• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 9:13 ]


    El Diablo.

    Trishanakru schreef:
    Ik vind het ook goed!

    Ik moet volgens mij nog wel hard zoeken voor mensen die Sunmi wel mogen :’) Maar dat doe ik dan wel later.


    Ik denk dat Kevin haar wel mag, maar misschien dat zij zich juist irriteert aan het feit dat hij vaker dan eens op zijn mobiel zit tijdens een gesprek, grindr is serieus business (`;, en ik weet ook niet in hoeverre ze elkaar echt kennen als ze er nog niet zo lang is (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 14:41 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik denk dat Kevin haar wel mag, maar misschien dat zij zich juist irriteert aan het feit dat hij vaker dan eens op zijn mobiel zit tijdens een gesprek, grindr is serieus business (`;, en ik weet ook niet in hoeverre ze elkaar echt kennen als ze er nog niet zo lang is (:


    Waarschijnlijk vindt zij het zelf geen probleem ondanks dat zij het zelf niet vaak gebruikt. Ze is er wel al een paar maanden dus ik denk dat ze wel al vrienden kunnen zijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trishanakru schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk vindt zij het zelf geen probleem ondanks dat zij het zelf niet vaak gebruikt. Ze is er wel al een paar maanden dus ik denk dat ze wel al vrienden kunnen zijn.


    Dat kan, of ze moet echt problemen hebben met zijn andere vrienden[the core 4+bulldogs] met een duidelijke reden, dan wordt het wel lastig


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Dat kan, of ze moet echt problemen hebben met zijn andere vrienden[the core 4+bulldogs] met een duidelijke reden, dan wordt het wel lastig


    Zover ik weet heeft ze geen problemen met ze en zal er denk ik niet snel iets komen waardoor dat gebeurd.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    EiIonwy schreef:
    Relatievoorstellen Blake Jetty
    • Cleo "Puma" Topaz
          Net als haar nichtje kan Cleo op veel sympathie rekenen van Blake. De twee zijn behoorlijk hecht geworden de laatste twee jaarn zo danig zelfs dat Blake een intense crush voor e dame ontwikkeld heeft. Hij durft haar echter niet uitvragen omdat hij haar voornamelijk met vrouwen ziet paraderen en omdat hij zichzelf niet goed genoeg voor haar vindt.


    awh, that's so cute hihi.


    - thank you for existing -

    Archie's relatielijstje staat in zijn rol, maar als jullie het fijn vinden post ik hem ook wel even hier.

    Het lijstje voor Puma ga ik zo mee bezig (:


    - thank you for existing -


    adios,

    coño


    Relatie voorstellen Puma - Cleo
    Toni Topaz
          Cleo's nichtje, maar het voelt voor Cleo als haar zusje
    Jughead
          Cleo ziet Jughead echt als een broertje, ze is erg trots op hem
    Cheryl Blossom
          vriendin van Toni, dus gewaardeerd door Cleo
    Archie Andrews
          vriend van Jughead, dus gewaardeerd door Cleo
    Veronica Lodge
          Cleo is niet zo'n fan van Veronica door haar vader
    Betty Cooper
          vriendin van Jughead, dus gewaardeerd door Cleo
    Kevin Keller
          Cleo vindt Kevin heerlijk om mee om te gaan, waarschijnlijk omdat ze beide een beeeeetje heel erg gay kunnen zijn.
    Jellybean
          Cleo ziet haar als haar jongere zusje en ze beschermt haar
    Axel Bodhi Gardner
          Cleo kent Axel niet echt, maar ze vind hem een leuke verschijning
    Fangs
          Cleo mag Fangs heel graag, maar ze wordt vaak moe van zijn grote mond
    Daffodil Doherty
          Cleo weet dat Dee wat jong is voor haar, maar toch heeft ze een crush op haar
    Blake Jetty
          Cleo vindt deze gingantische jongeman een heerlijk gezelschap. Ze kent hem al een paar jaar en ze zijn erg close geworden. Cleo weet niet dat hij een crush op haar heeft.
    Sumni Bae
          Cleo heeft niks met deze dame, ze vindt haar een beetje te "normaal", maar ze vindt het wel interessant dat ze pas kort geleden in Riverdale is komen wonen
    Sweat Pea
          Cleo heeft bij Sweat Pea een beetje hetzelfde als bij Fangs, ze mag hem graag, maar oh die grote mond toch altijd
    Domnhall Dohorty
          Cleo valt normaal gesproken meet op de dames, maar oh damn, ze vindt Dom echt een heel lekker hapje.
    Fred Andrews
          Cleo mag Fred heel graag, voornamelijk omdat hij de serpents tijdelijk onderdak heeft geboden. Ze wilt nog steeds dat hij burgermeerster wordt.
    FP
          Cleo is zo trots op FP en ze ziet hem als een ware leider. Ze heeft respect voor hem en dat zal ze altijd tonen en bewijzen.
    Ivy Danvers
          Cleo vindt Ivy maar een beetje raar, geheimzinnig en sneaky. Ze heeft er persoonlijk niets mee, maar ze zal altijd vriendelijk zijn.

    volgens mij heb ik nu iedereen, toch?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 16:57 ]


    - thank you for existing -

    Misschien laat ik Axel ook wel vallen, want eigenlijk is vrijwel iedereen in deze rpg een serpent of een personage wat al bestaat met dus al hele sterke relaties en ikd enk gewoon dat ik hem er niet makkelijk nog tussen kan krijgen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sombre schreef:
    Relatie voorstellen Puma - Cleo
    Toni Topaz
          Cleo's nichtje, maar het voelt voor Cleo als haar zusje
    Jughead
          Cleo ziet Jughead echt als een broertje, ze is erg trots op hem
    Cheryl Blossom
          vriendin van Toni, dus gewaardeerd door Cleo
    Archie Andrews
          vriend van Jughead, dus gewaardeerd door Cleo
    Veronica Lodge
          Cleo is niet zo'n fan van Veronica door haar vader
    Betty Cooper
          vriendin van Jughead, dus gewaardeerd door Cleo
    Kevin Keller
          Cleo vindt Kevin heerlijk om mee om te gaan, waarschijnlijk omdat ze beide een beeeeetje heel erg gay kunnen zijn.
    Jellybean
          Cleo ziet haar als haar jongere zusje en ze beschermt haar
    Axel Bodhi Gardner
          Cleo kent Axel niet echt, maar ze vind hem een leuke verschijning
    Fangs
          Cleo mag Fangs heel graag, maar ze wordt vaak moe van zijn grote mond
    Daffodil Doherty
          Cleo weet dat Dee wat jong is voor haar, maar toch heeft ze een crush op haar
    Blake Jetty
          Cleo vindt deze gingantische jongeman een heerlijk gezelschap, maar ze kent hem nog niet heel erg goed
    Sumni Bae
          Cleo heeft niks met deze dame, ze vindt haar een beetje te "normaal", maar ze vindt het wel interessant dat ze pas kort geleden in Riverdale is komen wonen
    Sweat Pea
          Cleo heeft bij Sweat Pea een beetje hetzelfde als bij Fangs, ze mag hem graag, maar oh die grote mond toch altijd
    Domnhall Dohorty
          Cleo valt normaal gesproken meet op de dames, maar oh damn, ze vindt Dom echt een heel lekker hapje.

    Fred Andrews
          Cleo mag Fred heel graag, voornamelijk omdat hij de serpents tijdelijk onderdak heeft geboden. Ze wilt nog steeds dat hij president wordt.
    FP
          Cleo is zo trots op FP en ze ziet hem als een ware leider. Ze heeft respect voor hem en dat zal ze altijd tonen en bewijzen.
    Ivy Danvers
          Cleo vindt Ivy maar een beetje raar, geheimzinnig en sneaky. Ze heeft er persoonlijk niets mee, maar ze zal altijd vriendelijk zijn.

    volgens mij heb ik nu iedereen, toch?


    President is misschien een beetje hoog gegrepen, maar t is zeker een compliment voor Fred (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 16:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Sombre schreef:
    (...)

    awh, that's so cute hihi.


    Hehe thanks. Maar jouw voorstel is wel behoorlijk tegenstrijdig met het mijne.
    Heb ik ergens overheen gelezen dat zij nog niet zo lang in Riverdale is of vat ik dit nu verkeerd op?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Trishanakru schreef:
    Ik vind het ook goed!

    Ik moet volgens mij nog wel hard zoeken voor mensen die Sunmi wel mogen :’) Maar dat doe ik dan wel later.


    Blake is niet moeilijk mee overeen te komen. Als hij haar andere kanten ziet zal hij wellicht gauw zijn mening bijstellen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zal vanavond ook even een relatie lijstje voor Jug droppen.


    How far is far

    ALS IEMAND VRIENDJES WIL ZIJN MET IVY HEEL GRAAG BC SHE'S SAD AND LONELY AND JUGGY AND JELLY AND BLAKE ARE HER ONLY FRIENDS


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    ALS IEMAND VRIENDJES WIL ZIJN MET IVY HEEL GRAAG BC SHE'S SAD AND LONELY AND JUGGY AND JELLY AND BLAKE ARE HER ONLY FRIENDS


    Ik weet niet of ze vrienden wilt zijn met iemand die geen South-Serpent is, maar anders heb ik Sunmi?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ashryver schreef:
    ALS IEMAND VRIENDJES WIL ZIJN MET IVY HEEL GRAAG BC SHE'S SAD AND LONELY AND JUGGY AND JELLY AND BLAKE ARE HER ONLY FRIENDS


    FP en Fangs? :') Fangs kan wel betere wiskunde cijfers kan gebruiken hahah

    Ik ben wel brak met de relatielijstjes haha sowwry


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH