• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    Een zonnestraaltje en iedereen is weer halfnaakt. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Trump, waar ben je mee bezig?! Vind je het normaal om de aanslag in de Bataclan "na te spelen" door van je vingers een pistool te maken en te doen alsof mensen werden geëxecuteerd? Om daarna te melden dat "als er iemand met een wapen aanwezig was, er weet ik het wat zou kunnen gebeuren"? Dan zou het verholpen kunnen worden? Voorkomen?

    Ik snap dat de mannen van de NRA je helemaal onder de duim hebben, want je bent nog niet rijk genoeg, maar zie je zelf oprecht niet wat er met jouw gedrag mis is? Laat alajeblieft al je wapens aan jouw kant van de Atlantische Oceaan.

    Ja, ik ga het hier missen als ik over anderhalve week weer in mijn eigen kikkerlandje ben, maar wat zal ik blij zijn als ik in ieder geval niet meer bijdraag aan het land en de economie dat jou als halvegare, achterlijke idioot tot president heeft verkozen.

    Matty out.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 14:25 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vandaag en morgenochtend in ieder geval nog geen telefoontje. Wel erg prettig te weten waar ik aan toe ben. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga ik nou wel of niet die deur controleren?


    This ain't no place for no better man.

    I honestly don't want to make it to 18. Maybe I won't.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iedereen zit lekker buiten met dit weer en ik zit binnen met de gordijnen dicht een docu over zelfmoord aan het kijken :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh hello. There it is again.


    This ain't no place for no better man.

    Zo, toch een hoop berichtjes de deur uit gedaan ivm de zoektocht naar een nieuwe woning. Niemand mag me nog pushen ermee bezig te zijn, anders word ik lastig. :') Nu even rust.


    Ik wil een tuin vol egels

    Even mijn 16000e post gebruiken om te zeggen dat ik van ryu ga gotoku hou holy sHIT


    Caution first, always.

    Waarom heb ik voor ieder verhaalidee inspiratie behalve voor degene waaraan ik serieus wil werken en onderzoek moet doen? Onderzoek gaat anders dan verwacht, ik weet niet hoe ik het beste kan uitvinden welke staat het beste past bij het plaatje wat ik in mijn hoofd heb. Moet ik er dan maar een op goed geluk uitkiezen en kijken hoe dat gaat? Daarna moet ik nog het verder gaan uitzoeken want ze moeten een daadwerkelijke woonplaats hebben.

    Ik moet gewoon kijken welke staten het beste passen in mijn verhaalidee. Maar waarom bestaat er niet gewoon een site waarop staat welk klimaat elke staat heeft? Wikipedia is niet helemaal duidelijk en ik wil duidelijkheid. En ik ben gewoon aan het uitstellen en dat wil ik niet.


    Physics is awesome

    But at last I feel alive again. How funny.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okay you can just go fuck yourself.


    •

    Ga weg hoofdpijn, ik moet aan school werken.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Maji schreef:
    Okay you can just go fuck yourself.


    For fucking real mannen zijn varkens.


    •

    Maji schreef:
    (...)

    For fucking real mannen zijn varkens.


    What happened? o:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.