• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    Jeetje, deze school eh..
    Een meisje moet behoorlijk ver reizen om hier te komen. Morgen heeft ze examen en door de stakingen kan ze niet met de trein op school komen..
    Wordt er even dood leuk tegen haar gezegd dat ze maar op de fiets moet komen.

    Dat meisje woont 17 km verderop?!


    Life is a beautiful struggle

    I swear to God, er is niets moeilijkers dan kiezen welke boeken je mee wil nemen op vakantie.


    •

    Hoe ga ik vandaag overleven in mijn zwarte lange werkbroek :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maji schreef:
    I swear to God, er is niets moeilijkers dan kiezen welke boeken je mee wil nemen op vakantie.

    Neem je e reader mee :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Okay maar waarom komt er een nieuwe jongen in de klas aan het einde van het jaar


    This ain't no place for no better man.

    HalloMaandag schreef:
    (...)
    Neem je e reader mee :p


    Ja, die gaat sowieso mee. Alleen daarnaast wil ik ook échte boeken mee hebben. (‘: The struggle is real.


    •

    Daaamn. That's cold. Even colder than I am.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maji schreef:
    (...)

    Ja, die gaat sowieso mee. Alleen daarnaast wil ik ook échte boeken mee hebben. (‘: The struggle is real.


    Als je Still Me maar leest :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omygod ik voel me soms ZO'N DEBIEL ECHT WAT IS MIS MET MIJ???!!!!???? Why am I like dis??????


    The truth is out there.

    Wie rent er weer tot sluit rond op het terras? It’s me. Echt fuck die collega’s die zich bij mooi weer ziekmelden. Fuck. You.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer je denkt bruin te worden en het gewoon wit met allemaal mini sproetjes blijkt te zijn. Haha. Fml. Ginger life.


    The truth is out there.

    Lekker opgeruimd vandaag en misschien van de week naar de bioscoop. Want Mamma Mia: Here we go again is eindelijk in de bioscoop.


    Physics is awesome

    Het is wel deprimerend dat mijn wekker over vijf uur gaat.


    •

    Ik ga blij zijn als al deze ellende voorbij is. Als ik gewoon mijn leven weer op een fijne manier op kan pakken zonder continu het gevoel te krijgen alsof mijn leven als een achtbaan is die op de kop hangt.


    26 - 02 - '16

    Zo fijn dat er nu geen wekker meer gaat om half vijf s'morgens. Maar het is ook wel even wennen, want ik was het nu min of meer wel gewend.

    Dan komt er straks ook nog de verhuizing dus ik ben een beetje van slag af.


    Physics is awesome