• Even omdat niemand anders het deed en ik wil praten :')


    Ook dit jaar ben ik er weer vroeg bij, want de gekte begint weer op gang te komen.
    Ja mensen, het ESC komt er weer aan! De eerste Nationale rondes zijn al geweest en de eerste vier nummers zijn dan dus ook al bekend.
    De rest van de nummers worden in de loop van de komende weken bekend gemaakt. De indeling van de twee semi-finals zijn ook net geweest en het was weer zo awkward als wat. Daarnaast ben ik ook weer bezig met mijn lijstje met het overzicht van de al bekende nummers. Alleen mag ik die nog niet activeren want het minimaal is vijf items. (':

    De slogan van dit jaar is trouwens : All Aboard.

    De Eurovision Song Contest van dit jaar word gehouden in Lissabon, Portugal. Na de overwinning van vorig jaar door Salvador Sobral met het nummer 'Amar pelos dois".


    De finalisten
    01. Ukraine
    02. Spain
    03. Slovenia
    04. Lithuania
    05. Austria
    06. Estonia
    07. Norway
    08. Portugal
    09. United Kingdom
    10. Serbia
    11. Germany
    12. Albania
    13. France
    14. Czech Republic
    15. Denmark
    16. Australia
    17. Finland
    18. Bulgaria
    19. Moldova
    20. Sweden
    21. Hungary
    22. Israel
    23. The Netherlands
    24. Ireland
    25. Cyprus
    26. Italy


    WINNER EUROVISION 2018: ISRAËL - NETTA W/ TOY!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 0:44 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Mantis schreef:
    Kan iemand mij vertellen waar het lied van Italië over gaat?


    http://wiwibloggs.com/2018/04/05/non-mi-avete-fatto-niente-lyrics-ermal-meta-fabrizio-moro-italy-eurovision-2018/220794/

    Dit is de engelse vertaling vanonder, het is echt mooi.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 23:09 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik ben echt dol op Duitsland


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    yay albanië is cute


    oi, suzy

    Ik ga niet meer wachten op de resultaten, want dat gaat veel te laat worden. Maar ik ben wel benieuwd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waar is Engelands rematch? Hoop dat ze er toch nog van genoten heeft :(

    Anyways, ik heb op Denemarken gestemd <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kon het niet laten en heb op Italië gestemd. Had meer nummers een stem gegund, laar wil er niet veel geld aan uitgeven en Italië had verruit de mooiste boodschap, vind ik.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 23:21 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Engeland heeft zelf gekozen omniet opnieuw te zingen ^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Hotwing schreef:
    Ik snap de hype rondom Israël niet echt tbh..


    Ik vind haar echt vervelend.
    Oostenrijk tho (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Israël had veel beter kunnen zijn, maar door het nog overdadiger te versieren dan een huis in Rococo hebben ze het voor mij verknald. Tussen het kakelen door en als je je ogen sluit vind ik het oprecht goed!


    Queer zijn is gewoon alles

    Spanje lijkt op de zoveelste love ballad voor de aankomende romantische rom-com

    Edit: Zelfde als Litouwen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 23:25 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik voelde echt liefde voor Spanje eigenlijk :’) Vond dat heel erg mooi. En dat meisje bij wie dr man op t eind erbij kwam.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    I kinda want Spain too win cause those two singers look so cute together, whoops.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maim schreef:
    Als Hongarije wint ga ik zo hard lachen


    Ik ga juichen!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Salvador ziet er zoveel beter uit! Wow!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Idk why maar ik begin opeens te janken.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known