• Scintilla University
    ━ school for magical studies and sciences ━

    The university,
          31 juli 1980 is er een jongeman op de wereld gebracht, Harry Potter. Deze jongeman heeft de geschiedenis van tovenaars en heksen voor een groot deel veranderd. Voldemort is al jaren weg, ookal denken sommige mensen nogsteeds dat hij terug zal keren, Harry Potter heeft hem zijn leven ontnomen. In 2017 heeft Harry Potter zijn zoon naar Hogwarts gebracht, maar wat gebeurd er eigenlijk met de leerlingen na Hogwarts?
          20 augustus 2027 heeft de magische universiteit haar deuren geopend. Alle topleerlingen van Hogwarts, Beauxbatons, Ilvermorny en Durmstrang hebben toegang tot deze universiteit.
          De houses van deze scholen zijn overgenomen door Scintilla University. Hierdoor zijn zowel Slytherin, Gryffindor, Hufflepuff en Ravenclaw aanwezig in deze universiteit. De leerlingen zijn hier al voor geselecteerd in Hogwarts. De leerlingen van andere scholen hebben geen house, maar een common room voor hun oude school.

    ik kon van de andere scholen geen afdelingen vinden,

    Studies,
          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.


    uniform: zwarte pantalon met een wit overhemd voor de heren en een rok met panty en een witte blouse voor de dames. de panty mag doorzichtig zijn en de rok hoeft niet tot aan de knieën. je mag de kleuren van je school of huis dragen, maar dat is niet verplicht.


    University enterior and exterior,
          In Noord-Ierland ligt in de bossen een gigantisch kasteel wat wij nu Scintilla University mogen noemen. Het kasteel is bereikbaar via platform 9 3/4 en de trein is iedere dag beschikbaar. Het kasteel beschikt over prachtige hallen en meerdere commonrooms. Zo hebben de dames van Beauxbatons een luxueuze ruimte waar zij kunnen ontspannen. Ook Durmstrang, Ilvermorny, Slytherin, Ravenclaw, Gryffindor en Hufflepuff hebben hun eigen commonroom.
          Verder heeft het kasteel een grote hal waar de studenten kunnen ontbijten, lunchen en avondeten.
          De school heeft vorig jaar een nieuw Quidditch veld gekregen en daar mogen de fanatiekelingen trainen wanneer zij willen. Ook is er een paar kilometer verderop een grot waar twee draken leven onder toezicht van de universiteit. De leerlingen die Care of Magical Creatures studeren zullen hier vaak naartoe gaan om voor de draken te zorgen. Er bevind zich een groot bos rondom de school waar leerlingen mogen komen, zolang het maar niet na zonsondergang is. Er komen namelijk bepaalde wezens tot leven in het donker.

    Roles,
    ♀ josy ◦ the queen ◦ slytherin ◦ camila mendes ◦ sombre ◦ 1.3
    ♀ gabrielle ◦ geek ◦ beauxbatons ◦ pyper america ◦ ashryver ◦ 1.2
    ♀ ivanya ◦ status ◦ durmstrang ◦ fc ◦ shadowsinger ◦ 1.4
    ♀ noémi ◦ teddybear ◦ moutrier ◦ rasika navare ◦ kingrichard ◦ 1.5
    ♀ alessandra ◦ status ◦ beauxbatons ◦ fc ◦ hotwing ◦ 1.3
    ♀ roslyn ◦ status ◦ ravenclaw ◦ ástrid bergès ◦ egorova ◦ 1.5
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ ziegler ◦ page
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ crystallizef ◦ page
    VOL!

    ♂ name ◦ the king ◦ slytherin ◦ fc ◦ xjess ◦ page
    ♂ name ◦ status ◦ thunderbird ◦ fc ◦ mouli ◦ page
    ♂ vasil ◦ the dragon ◦ durmstrang ◦ matthew noszka◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ ace ◦ descendant ◦ thunderbird ◦ Timur Simacov ◦ wildfowls ◦ 1.3
    ♂ name ◦ status ◦ hufflepuff ◦ fc ◦ sombre ◦ page
    ♂ andraž ◦ status ◦ hallestrom ◦ will higginson ◦ peralta ◦ 1.5
    ♂ ulysses ◦ the professor ◦ thunderbird ◦ cole sprouse ◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ lysander ◦ status ◦ thunderbird ◦ dylan sprouse ◦ ashryver ◦ 1.5

    VOL!


    ◦ je vult in waar je personage vandaan komt en dat moet bij de vorige school passen. je kunt bijvoorbeeld niet in brazilië wonen als je op beauxbatons hebt gezeten. bij je house vul je in of je voormalige school in of een van de houses van hogwarts. je mag er voor kiezen om geen house te doen als je personage op hogwarts heeft gezeten, dan vul je alleen hogwarts in als house, mocht je personage het niet eens zijn geweest met die sorteerhoed. vul ook in of je personage muggleborn, halfblood of fullblood is. je personage is minimaal achttien jaar.


    rules
    200 words ◦ no fighting ◦ q-rules ◦ 48 hours to make a role ◦ 2 roles max ◦ no perfect roles, be creative

    ◦ ROLES ◦ TALK ◦ DRAMA ◦

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 20:05 ]


    - thank you for existing -

    Ik voeg Ilvermorny nog toe aan de scholen die worden toegelaten!


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Hmh okay, als iemand langer nodig heeft voor een rol, tell me (:
    ook als je een idee hebt om het leuker te maken!

    @shadowsinger; waarom vroeg je het je af dan? (:


    Omdat er meer wizarding schools zijn, maar die worden nooit gebruikt voor rpgs, wat wel jammer is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Omdat er meer wizarding schools zijn, maar die worden nooit gebruikt voor rpgs, wat wel jammer is.


    Jaa ik heb het wel onderzocht, maar dan is het heeeeeeeeel veel werk. Er is een school in Brazilië en in Japan etc, maar ik heb even een paar basics gedaan.

    Hoop dat dat niet erg is :')


    - thank you for existing -

         
         
    Naam:
    Gabrielle Fleur Delacour
    After her mother and aunt

    Leeftijd:
    Twintig jaar.
    23 september

    House:
    Papillonlisse

    Studie
    Magical Healing, maar als "extra" vakken volgt ze vakken van Creative Arts.

         
         
         
    BEAUTY WAS SOBBING UNCONTROLLABLY NOW. SHE HAD FOUND LOVE AND LOST IT, AND IT WAS SO MUCH MORE THAN SHE HAD EVER IMAGINED, AND THE PAIN WAS UNBEARABLE. HE WAS UGLY, BUT HE WAS BEAUTIFUL - THE MOST BEAUTIFUL THING SHE HAD EVER KNOWN - AND NOW SHE COULDN'T TELL HIM HOW MUCH SHE LOVED HIS EYES AND HIS MOUTH AND HIS CROOKED NOSE, HIS SHY KINDNESS AND THE WAY HE WALKED AND HIS HUGE HANDS, BECAUSE HE HAD SLIPPED AWAY. "I LOVE YOU," SHE CRIED AND HER EYES WERE SWIMMING WITH TEARS AND THE WHITE SNOW WAS DAZZLING AND HE HAD GONE. "I LOVE YOU," SHE REPEATED, AS IF WORDS WOULD BRING HIM BACK WHEN THE WORLD WAS MELTING WITH GRIEF AND HER HEART BURSTING WITH PAIN, AND IT WAS TOO LATE AND SHE FELT HERSELF SLIPPING DOWN AND DISSOLVING INTO SORROW
    Innerlijk:
    ~ Awkward
    ~ Clumsy
    ~ Leesgraag
    ~ Lomp
    ~ Praat veel als ze nerveus is
    ~ Snel afgeleid
    ~ Marvel fan
    ~ Openhartig
    ~ Extravert
    ~ Trouw
    ~ People pleaser
    ~ Angstig
    ~ Vriendelijk
    ~ Vergeetachtig
    ~ All over the place
    ~ Loves to cook
    Uiterlijk:[/b] Fc: Pyper America Smith
    Lengte - 1.68
    Haar - Blond // stijl
    Tattoeages - Nee
    Ogen - Blauw
    Kleding - Casual

