, zou zelfs nog zo graag keer naar Rome willen.

    @Aventia Ik wilde in eerste instantie die reis ook doen dat is toch die ene waar je naar die game of thrones locaties gaat? maar ik kreeg voor die datums helaas geen vrij meer. :(