• Ieuw, werk! Inderdaad, ja, maar helaas moet je toch werken voor centjes. Echter valt werk al heel erg mee als je het een beetje leuk vindt.
    Momenteel werk ik bij de McDonald's en daar ben ik helemaal klaar meer, dus ik ben opzoek naar een nieuw baantje, dus bij deze mijn vraag:

    Waar werk jij en is het een beetje leuk?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 20:22 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik sta achter de bar bij festivals, concerten, voetbalwedstrijden en andere events. En ik vind dit werk echt zo leuk.
    Het is niet heel lastig werk maar je staat bijna altijd met een leuk team en het werk is redelijk afwisselend (soms sta je kassa en verkoop je festival munten, soms sta je achter de bar drank te verkopen, dan verkoop je burgers) en je krijgt meestal ook wel iets van het festival/concert zelf mee.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 11:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tijdens mijn studies werkte ik tijdens de weekenden bij een bakker. Superleuk werk. Vers brood snijden is zo heerlijk!
    Tijdens mijn vakanties ging ik dan een maand of meer werken bij een (groenten)conservenfabriek. Niet zo leuk werk, maar door de shiften wel goed betaald. ^^

    Nu, na mijn studies, werk ik als bemiddelaar in een dienstverlening van de Vlaamse overheid. Dit werk doe ik enorm graag, buiten al die administratie om. Ik zit hier al meer dan 2 jaar op mijn plaats. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik werk als dierenverzorgster en stagebegeleidster bij een opvangcentrum voor exotische dieren. Daarnaast werk ik bij een hondenschool. ^^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik werk op het MBO, als receptioniste en dan de opleidingen Entree en VeVa. Dit werk doe ik nu nog maar 5 maandjes en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten op een nieuwe baan. Ik vind dit heel erg leuk, begrijp me niet verkeerd, maar ik zit van 8 tot half 5 te wachten op telefoontjes (die bijna niet meer komen na de ziekmeldingen, dus in ieder geval niet meer na 12 uur) en verder heb ik niet echt werkzaamheden behalve afspraken doorsturen.. Mijn collega's proberen mij zoveel mogelijk werk te geven maar ook zij hebben het ook heel erg rustig en ze gaan natuurlijk niet al hun werk aan mij geven.. Verder heb ik wel hele lieve collega's maar of ik mij hier op mijn plek voel weet ik niet. Ik heb wel een aardig loon moet ik zeggen want het CAO van het MBO is ontzettend goed. Ik werk dan ook maar 24 uur. 3 dagen en dan heb ik alweer weekend.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 9:12 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik werk bij de Action als kassamedewerker. Het verdient niet echt heel goed en ik haat de mensen die aan de kassa komen en per se 4,35 met 50 euro willen betalen terwijl ik het briefje van 5 euro in hun portemonnee zie zitten of muntgeld hoor als ik vraag of ze 70 cent extra hebben, maar een 'nee' krijg. Het team is ontzettend leuk, maar ik zou het liefst iets doen dat toch meer verdient. Helaas is het nogal lastig om werk te vinden als 18 - bijna 19 - jarige die alleen in de weekenden kan werken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb een folderwijk, zo'n 10 jaar of zo. Ik wordt er alles behalve vrolijk van, maar het brengt (een klein beetje) geld in het laatje waarmee ik voldoende kan doen (:


    We were the forever that didn't last

    Ik werk bij een kinderspeelparadijs, maar doordat ik binnenkort (hopelijk) op kamers woon, ben ik op zoek naar iets anders. Het is wel onwijs super leuk werk tho, en de collega's zijn ook geweldig.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb 6 jaar folders gedaan niet geweldig maar ik kon mijn eigen tijd indelen en het was buiten goed te doen en redelijk wat geld voor 2.5 uur werien.

    Ik doe oppassen en dat betaald goed zeker met diplomas en ehbo op zak

    Daarnaast werk ik nu 20 uur in de kinderopvang ga rii de 30 of 40 uur en dan nog n dagje oppassen. De opvang is agrarisch dus we zijj veel buiten en kleinschalig dus alle tijd voor de kids en dat is wat ik wel echt graag wilde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik werk bij Burger King naast mijn studie. Kassa, keuken en crewtrainer, maar na 4 jaar ben ik ook aan het rondneuzen wat er nog meer te doen is, de 16e heb ik voor het eerst sinds ik bij BK begonnen ben een sollicitatie staan, dus dat is wel spannend. :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik ben heerlijk fulltime stufi-trekker momenteel, haha, maar als ik weer tijd zou hebben voor een bijbaan zou ik wss de IT ingaan.

    Zelf heb ik bij de blokker gewerkt vroeger, maar winkelwerk is gewoon niet echt voor mij, dus ik ga daar hier ook niet over preachen haha :')

    Een vriendin van me heeft overigens een goedbetaald baantje bij de HR van een studentenuitzendbureau, dat zou me ook wel leuk lijken. Ze moet dan onenigheden oplossen tussen de werkgevers en werknemers zeg maar. Is ook een aanrader om te doen als je niet bang bent om te bellen (of als je die angst juist wilt afleren)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik bezorg nu zo'n 1,5 jaar post en ik vind dat leuk om te doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik werk in de horeca bij evenementen en beurzen, maar dat seizoen is afgelopen dus nu werk ik bij een beachclub. Leuk, maar wel doodvermoeiend werk. Je moet het ook echt van de fooien hebben want het loon is matig, maar het is alleen voor de zomer want in september ga ik eindelijk weer studeren na 1,5 jaar tussenjaar.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik werk als serveerster in een brasserie en ik vind het vreselijk.
    Mijn baas loopt elke keer op mij te zeiken en vond het raar dat ik dingen na 2 dagen werken nog niet begrijp en wordt kwaad als ik dingen niet doe die ik wel zou moeten doen, terwijl mij niet gezegd is dat ik die dingen zou moeten doen ( nul ervaring en dat weet hij) en dan zeg ik hem dat mij nooit verteld is dat ik die taken ook moest doen en dan zegt hij dat hij het wel verteld heeft maar ik het weer vergeten ben, zucht

    Sorey voor deze mini rant hier haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Atm geef ik wiskunde bijles en pas ik zo nu en dan op kinderen (en huisdieren) uit de buurt. Ik werkte bij een catering bedrijf samen met een vriendin voor een jaar (had simpele taken hoor hahah) maar er was één meisje daar die echt ronduit een kreng was en uiteindelijk waren we wel klaar met haar slangerige gedrag, dus daar ben ik mee gestopt :’)
    Tijdens mijn zomervakantie ga ik ws helpen in een boekhandel. Good luck met het vinden van iets nieuws!


    I just caught the wave in your eyes

    Ik werk bij de karwei als kassa/balie medewerker en ik heb het heel erg naar m’n zin! Het was een grote overstap voor mij van drogisterij naar bouwmarkt maar toen ik eenmaal gewend was ging het super. Ik zou je alleen aanraden om eerst bij supermarkten te gaan kijken want ik heb gehoord dat dat een stuk beter betaald (flower)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk