• Ieuw, werk! Inderdaad, ja, maar helaas moet je toch werken voor centjes. Echter valt werk al heel erg mee als je het een beetje leuk vindt.
    Momenteel werk ik bij de McDonald's en daar ben ik helemaal klaar meer, dus ik ben opzoek naar een nieuw baantje, dus bij deze mijn vraag:

    Waar werk jij en is het een beetje leuk?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 20:22 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik werk als serveerster bij Themen Soesterberg :Y)
    Best leuk om te doen. (:
    Naakte mensen bekijken de hele dag, joepie

    Plagiaat schreef:
    Ik werk als serveerster in een brasserie en ik vind het vreselijk.
    Mijn baas loopt elke keer op mij te zeiken en vond het raar dat ik dingen na 2 dagen werken nog niet begrijp en wordt kwaad als ik dingen niet doe die ik wel zou moeten doen, terwijl mij niet gezegd is dat ik die dingen zou moeten doen ( nul ervaring en dat weet hij) en dan zeg ik hem dat mij nooit verteld is dat ik die taken ook moest doen en dan zegt hij dat hij het wel verteld heeft maar ik het weer vergeten ben, zucht

    Sorey voor deze mini rant hier haha



    Klinkt niet als een leuke baan. Is er niet anders leuks voor je? Als het goed is, is er echt enorm veel werk in de horeca. Daar zitten ze echt te schreeuwen om, om hulp. Nu kan je dus met alle liefde wisselen als het je echt niet bevalt. Je mag ook bij mij komen werken als collega! Erg gezellig bij ons (al denk ik dat je waarschijnlijk toch veel te ver weg woont van Soesterberg, maar nou en) (A)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 14:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Ik werk als serveerster bij Themen Soesterberg :Y)
    Best leuk om te doen. (:
    Naakte mensen bekijken de hele dag, joepie

    (...)

    Klinkt niet als een leuke baan. Is er niet anders leuks voor je? Als het goed is, is er echt enorm veel werk in de horeca. Daar zitten ze echt te schreeuwen om, om hulp. Nu kan je dus met alle liefde wisselen als het je echt niet bevalt. Je mag ook bij mij komen werken als collega! Erg gezellig bij ons (al denk ik dat je waarschijnlijk toch veel te ver weg woont van Soesterberg, maar nou en) (A)


    Oops ik heb helemaal geen idee waar Soesterberg ligt haha.
    Ik zit wel echt te twijfelen hoelang ik hier mee door ga hoor. Mijn ouders zeggen: blijf hier gwn een halfjaartje en doe wat ervaring op. Wat op zich wel slim is, en wsch word ik er toch een keer uitgeknikkerd. Ik krijg wel gwn goed betaald dus drm kijk ik het nog even aan haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Horeca ervaring staat mooi op je cv, en daarnaast leer je er ook veel van, ben het dus wel met je ouders eens, daarna kan je altijd weer verder zoeken


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Horeca ervaring staat mooi op je cv, en daarnaast leer je er ook veel van, ben het dus wel met je ouders eens, daarna kan je altijd weer verder zoeken


    Daar heb je wel gelijk in, staat heel mooi op je cv. Maar als je het echt niet naar je zin hebt?
    Werk moet toch ook leuk zijn of niet? En misschien is de horeca wel leuk, maar werkomgeving moet dat ook zijn.
    Dat vind ik zelf tenminste erg belangrijk (':

    Plagiaat schreef:
    (...)

    Oops ik heb helemaal geen idee waar Soesterberg ligt haha.
    Ik zit wel echt te twijfelen hoelang ik hier mee door ga hoor. Mijn ouders zeggen: blijf hier gwn een halfjaartje en doe wat ervaring op. Wat op zich wel slim is, en wsch word ik er toch een keer uitgeknikkerd. Ik krijg wel gwn goed betaald dus drm kijk ik het nog even aan haha


    Het ligt tussen Amersfoort en Utrecht in (': Niet echt een bekende plek nee. (':
    En op zich, als je goed betaald krijgt. Maar als je het echt niet leuk vindt, rondkijken is nooit geen probleem. (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik bump dit topic even op want ik heb namelijk een tweede baantje bemachtigd :Y)
    Ik ben aangenomen bij Yearth Academy in Naarden, voor het research & development team. De bedoeling is om artikelen te schrijven voor de online leeromgeving die aangeboden worden door mensen die een training daar hebben gevolgd, als een soort naslag werk. Het is voor 8 tot 16 uur per werk, verdient 10 euro per uur en ze vroegen uitsluitend naar schrijvende studenten. Volgende week is mijn eerste werkdag dus ik ben heel benieuwd. :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Straatmuzikant op het moment


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Ik ben werkloos haha


    And then we'll see it.

    Ik werk als receptioniste bij een advocatenkantoor :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn topics, ik ben namelijk nog zoekende hehe. :')

    Ik werk in de Efteling, in de keuken. Superleuk werkomgeving en collega's, maar je moet wel in de buurt wonen haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Van de zomer ga ik verhuizen dus zoek ik een baantje daarin de buurt en ik ga proberen om bij een klantenservice aangenomen te worden. Lijkt me super leerzaam en leuk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik doe heel veel verschillende dingen eigenlijk (:
    Zo schrijf ik onder andere artikelen voor een website 15-20 dollar per artikel (ben ik wel zeker 1-2 uur mee bezig, maar ik doe het tussendoor en wanneer ik tijd/zin heb en er gaat nog fee van af), daarnaast geef ik bijles wanneer er bijles leerlingen beschikbaar zijn bij mij in de buurt. Dat verdient 11 euro per uur en dat is ook wel lekker. Momenteel probeer ik ook als telefoniste aangenomen te worden bij een klein maar leuk bedrijfje in de buurt waar ik zelf ook klant ben en voor de rest heb ik interesse getoont in een promotieklus voor in de stad te staan voor twee keer vier uurtjes in verband met een vaderdag actie.
    Oh en voornamelijk vorig jaar maakte ik veel enqûetes, daar heb ik ook best veel geld mee verdient. Nu wat minder, want ik ga naar school en heb geen tijd om non-stop enqûetes te maken.

    Ik ben niet echt iemand die van vaste baantjes houd :'D Heb een keer bij een klein sigaretten/cadeau winkeltje gewerkt en een keer in de AH aan de kassa en was er allebei met 9 maanden weg.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 20:54 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb in de zomervakantie bij Center Parcs gewerkt in de horeca, en hier ben ik sinds een paar maanden weer terug! Het is afwisselend want we hebben meerdere restaurants, en je hebt doorgroeimogelijkheden als je daarin geïnteresseerd bent. Momenteel ben ik erg allround en wordt ik ook overal ingezet. Ik heb chille uren, leuke collega's en aan het einde van de maand een prima salaris, hoewel dat natuurlijk ook afhankelijk is van je leeftijd. Ook werk ik tot niet al te laat (lees: uur of 21:00/22:00 tot max 01:00 in de zomerperiode).


    What’s tasty in Busan?

    Ik werk bij de manege en daar rij ik ook. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    In de bediening bij een restaurant. Ik ben dol op de hor


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."