• Holaaaa!

    Ik heb een vraagje aan diegenen die steunzolen hebben. Ik ben namelijk opzoek naar leuke Air Max sneakers en vroeg ik me af of steunzolen er makkelijk in gaan?
    Ik neem altijd een maatje groter (maat 40) als ik schoenen koop waar ik mijn steunzolen in kan doen.
    Ik weet niet hoe die sneakers vallen namelijk.
    Zijn hier ook mensen die hier meer vanaf weten? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb ook zooltjes en het past in vrijwel elke schoen die ik koop. Nu heb ik geen Nike Airmax, maar dat zal vast ook passen. Als ik jou was, zou ik wel altijd even in een winkel ze passen met je zooltjes. Dan kun je ze eventueel daarna nog online bestellen, mocht dat goedkoper zijn.

    Thanks voor dit topic tho, want ik moet mijn podoloog even bellen. Gats. Iets met maat 39 zooltjes hebben en schoenen van maat 41.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Holographic schreef:
    Ik heb ook zooltjes en het past in vrijwel elke schoen die ik koop. Nu heb ik geen Nike Airmax, maar dat zal vast ook passen. Als ik jou was, zou ik wel altijd even in een winkel ze passen met je zooltjes. Dan kun je ze eventueel daarna nog online bestellen, mocht dat goedkoper zijn.

    Thanks voor dit topic tho, want ik moet mijn podoloog even bellen. Gats. Iets met maat 39 zooltjes hebben en schoenen van maat 41.


    Mijn vorige steunzolen waren ook al iets van 6 jaar oud haha, voor mij werd het dus ook tijd voor nieuwen (die ik nu heb)
    Succes bij de podoloog! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik jou was zou ik inderdaad even passen in een winkel en eventueel online bestellen.

    Soms heb ik zelf dat mijn voet hoger zit dan normaal dat het niet fijn zit of dat de schoen te smal is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als het goed is, kun je de standaardzolen eruit halen! Die zitten niet vastgelijmd, namelijk.

    Mijn zusje heeft ze laatst gehaald en toen het vrouwtje van de winkel haar zolen zag, trok ze bijna zelf die Airmax zolen er al uit haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Als het goed is, kun je de standaardzolen eruit halen! Die zitten niet vastgelijmd, namelijk.

    Mijn zusje heeft ze laatst gehaald en toen het vrouwtje van de winkel haar zolen zag, trok ze bijna zelf die Airmax zolen er al uit haha.


    Oh dat is fijn haha! Beter dat ze er dan uit kunnen!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn ervaring met Nike is wel dat het echt heel klein valt haha. Met Nike heb ik meestal 42 waar ik met New Balance 40,5 heb en Allstars maat 39


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Mijn ervaring met Nike is wel dat het echt heel klein valt haha. Met Nike heb ik meestal 42 waar ik met New Balance 40,5 heb en Allstars maat 39


    Hm, ja misschien dat ik eerst maar even in de winkel ga passen dan. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    In principe passen mijn zolen in alle schoenen waar de originele zool niet vastgelijmd is, dus daar zou ik wel even op letten.


    -

    Deze halve zool heeft inmiddels, exact, halve zolen (sorry, kon het niet laten). In het verleden had ik hele zolen en die pasten opzich vrij eenvoudig in sneakers. Met halve zolen is dat probleem al helemaal vrijwel weg. Is dat geen optie voor je?


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Deze halve zool heeft inmiddels, exact, halve zolen (sorry, kon het niet laten). In het verleden had ik hele zolen en die pasten opzich vrij eenvoudig in sneakers. Met halve zolen is dat probleem al helemaal vrijwel weg. Is dat geen optie voor je?


    Ik denk het niet, ik heb namelijk speciale steunzolen van de podoloog. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OLoughlin schreef:
    (...)

    Ik denk het niet, ik heb namelijk speciale steunzolen van de podoloog. c:

    Heb ik ook! En die kerel stelde op een gegeven moment zelf die halve zolen voor. Ik heb holle voeten en voor mij was dat een optie. Waarschijnlijk heeft jouw persoonlijke voetsituatie ook te maken met de vraag of het wel of niet kan.


    ars moriendi