    History
    Toen kleine Gabrielle, het zusje van de al te bekende Fleur Delacour opgegroeid was tot de volwassen dame die ze nu is, had zij het niet al te makkelijk, haar liefde voor een afstammeling voor een bekende ex-dooddoener werd al snel een hot item. Toen deze man afstand probeerde te nemen van deze status, door de naam van Gabrielle aan te nemen zwakte dit gelukkig enigszins af. Toen begon echter het volgende probleem; de kinderwens van Beau en Gabrielle leek niet uit te mogen komen. Toch werd na een aantal jaar een klein meisje geboren, een aantal weken te vroeg en net aan de dood ontsnapt, maar Gabrielle en Beau wisten het zeker; hun kleine Gabrielle, vernoemd naar zowel haar moeder en tante, was een klein wondertje. Gabrielle werd opgevoed tussen de muggles, en weet hierdoor ook erg veel over de cultuur en sport e.d. Van haar vader, die Chef was in een bekend restaurant, heeft Gabrielle leren koken. Vorig jaar is Beau overleden tijdens een rel, waardoor Gabrielle even pauze heeft genomen van school.
    Status:
    Geeky lil chef
    Extra:
    Likes: Rain - Marvel > DC - Books - LOTR - Videogames - Being alone - sneaking alcohol from her parents' liquor cabinet and drunk painting stuff - Cosplaying - Pizza
    Dislikes: Thunderstorms - Scary movies
    Favourite superhero: Iron Man
    Least favourite superhero: Captain America
    Hogwarts house: 50/50 Hufflepuff or Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 19:01 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zet haar er even in als Geek in plaats van Clumsy Social Butterfly, is dat goed? (:


    - thank you for existing -

    Als Victoire Fleur een dochter is van Victoire zelf, dan heeft Victoire (Weasley) op haar zevende een kind gekregen. Idk hoe accurate alles moet en zo though en of het zich echt net na 2027 afspeelt, but I thought I'd mention it.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 21:34 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Hmm, ik zou in principe wel een vrouwelijke rol willen hebben, alleen heb ik eigenlijk meer dan 48 uur nodig voor een rol..c;


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Sombre schreef:
    Ik zet haar er even in als Geek in plaats van Clumsy Social Butterfly, is dat goed? (:


    Prima! Ik kwam er zelf niet zo uit

    @Illyrians ik had helemaal niet gekeken naar dat 2027 HAHA dat is inderdaad wel een beetje apart, ga ik even aanpassen oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Oeh, love this. Mag ik een meisje? Ik heb denk ik langer dan 48 uur nodig, want atm zit ik in New York City. Afhankelijk van hoe het met de jetlags van mijn moeder en zusje zit, lukt het me misschien wel. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @hotwing & @kingrichard jullie mogen wel langer dan 48 uur, maar dan is er nu even een tijdelijke stop op de dames (:


    - thank you for existing -

    OMFG I LOVE THIS mag ik misschien een jongen van ilvermony - thunderbird (weet niet of de ilvermony houses gebruikt worden maar voor het geval dit) en zou het een ramp zijn als ik er ook iets langer dan 48 uur over doe? mijn eindexamens beginnen namelijk morgen dus moet ook nog ff goed leren haha


    take risks

    Ik zou graag een mannelijke rol willen, maar kan pas vanaf woensdag aan mijn rol in verband met vakantie in Turkije.


    •

    Mouli schreef:
    OMFG I LOVE THIS mag ik misschien een jongen van ilvermony - thunderbird (weet niet of de ilvermony houses gebruikt worden maar voor het geval dit) en zou het een ramp zijn als ik er ook iets langer dan 48 uur over doe? mijn eindexamens beginnen namelijk morgen dus moet ook nog ff goed leren haha


    Ik heb de houses er niet bij gezet, maar die mag je zeker toepassen! In het praattopic ga ik alle commonrooms nog wel een keer posten en dan doe ik ook houses voor ilvermorny.

    en het is prima voor iedereen die wat meer tijd nodig heeft voor een rol.


    - thank you for existing -

    Mag ik een vrouw?


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Ik ga mijn rol nog even aanpassen hoor hahaha, moet alleen nog even nadenken hoe ik het ga soen


    Spinning around, I'm weightless.