• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 9:13 ]


    El Diablo.

    IK ZOEK VOOR IVY
    ~ Een hookup van voor ze weg ging waar het nu tering awkward mee is
    ~ Iemand wiens familie haar basically adopteerde toen haar moeder dood ging
    ~ een beste vriend(in)
    ~ Iemand die haar totaal niet mag
    ~ Iemand wiens cijfers ze wel eens gehackt heeft ofzo
    ~ literally anything


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Ivy? c: ik ben moe dus ik kan even niks bedenken maar hmu

    Haha yes, ik zal even kijken c;


    How far is far

    Jug schreef:
    I got Jug for everyone c;


    Ik heb Sunmi? Ik waarschuw wel dat ik slecht ben in relaties verzinnen :’)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trishanakru schreef:
    (...)

    Ik heb Sunmi? Ik waarschuw wel dat ik slecht ben in relaties verzinnen :’)

    Got the same problem here :') Ik zal haar rol even door lezen hehe


    How far is far

    Ashryver schreef:
    IK ZOEK VOOR IVY
    ~ Een hookup van voor ze weg ging waar het nu tering awkward mee is
    ~ Iemand wiens familie haar basically adopteerde toen haar moeder dood ging
    ~ een beste vriend(in)
    ~ Iemand die haar totaal niet mag
    ~ Iemand wiens cijfers ze wel eens gehackt heeft ofzo
    ~ literally anything


    Dee?


    We were the forever that didn't last

    Wildfowls schreef:
    (...)

    Dee?


    Yasss


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik maak straks een lijstje met relatievoorstellen voor Blake, denk dat dat makkelijkst is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Relatievoorstellen Blake Jetty


    • Forsythia "Jellybean" Jones
          Naast het repareren van motors is het ook de taak van Blake om te waken over Jellybean, als Jughead of FP zelf niet kunnen. Hij heeft echter wel respect voor het feit dat zij zelf ook een leven heeft en zal altijd voldoende afstand bewaren tenzij het nodig is in te grijpen.
    Hij beschouwt Jelly als een klein zusje en speelt af en toe ook taxi voor haar, waarbij ze samen op zijn motor naar haar bestemming scheuren.

    • Cheryl Blossom
          Op zich kent Blake de roodharige vixen niet zo goed, vanwege het leeftijdsverschil, maar hij kan haar sass wel appreciëren. Bovendien is hij het er volledig mee eens dat ze geschikt Serpent materiaal is.

    • Elizabeth "Betty" Cooper
          Over deze jongedame zal je Blake nooit een slecht woord in de mond weten te nemen, en niet alleen omdat ze het liefje van Jughead is.
    Hij heeft ontzettend veel respect voor haar intellectn haar toewijding aan Jug en is haar erg dankbaar voor alle hulp die ze de Serpents al gebracht heeft.
    Als ze elkaar toevallig kruisen bij Pop's mag ze haar drankje altijd op zijn rekening zetten.

    • Fabricio "Fangs" Fogarty
          In deze mede-Serpent herkent Blake veel van zichzelf. Het is dan ook geen wonder dat ze het goed met elkaar kunnen vinden. Als Fangs iemand nodig heeft dan staat Blake voor hem klaar, al is hij geen kei in het geven van raad.
    De twee kunnen gewoon lol trappen met elkaar.

    • Daffodil "Dee" Doherty
          Blake en Dee zien elkaar wel een keer in de shop van haar broer, maar een echte band hebben ze niet. Hij weet, via haar broer, van haar geheim en zou ver gaan om de jongedame hierin te beschermen, vanwege zijn nauwe band met Domnhall.
    Ze kan wel altijd rekenen op een vriendelijke lach en een aai over haar bol.

    • Kevin Keller
          Blake en Kevin komen elkaar niet vaak tegen. Hij weet wel dat Kevin Jug en Betty vaak helpt, en daar is hij blij om maar verder passeert de jongeman zijn gedachten niet vaak.

    • Axel Bodhi Gardner
          Who?

    • Aintonette "Toni" Topaz
          Blake is dol op deze vrouwelijke Serpent. Hij bewondert haar sterke karakter en de manier waarop ze denkt. Als hij raad nodig heeft dan is Toni vaakt de eerste bij wie hij deze gaat halen.

    • Cleo "Puma" Topaz
          Net als haar nichtje kan Cleo op veel sympathie rekenen van Blake. De twee zijn behoorlijk hecht geworden de laatste twee jaarn zo danig zelfs dat Blake een intense crush voor e dame ontwikkeld heeft. Hij durft haar echter niet uitvragen omdat hij haar voornamelijk met vrouwen ziet paraderen en omdat hij zichzelf niet goed genoeg voor haar vindt.

    • Sunmi Bae
          Deze jongedame zal Blake liever vermijden omdat hij kop nog staart krijgt aan haar karakter en haar sarcasme hem behoorlijk onzeker maakt.

    • Mason "Sweet Pea" Nelson
          Blake en Sweet Pea kunnen niet verder bij elkaar vandaan staan. Ze zijn her zelden ergens over eens en kunnen het absoluut niet met elkaar vinden. Blake vindt hem een regelrechte kleuter.

    • Domnhall "Big Dee" Doherty
          Blake zou Dom onmiddellijk als zijn beste vriend aanwijzen. De twee kennen elkaar's geheim en werken ook dagelijks samen. Blake vertrouwt Big Dee er blind op dat hij zijn geheim bewaart.

    • Fred Andrews
          Mocht Blake zijn eigen vader kunnen kiezen dan koos hij voor Fred. Hij heeft veel respect voor de man en voelt zich uitermate op zijn gemak bij hem.

    • Forsythe "Jughead" Pendleton Jones III
          Blake steunt Jughead onvoorwaardelijk en openlijk. Hij stelt zich achter de beslissingen van de jongeman en zal hem altijd verdedigen en bijstaan.

    • Forsythe "FP" Pendleton Jones II
          Net als voor zijn zoon heeft Blake voor FP alleen maar respect. Hij admireert hoe de man zich ondanks alles staande heeft weten te houden en vaak ondanks problemen toch de juiste keuzes probeert te maken.

    • Ivy Danvers
          Hoewel er een leeftijdsverschil is kunnen Ivy en Blake het goed met elkaar vinden. Net als over Jellybean probeert Blake over de Serpent Baby te waken, omdat hik wenste dat iemand dat vroeger voor hem had gedaan. Hij stond klaar voor haar toen ze haar vader gevonden had en de deur gewezen werd.

    • Archibald "Archie" Andrews
          Blake mag Jughead in vrijwel al zijn keuzes bijstaan, zijn vriendschap mag Archie blijft voor hem een raadsel. Hij is niet tuk op de jongeman, omdat hij hem wispelturig en impulsief vindt.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 13:18 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Blake's voorstellen staan er. Roep maar als je het anders ziet of ik iemand vergeten ben.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Blake's voorstellen staan er. Roep maar als je het anders ziet of ik iemand vergeten ben.


    Ik vind het leuk en lief, zeker voor Fred. Misschien kan Blake ook parttime voor Fred werken/er in de leer zijn om zo meer baankansen te hebben buiten de Serpents?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik vind het leuk en lief, zeker voor Fred. Misschien kan Blake ook parttime voor Fred werken/er in de leer zijn om zo meer baankansen te hebben buiten de Serpents?


    Love that.
    Hij is een harde, loyale werker en vraagt niet veel loon.
    Al zou hij het niet doen om bij de Serpents weg te komen want dat is echt zijn familie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I like it too!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EiIonwy schreef:
    (...)

    Love that.
    Hij is een harde, loyale werker en vraagt niet veel loon.
    Al zou hij het niet doen om bij de Serpents weg te komen want dat is echt zijn familie.


    Fred would love that!
    Dat bedoelde ik ook niet (: maar een kleine klanten poel is toch en vrij instabiele basis van inkomen


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het ook goed!

    Ik moet volgens mij nog wel hard zoeken voor mensen die Sunmi wel mogen :’) Maar dat doe ik dan wel later.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 14:32 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    EiIonwy schreef:
    Blake's voorstellen staan er. Roep maar als je het anders ziet of ik iemand vergeten ben.


    Aw I love it


    Spinning around, I'm weightless.