• Ja, want ik heb dat echt even nodig. Ik kan gewoon niet aan het werk komen.
    Vandaag zou ik aan een schoolopdracht werken, maar het lukt me gewoon in geen velden of wegen.
    Ik word door alles om me heen afgeleid, en als ik al naar het papier kijk, krijg ik geen woord op papier.
    En dat terwijl ik eigenlijk in mijn hoofd wel weet wat ik wil gaan doen. Het is ZOO frustrerend.

    Kennen jullie dat gevoel? Dat je wel weet wat je moet schrijven, maar dat het er gewoon niet lekker uitkomt op papier?

    Mochten jullie willen weten, mijn schoolopdracht gaat erom om een thema te ontwerpen rondom het thema luchthaven voor een kleuterklas.
    En op dit moment loop ik een beetje vast met wat ik allemaal kan doen en wat voor doelen ik daaraan kan koppelen.
    Het gaat erom dat je verschillende activiteiten verzint over wat je op een luchthaven kan doen, - een ticket kopen voor je vliegtuig of iets -
    Lekker bezig. Ik heb wel ideeën, maar het wil gewoon niet op papier.
    Dus als iemand een idee nog heeft (A) dat is altijd welkom (A)
    Al is het dan nog maar de vraag of ik het op papier krijg. Lekker bezig, Danique (':


    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 15:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik snap je opdracht nog steeds niet (hoewel mijn hoofd sowieso moeilijk doet met deze hitte, lol. Hoe lekker ik het warme weer ook vind.), maar wat vind je van papieren vliegtuigjes met de kinderen maken en op een groot vel dat ze daar ''parkeerplekken'' voor die vliegtuigen moeten tekenen? :Y)

    Sorry, dat was het eerste wat in mijn hoofd schoot. x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Ik snap je opdracht nog steeds niet (hoewel mijn hoofd sowieso moeilijk doet met deze hitte, lol. Hoe lekker ik het warme weer ook vind.), maar wat vind je van papieren vliegtuigjes met de kinderen maken en op een groot vel dat ze daar ''parkeerplekken'' voor die vliegtuigen moeten tekenen? :Y)

    Sorry, dat was het eerste wat in mijn hoofd schoot. x'D


    Haha, ik vind dit best een geniaal idee eigenlijk. Ik kan een soort luchthaven in het klein maken (':
    Thanks (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zat ook te denken aan een soort luchthavensimulatie, een beetje zoals een taaldorp maar dan simpel en met spelletjes? Maar goed, dat had je denk ik ook al in gedachten, heb geen constructieve voorbeelden van spellen helaas. Ik weet zelf nog steeds niet hoe Schiphol werkt lol.

    Zelf zit ik op Quizlet ipv dat ik ga werken aan mijn scriptie, dus ik ga maar weer aan de slag (huil)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Meestal als ik merk dat ik iets uitstel en het wel echt moet doen, is een bepaald nummer opzetten en er gewoon voor gaan zitten.

    Toen ik nog op de basisschool zat, hadden we een dagje waarbij als het ware in het vliegtuig gingen. Alle stoelen waren in rijen zoals in een vliegtuig, sommige kinderen mochten stewardess/steward zijn en tweee piloten. De rest mocht lekker zitten. Misschien kan je ook het inchecken naspelen? Dus een van de kinderen die de tickets controleert en dat de andere kinderen daarna het vliegtuig in mogen? Dat dan in combinatie met wat ik daarvoor zei.



    Physics is awesome

    Ga zonder mobiel buiten ( of ergens anders waar je niks kan doen) zitten en werken, dan heb je ook geen afleiding. Dat werkt voor mij het beste. Succes!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat is je leeftijdsdoel?
    Als je de mogelijkheid hebt om in een vliegtuig te gaan kun je een spel maken waarbij ze een kaartje gaan kopen (geld begrijpen, geld geven en terug krijgen, rekenen), je plek zoeken in het vliegtuig (cijfers en het alfabet zien en herkennen en ook begrijpen taalvaardigheid), op zoek gaan naar je eindbestemming op een kaart (aardrijkskunde) en eventueel onderzoeken hoe het kan dat een vliegtuig in de lucht kan blijven (scheikunde is dat denk ik meer).

    Je kunt met jongere kinderen ook doen alsof je gaat vliegen en naar een aantal landen waarbij je het land centraal zet. Dus hierbij gebouwen en zo laten zien die bekend zijn (Eiffeltoren, Frankrijk)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan