• Scintilla University
    ━ school for magical studies and sciences ━

    The university,
          31 juli 1980 is er een jongeman op de wereld gebracht, Harry Potter. Deze jongeman heeft de geschiedenis van tovenaars en heksen voor een groot deel veranderd. Voldemort is al jaren weg, ookal denken sommige mensen nogsteeds dat hij terug zal keren, Harry Potter heeft hem zijn leven ontnomen. In 2017 heeft Harry Potter zijn zoon naar Hogwarts gebracht, maar wat gebeurd er eigenlijk met de leerlingen na Hogwarts?
          20 augustus 2027 heeft de magische universiteit haar deuren geopend. Alle topleerlingen van Hogwarts, Beauxbatons, Ilvermorny en Durmstrang hebben toegang tot deze universiteit.
          De houses van deze scholen zijn overgenomen door Scintilla University. Hierdoor zijn zowel Slytherin, Gryffindor, Hufflepuff en Ravenclaw aanwezig in deze universiteit. De leerlingen zijn hier al voor geselecteerd in Hogwarts. De leerlingen van andere scholen hebben geen house, maar een common room voor hun oude school.

    ik kon van de andere scholen geen afdelingen vinden,

    Studies,
          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.


    uniform: zwarte pantalon met een wit overhemd voor de heren en een rok met panty en een witte blouse voor de dames. de panty mag doorzichtig zijn en de rok hoeft niet tot aan de knieën. je mag de kleuren van je school of huis dragen, maar dat is niet verplicht.


    University enterior and exterior,
          In Noord-Ierland ligt in de bossen een gigantisch kasteel wat wij nu Scintilla University mogen noemen. Het kasteel is bereikbaar via platform 9 3/4 en de trein is iedere dag beschikbaar. Het kasteel beschikt over prachtige hallen en meerdere commonrooms. Zo hebben de dames van Beauxbatons een luxueuze ruimte waar zij kunnen ontspannen. Ook Durmstrang, Ilvermorny, Slytherin, Ravenclaw, Gryffindor en Hufflepuff hebben hun eigen commonroom.
          Verder heeft het kasteel een grote hal waar de studenten kunnen ontbijten, lunchen en avondeten.
          De school heeft vorig jaar een nieuw Quidditch veld gekregen en daar mogen de fanatiekelingen trainen wanneer zij willen. Ook is er een paar kilometer verderop een grot waar twee draken leven onder toezicht van de universiteit. De leerlingen die Care of Magical Creatures studeren zullen hier vaak naartoe gaan om voor de draken te zorgen. Er bevind zich een groot bos rondom de school waar leerlingen mogen komen, zolang het maar niet na zonsondergang is. Er komen namelijk bepaalde wezens tot leven in het donker.

    Roles,
    ♀ josy ◦ the queen ◦ slytherin ◦ camila mendes ◦ sombre ◦ 1.3
    ♀ gabrielle ◦ geek ◦ beauxbatons ◦ pyper america ◦ ashryver ◦ 1.2
    ♀ ivanya ◦ status ◦ durmstrang ◦ fc ◦ shadowsinger ◦ 1.4
    ♀ noémi ◦ teddybear ◦ moutrier ◦ rasika navare ◦ kingrichard ◦ 1.5
    ♀ alessandra ◦ status ◦ beauxbatons ◦ fc ◦ hotwing ◦ 1.3
    ♀ roslyn ◦ status ◦ ravenclaw ◦ ástrid bergès ◦ egorova ◦ 1.5
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ ziegler ◦ page
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ crystallizef ◦ page
    VOL!

    ♂ name ◦ the king ◦ slytherin ◦ fc ◦ xjess ◦ page
    ♂ name ◦ status ◦ thunderbird ◦ fc ◦ mouli ◦ page
    ♂ vasil ◦ the dragon ◦ durmstrang ◦ matthew noszka◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ ace ◦ descendant ◦ thunderbird ◦ Timur Simacov ◦ wildfowls ◦ 1.3
    ♂ name ◦ status ◦ hufflepuff ◦ fc ◦ sombre ◦ page
    ♂ andraž ◦ status ◦ hallestrom ◦ will higginson ◦ peralta ◦ 1.5
    ♂ ulysses ◦ the professor ◦ thunderbird ◦ cole sprouse ◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ lysander ◦ status ◦ thunderbird ◦ dylan sprouse ◦ ashryver ◦ 1.5

    VOL!


    ◦ je vult in waar je personage vandaan komt en dat moet bij de vorige school passen. je kunt bijvoorbeeld niet in brazilië wonen als je op beauxbatons hebt gezeten. bij je house vul je in of je voormalige school in of een van de houses van hogwarts. je mag er voor kiezen om geen house te doen als je personage op hogwarts heeft gezeten, dan vul je alleen hogwarts in als house, mocht je personage het niet eens zijn geweest met die sorteerhoed. vul ook in of je personage muggleborn, halfblood of fullblood is. je personage is minimaal achttien jaar.


    rules
    200 words ◦ no fighting ◦ q-rules ◦ 48 hours to make a role ◦ 2 roles max ◦ no perfect roles, be creative

    ◦ ROLES ◦ TALK ◦ DRAMA ◦

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 20:05 ]


    - thank you for existing -

    Oké ik zou graag een jongen willen, but I'm not sure of ik hem binnen 48 uur af heb (;


    We were the forever that didn't last

    adoxography schreef:
    Mag ik een vrouw?


    Er is een tijdelijke stop op de dames omdat er weinig jongens zijn, als je wilt kun je even wachten of eventueel een jongen nemen (:

    @wildfowls; ik zet je er bij (:


    - thank you for existing -

    Ik ga mijn rol ook niet binnen 48u af hebben cause werk morgenmiddag en avond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Josephine Noah Argentum
    bravery is by far the kindest word for stupidity
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    the ambitious, the cunning

          Name
    ♥      Josephine- "may jehovah add"
    ♥      Noah - "repose; consolation."
    ♥      Josy - "nickname for Josephine"
    ♥      Argentum - "silver"

          Age
    ♥      21 years old
    ♥      november 18th
    ♥      scorpio by the stars

          Status
    ♥      The slytherin queen,
    Josy is een volbloed Slytherin en daar is ze heel erg trots op. Ze laat het dan ook zeker merken. Ze kan erg arrogant uit de hoek komen, maar ze zou door vuur gaan voor haar inner-circle. Familie en vrienden zijn erg belangrijk voor haar.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          History
    ♥      Josy is geboren in november op een koude ochtend. Het had de hele nacht geonweerd en Josy's moeder heeft daar de hele nacht in het ziekenhuis naar mogen luisteren. Zodra ze eenmaal geboren werd waren haar vader en moeder meteen verliefd op haar. Ze is als kind dan ook altijd als prinses behandeld en ze kreeg alles wat haar hartje begeerde.
    Josy is opgevoed door twee pure-blood slytherin's en dat heeft heel veel invloed gehad op haar manier van denken. Ze vindt zichzelf heel wat en dat mag ook, want ze is een ongelofelijke tovenares. Haar familie is alles voor haar en dat laat ze zeker merken. Als iemand de spot met haar familie drijft kan ze hele erge uitbarstingen krijgen.
    Josy heeft op Hogwarts gezeten en is hier zoals verwacht ingedeeld in slytherin. Ze heeft zich hier ontzettend thuisgevoeld en ze was dan ook een van de populairste slytherin dames van de school. Ze was niet alleen populair, maar ook ontzettend slim. Haar expertise lag bij potions en dark arts. Hier wilt ze dan ook graag iets mee doen.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    i'm not chasing you, if you want me, come and get me

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

          Appearance
    ♥      Josy is een prachtige jongedame en dat weet ze van zichzelf. Haar vader is in Spanje geboren en verhuisd naar Schotland op zijn 12e, samen met zijn ouders. Het Spaanse bloed is terug te zien in haar uiterlijk.
          Josy heeft donkere haren en volle, strenge wenkbrauwen. Ze heeft een smal neusje en normale lippen. Josy heeft lange wimpers die haar bruine kijkers een flirterige blik geven.
    Josy heeft een heerlijke brede glimlach die wordt gesierd door witte en rechte tanden. Ze lacht dan ook graag, vooral als het om sarcastische grappen gaat.
          Josy is 1,59 en daarme is ze heel kort, maar ze draagt eigenlijk altijd hakken. Ze heeft een smal lichaam en een bescheiden cup B. Ze heeft wel de Spaanse billen en daar is ze erg blij mee.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          Personality
    ♥ charmant ♥ arrogant ♥ intelligent ♥ flirterig ♥ luidruchtig ♥ feestbeest ♥ sociaal ♥ extravert ♥ roddeltante ♥ verleidelijk ♥ boekenwurm ♥ sluw ♥ trots ♥ artistiek ♥ verwend ♥ soms hypocriet ♥ koppig ♥ nieuwsgierig ♥ wijsneus ♥

    ♥      Josy is een ontzettend energieke en aanwezige jongedame. Ze is meestal wel vriendelijk, behalve als ze je niet mag, dan kan ze verschrikkelijk zijn. Het is duidelijk te merken dat ze een volbloed slytherin is en daar is ze trots op. Josy leest wel graag over interessante onderwerpen zoals potions, dark arts en soms zelfs over geschiedenis.
    Josy is een ontzettende flirt en ze flirt dan ook met alles en iedereen. Ze is erg charmant en laat dat maar al te graag zien. Josy is extreem goed in mannen verleiden en dit doet ze eigenlijk zonder doeleinden. Het is vooral omdat ze zich anders verveelt.
    Verder is Josy heel slim en weet ze meer dan mensen van haar verwachten. Ze is heel modebewust en daarom heeft ze voor haar opleiding gekozen, ondanks dat ze zoveel van potions houdt.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

          Family
    ♥      Nora Lynn Argentum - mother
    ♥      Antonio Diego Argentum - father

          Study
    ♥      Josy studeert Magical design aan de universiteit.
    Ze behoort tot het huis slytherin.

          Extra's
    ♥      Josy is allergisch voor krab en kreeft, wat ze erg jammer vindt, want ze houdt van sushi en andere visgerechten.
    ♥      Josy houdt er van als mannen moeite doen voor haar.
    ♥      Josy heeft een oprechte hekel aan heavy-metal.
    ♥      Josy's lievelings eten is sushi, haar lievelingskleur is zwart en haar lievelings bloem is de lotus.
    ♥      Josy heeft een hekel aan mudbloods en muggles.
    ♥      Josy haat het als mensen haar in de weg lopen.
    ♥      wand: ebony wood, dragon heartstring, high flexibility, 8"

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 18:41 ]


    - thank you for existing -

    Wanneer heeft iedereen hier tijd om een rol te maken? Dan weet ik wanneer ik het praat- en speeltopic moet openen.


    no pressure, just wondering (:

    x


    - thank you for existing -

    misschien vanavond, maar reken er niet op. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan er sws pas morgenavond aan beginnen van zometeen werken van 15 tot 22.30 en morgen les van 9 tot 17


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Ik kan er sws pas morgenavond aan beginnen van zometeen werken van 15 tot 22.30 en morgen les van 9 tot 17


    Pff 9 tot 17 is echt ruk! succes, ik zie de rol wel verschijnen.


    - thank you for existing -

    Ik ga hoogstwaarschijnlijk woensdag mijn rol maken en posten.


    •

    Sombre schreef:
    Wanneer heeft iedereen hier tijd om een rol te maken? Dan weet ik wanneer ik het praat- en speeltopic moet openen.


    no pressure, just wondering (:

    x


    Als ik hem vanavond af krijg, vanavond. Anders wordt het morgenavond (:


    We were the forever that didn't last

    Ace Webster Calderon-Boot
    ‘‘ I'M NOT IMPRESSED BY MONEY, SOCIAL STATUS OR JOB TITLES. I'M IMPRESSED BY THE WAY SOMEONE TREATS OTHER HUMAN BEINGS.’’






    N A M E •
    Ace Webster Calderon-Boot
    • Ace [ās]: first name, meaning unity
    • Webster [web-stər]: weaver, also the name of Chadwick Boot's brother
    • Calderon [kaldeˈɾon]: surname, originates from Spain, meaning tinker
    • Boot [boeht]: surname, meaning boots maker


    A G E & E T H N I C I T Y •

    • 21 Y/O
    • May 15th, 2005, New York
    • American native
    • Full blood


    S T A T U S •
    The American Descendant

    S T U D Y •
    Wizarding Sports
    • Quidditch Keeper


    H O U S E •
    • Ilvermorny
    • House Thunderbird


    A P P E A R A N C E •
    • FC: Timur Simacov
    • Haar: donkerbruin • wild • bold brows
    • Ogen: groot • bruin
    • Huid: licht
    • Mond: gevormde lippen • normaal formaat •
    • Hoofd: vrij lang • licht invallende wangen • ronde kin • sterke kaaklijn
    • Neus: smalle neusbrug • brede neus tip • overall wide
    • Lengte: 178 cm


    P E R S O N A L I T Y •

    Kind • clever • athletic • educated • gentle • hardworking • modest • closed • perfectionist • punctual • sociable • boyish • forgetful • cunning • not interested in fame • procrastinator • messy • a little insecure • bit of a blabbermouth


    F A M I L Y & H I S T O R Y •

    Father: Torin Calderon-Boot • MACUSA • Director of Magical Security • 56
    Mother: Marcella Calderon-Boot-Bletchley • MACUSA • Federal Identity Commissioner • 55
    Sister: Cleo Calderon-Boot • dragonologist • 26

    Ace is a descendant of two of the four late 17th century founders of Ilvermorny, Chadwick Boot and his brother Webster. Ace is a member of the prominent American Family Calderon-Boot.
    Being a member of house Thunderbird, whom Chadwick Boot founded, he's considered mighty and famous among nearly all students at Ilvermorny. Ace doesn't care about that status and never had, despite all the talks his dad tried to have with his son.
    At the early age, Ace loved anything that had to do with sports, especially quidditch. He adored men like the legendary Harry Potter, Viktor Krum, Moran and Troy. At Ilvermorny, he quickly became Keeper of Thunderbird house and kept this position until graduation. Clever as he was and excelling in Magical Care of Creatures as well as being able to produce spells without his wand, at the University he chose to study Wizarding Sports instead, hoping for a 'normal' life among all normal witches and wizards.

    Ace has a close relationship with his parents and his older sister. He doesn't like how his family uses their family name and their statuses at work to get things done, and will never take advantage of his name or as the son of a high placed MACUSA wizard. Although his parents are proud of him, they would've preferred their son to become anything but a reckless Quidditch player.



    E X T R A •
    • Loves: quidditch • duelling • hanging out with friends • being treated like normal • waffles • American Pancakes • being home • people who laugh • personal time • holidays • wizarding sports • No-Maj (muggle) sports • audiobooks • soft pillows • animals • clean towels • waking up early • his closest friends
    • Hates:
    status driven people • homework • peas • No-Maj money • ill fitting clothes • smelly feet • dramatic girls • loneliness • cold weather • waiting • a thing Brits call tea • riddles • uncomfortable chairs, beds, sofas etc • school uniforms • tidy rooms
    • Birthflower: lily of the valley
    • Favorite animals: owls • toads • thestrals • demiguise • Peruvian Vipertooth
    • Owned animals: A toad called Monty • American Barn Owl called Hellfire
    • Favorite transportation mode: apparation • by broom
    • Wand: Acacia wood • 13-and-a-half inch • The core of a white river monster spine • medium flexibility
    • Hobbies: Quidditch • reading • hang out • cook • shop • parties • taming wild animals • clean sports gear • play No-Maj sports as Soccer • visiting his sister at work when not at the university • watching No-Maj's and visiting their cities • gaining more knowledge about the No-Maj world


    R E L A T I O N S H I P S •

    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 12:05 ]


    We were the forever that didn't last

    Love him (:

    welk huis in Ilvermorny? of heb ik daar overheen gelezen (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Love him (:

    welk huis in Ilvermorny? of heb ik daar overheen gelezen (:


    aw yay (:

    Thunderbird, zal hem even aanpassen hehe


    We were the forever that didn't last

    Ik heb hier zoveel zin in hihi, ik ga vanavond even een praattopic maken denk ik.


    - thank you for existing -

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 13:07 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.