• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:31 ]

    MarijeR schreef:
    De Concerned Moms website bestaat al een hele tijd, en bij het eerste seizoen van Lucifer hadden ze dit al gedaan - ze hebben Lucifer toen gewoon door laten gaan. Lucifer doet het gewoon niet goed in de Amerikaanse TV ratings, daar heeft deze website niets mee te maken.


    Dat klopt. Alleen zit deze website wel heel erg de #Savelucifer en #savetvshows campagnes in de weg.
    Daarbij, Lucifer heeft juist een hele hoge rating en zelfs heel wat awards. Als je een beetje verstand van Fox hebt dan weet je dat ze goede shows altijd snel cancellen.

    Ik moet wel zeggen dat wat er met Lucifer is gebeurd, niet het toedoen was van die One Million Moms campagne. Ze probeerden het in 2016, maar de serie werd uiteindelijk wel hernieuwd. Ditmaal ligt het dus 100% aan Fox, al ben ik daar wat minder verbaasd over, want ja... Fox. Dus ondanks dat Lucifer bij hun successes staat, vind ik het echt lame want eigenlijk is het hen nooit echt gelukt.
    Anyways, de website op zich mag van mij inderdaad ook wel uit de ether. Ik heb echt zin om ze met al mijn metalbands in hun gezicht te slaan, want what even, zelfs dat is waarschijnlijk te inappropriate voor zulke mensen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MarijeR schreef:
    De Concerned Moms website bestaat al een hele tijd, en bij het eerste seizoen van Lucifer hadden ze dit al gedaan - ze hebben Lucifer toen gewoon door laten gaan. Lucifer doet het gewoon niet goed in de Amerikaanse TV ratings, daar heeft deze website niets mee te maken.

    Iets met great minds enzo ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Foxlane schreef:
    Ik moet wel zeggen dat wat er met Lucifer is gebeurd, niet het toedoen was van die One Million Moms campagne. Ze probeerden het in 2016, maar de serie werd uiteindelijk wel hernieuwd. Ditmaal ligt het dus 100% aan Fox, al ben ik daar wat minder verbaasd over, want ja... Fox. Dus ondanks dat Lucifer bij hun successes staat, vind ik het echt lame want eigenlijk is het hen nooit echt gelukt.
    Anyways, de website op zich mag van mij inderdaad ook wel uit de ether. Ik heb echt zin om ze met al mijn metalbands in hun gezicht te slaan, want what even, zelfs dat is waarschijnlijk te inappropriate voor zulke mensen :'D


    Voor wat betreft metal en k-pop kan ik het wel respecteren opzich.


    lees mijn gedichten en geef reacties

    ^ waarom? Iedereen heeft andere hobby's en vindt andere dingen leuk. Daar moet niemand zich mee bemoeien, zeker niet van die 'moeders'.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    ^ waarom? Iedereen heeft andere hobby's en vindt andere dingen leuk. Daar moet niemand zich mee bemoeien, zeker niet van die 'moeders'.


    Oke nee mee eens, dan hou ik het bij alleen Humberto en Peter R. de Vries


    lees mijn gedichten en geef reacties

    ^ neuh, ook niet. Leven en laten leven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ok, ik lees nu dat One Million Moms ook nog eens super anti-LGBTQ is.
    Nog meer redenen om te signen.

    KingRichard schreef:
    ^ neuh, ook niet. Leven en laten leven.


    Er zijn grenzen


    lees mijn gedichten en geef reacties

    Wolfram schreef:
    Ok, ik lees nu dat One Million Moms ook nog eens super anti-LGBTQ is.
    Nog meer redenen om te signen.


    Lees ff de redenen wrm ze blij zijn dat Lucifer en OUAT zijn gecanceled — niet om te generaliseren, maar echt van die housewives uit de midwest lijken hier achter te zitten volgens mij


    I just caught the wave in your eyes

    GedichtvanHans schreef:
    (...)

    Mijn steun is slechts psychologisch
    Eigenlijk ook totaal niet logisch
    Stop gerust het verbannen van series die ik niet kijk
    En gooi Humberto en Peter R in plaats ervan in de slijk
    Maar hey, druk maken om One Million Moms zal niet nodig zijn
    One Million Milfs lijkt me echter best wel fijn
    #savelucifer en Eric van Tijn





    HAHAHA ik heb t niet meer hoor. LOL

    Sluit me verder aan bij bovenstaande reacties!


    The truth is out there.

    Getekend en gedeeld met mede Once en lucifer en andere fans


    I want my bloody cheese now!^^

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Lees ff de redenen wrm ze blij zijn dat Lucifer en OUAT zijn gecanceled — niet om te generaliseren, maar echt van die housewives uit de midwest lijken hier achter te zitten volgens mij


    Zijn het ook.
    Alles op TV is slecht volgens hun. Lmao, ik zou als ik hun kind was zwaar depressief worden dat ik daar mee moet leven.

    Er hebben al 196 mensen getekend!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 8:43 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Done!


    - thank you for existing -