• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 9:13 ]


    El Diablo.

    Sombre schreef:
    Iemand die Veronica wilt ? :")

    arme Archiekins heeft geen vriendinnetje meer.


    Hahaha aww, misschien zijn er andere vrijwilligers? (;


    El Diablo.

    Mijn serpent girl is af ish, ze heeft alleen nog geen naam hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Jellybeans relaties (tot nu toe)
    ze staat natuurlijk nog open voor anderen en mocht ik iemand vergeten zijn, let me know c:

    FP Jones:
    Jellybean is werkelijk waar dol op haar vader en ze hebben dan ook een sterke band. Ze ziet hem als haar grote held, al heeft hij niet altijd goede dingen gedaan. Ze kijkt erg naar hem op en doet er alles aan om hem trots te maken.
    Gladys Jones:
    De band tussen Jellybean en haar moeder was nooit zo goed als die met haar vader, maar het ging goed. Dit is echter veranderd sinds ze een nieuwe vriend kreeg. Jellybean wil haar voorlopig nog niet zien en wil wel eerst een gemeend excuses horen, maar ze hebben wel een paar keer gepraat over de telefoon.
    Jughead Jones:
    Net zoals met haar vader, heeft Jellybean een erg goede band met haar broer. Ze ziet hem als een van haar beste vrienden en weet dat ze alles bij hem kwijt kan, wat andersom ook het geval is. Ze kijkt wel wat tegen hem op en is ook best trots op hem.
    Fangs Fogarty
    Fangs en Jellybean zijn basically soulmates. De twee zijn geweldige vrienden en erg goed op elkaar afgestemd, vaak weten ze ook precies wat er met de ander is etc. Ze hebben dus een bijzondere band en staan altijd voor elkaar klaar. Fangs was ook de eerste die Jellybean belde toen ze weer in Riverdale aan kwam, met de vraag of hij zo lief wou zijn om haar op te halen bij de bushalte. Fangs is iemand die erg belangrijk is voor Jellybean en ze wil hem dan ook niemand kwijt.
    Toni Topaz
    Toni is zeker een van Jelly's beste vrienden en als we naar enkel dames kijken staat ze veruit op nummer een. Ze weet dat ze met alles bij Toni terecht kan, wat andersom ook het geval is. Ze vind haar een geweldig persoon en kijkt stiekem ergens ook wel een beetje naar haar op.
    Sweet Pea
    There is definitely something going on here. De twee waren al veel langer vrienden maar sinds ze terug is in Riverdale als jonge vrouw is het toch uitgegroeid naar meer. Het begon met enkele hook ups maar er is echt wat aan het groeien tussen de twee. Jellybean kan ook niet ontkennen dat ze niet al langer een soft spot voor de jongen had. Ze houden dit nog wel geheim en alleen Fangs weet er vanaf. Jellybean weet namelijk niet hoe anderen en zeker haar vader & broer hierop gaan reageren. Lots of sneaking around and 'subtle' looking.
    Kevin Keller
    Kevin paste wel eens op op deze kleine troublemaker, ookal verschillen ze maar weinig in leeftijd. Ze kon het altijd goed vinden met de jongen en waardeerde ook hoe hij zijn best deed om het leuk te maken. Helaas heeft ze hem nog niet echt gesproken sinds ze terug is.
    Archie Andrews
    Jellybean kent Archie al langer, via Jughead eigenlijk. Ze ziet hem als een tweede grote broer en kan het ook goed met hem vinden. Hoewel ze vind dat ze veel te veel beschermd wordt door de mannen in haar leven, kan ze het stiekem ook wel waarderen en vind ze het lief dat hij voor haar uitkijkt.
    Blake Jetty
    Blake heeft de taak om te waken over Jellybean, wanneer Jughead of FP er niet kunnen zijn. Hij is nog geen bodyguard te noemen maar hij houd zeker een oogje in het zeil. Jellybean is er heilig van overtuigd dat het niet nodig is, maar kan het ergens stiekem wel waarderen. Verder heeft ze wel respect voor hem en kunnen ze het opzich wel vinden.
    Axel Bodhi Gardner
    Axel en Jellybean kennen elkaar nog niet heel lang, maar ze zijn bij elkaar gezet als lab partners op school. Dit blijkt een goede combinatie te zijn en ze kunnen het op zich ook wel goed vinden. A friendship in the making.


    El Diablo.

    Iemand die een relatie idee voor Sunmi heeft?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ga zo even een lijstje maken voor Ivy ^^ als iemand al iets weet hmu!


    Spinning around, I'm weightless.

    Er is nog veel werk aan het relatiezlijstje maar mijn inspiratie is ver te zoeken :c

    South
    Jughead Jones: Jughead is FP’s oudste zoon en trots, hij ziet zichzelf enorm in de jongen en hoopt gewoon dat Jug niet dezelfde fouten maakt als hij. Hij voelt zicht nogsteeds enorm schuldig dat hij nooit de vader is geweest die Jug hoorde te hebben. Een vader die eten op het tafel kon brengen zonder daarvoor in het criminele circuit te belanden. Echter zou hij alles doen voor zijn zoon, ookal betekend dat meer dan 20 jaar in de cel rotten, wetend dat zijn kinds veilig zijn. Hij is enorm fier op zijn zoon dat hij zo op komt voor de Serpents zelf op de momenten dat FP het zelf ophaf, dan stond Jug her klaar om zijn leven voor hen te geven. FP heeft zijn zoon tot nieuwe SerpentKing gekroond, gezien de jongen het ook meer verdient als hij.
    Forsythia "Jellybean" Jones: FP was doll op zijn kleine meisje en wou dat hij ook voor haar een betere vader was en ze hem niet had moeten missen al die jaren. Jellybean mag dan misschien terug zijn, FP had gehoopt dat hij haar in betere omstandigheden terug in zijn armen kon nemen. Hij is dol op zijn kleine meid en houd toch een boel dingen voor haar geheim, mits ze de verhalen nog niet gehoord heeft van de andere. FP wilt ook niet dat zijn dochter indezelfde problemen geraakt als hij, of zo’n grote opafferingen maakt als Jug, FP heeft al genoeg mini hartaanvalletjes gehad door de heldendaden van zijn zoon, zijn dochter mag rustig het brave meisje blijven.
    Toni Topaz: Toni is één van de junior serpents en goede vrienden van Jug, hij kent haar en haar grootvader erg goed en waardeert haar. FP heeft stiekem toch wel een boontje voor het jonge serpent drietal en hoopt dat ze Jug en Jelly toch wel een beetje gedeist kunnen houden.
    Sweet Pea: Sweet Pea is net zoals Toni en Fangs één van de jonge serpents en hij behoort dan ook tot het drietal die Jug in goede banen heeft gelijd. Sweet Pea gaat vaak met FP mee op handelingen, gezien Fp de jongen toch wel vertrouwd en beschouwd als een mogelijke rechterhand voor Jug die nu King is.
    Fangs Fogarty Fangs is ook één van de drie jonge Serpents waar zijn zoon het goed mee kan vinden , FP is dan ook erg opgelucht dat de jongen oké is na zijn bijna dood ervaring. Het laatste wat FP wil is dat er nog meer onschuldig Serpent bloed vergoten werd.
    Daffodil 'Dee' Doherty: Fp kent het meisje al sinds ze klein was en in de caravan naast hem samen met haar oudere broer. FP heeft ze altijd goed proberen te helpen, ook op zijn momenten van zwakte en kon haar steun goed gebruiken toen hij ‘niemand’ meer had. Hij heeft Dom en Dee al vaak onder zijn vleugels genomen en beschouwd hen zeer zeker als familie, familie waar hij erg trots op is.
    Blake Jetty :
    Domhnall " The Dom" Doherty: Dom is net zoals zijn zusje erg bekend bij FP en de jongeman heeft zeer zeker FP’s respect verdient. Dom is dan ook al enkele jaren FP’s rechterhand al heeft hij de jongeman ook uit veel zaken weerhouden, net zoals de Blossom zaak. Hij wilde niet dat de jongen en zijn zusje daarmee verknoeid waren. Het kon misschien anders uitgedraaid hebben voor FP als hij de jongen wel om raad had gevraagd, maar daarvoor is het nu telaat.



    North
    Archie Andrews:
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper
    Cheryl Blossom
    Josie McCoy:
    Kevin Keller
    Reggie Mantle:
    Alice Cooper:
    Fred Andrews:
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    Axel Bodhi Gardner



    Cleo "Puma" Perez
    Sunmi Bae


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zit eraan te denken om morgen het speeltopic te openen, als dit voor iedereen goed is? ^^


    El Diablo.

    Zekers!

    Nog mensen voor Kevin of Fred?


    Bowties were never Cooler

    Iemand iets voor Ivy? Ik laat mijn jongen dan vallen want dat red ik niet voor morgen


    Spinning around, I'm weightless.

    IrisWestAllen schreef:
    Zekers!

    Nog mensen voor Kevin of Fred?


    Ik heb nog Sunmi voor je, alleen ik faal in goede ideeën voor relaties.

    Hetzelfde geldt voor hierboven (: ^^

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 22:21 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ashryver schreef:
    Iemand iets voor Ivy? Ik laat mijn jongen dan vallen want dat red ik niet voor morgen


    Got Jelly? c;
    Hij kan natuurlijk ook later inspringen, maar ik wil hem ook wel weghalen


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Got Jelly? c;
    Hij kan natuurlijk ook later inspringen, maar ik wil hem ook wel weghalen


    Vind ik ook prima, maar dan is dat wel pas over een week ofzo want rollen schrijven vanaf mijn telefoon is hel

    Also yass Jelly and Ivy as friends I think?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Vind ik ook prima, maar dan is dat wel pas over een week ofzo want rollen schrijven vanaf mijn telefoon is hel

    Also yass Jelly and Ivy as friends I think?


    Sounds good ^^


    El Diablo.

    I got Jug for everyone c;


    How far is far

    Jug schreef:
    I got Jug for everyone c;


    Ivy? c: ik ben moe dus ik kan even niks bedenken maar hmu


    Spinning around, I'm weightless.