• Hoi,
    De laatste tijd is er veel goed nieuws. Op het nieuws hoor je vaak slechte dingen en daarom leek het mij leuk om een goed nieuws topic te starten. Als je wat leuks hoort/ziet kan je dat hier posten. Zo krijgen wij allemaal ons dagelijks portie positiviteit.
    Ik begin;
    Migrant redt kind in Parijs en verkrijgt de Franse nationaliteit


    Hier zien we de 22 jarige Malinese Mamoudou Gassama in actie. Hij woont al enige tijd in Parijs zonder papieren. Zijn heldendaad wordt beloond door een ontmoeting met de Franse president Macron, burgerschap en een baan bij de brandweer.
    Docent stopt schoolshooting
    Okay, een schoolshooting is niet cool, maar een wetenschapsleraar die hem stopt mbv een basketbal is wel supercool. In de Amerikaanse staat Indiana heeft een onbewapende docent een shooter overmeesterd en ontwapend. Hij leeft zelf om het na te vertellen :)
    The Guardian hierover
    EU bant wegwerp plastic
    Om de plastic soep tegen te gaan heeft de EU regels gemaakt tegen plastic wat na eenmalig gebruik wordt weggeworpen. Het doel is om in 2030 ook alle plastic verpakkingen die niet recyclebaar zijn te verbieden. Een kleine overwinning voor ons millieu!
    https://www.trouw.nl/groen/verbod-op-wattenstaafjes-en-rietjes-moet-plastic-soep-doen-slinken~a3e9faa7/

    En, welk goed nieuws wil jij delen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 mei 2018 - 12:23 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Er zijn deze zomer meer vlinders, dankzij het warme weer! *O* ik hoorde het net op de radio en ik werd helemaal blij haha.
    (ik heb je youtube filmpje btw in een quote gezet, anders ontregelt de site).

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 12:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics; ik kan wel wat positiviteit gebruiken (:


    26 - 02 - '16

    Jaaaaaa ik ging hier een paar dagen geleden een topic over aanmaken (van dat jongetje) maar vond geen tijd maar een algemeen goed nieuws topic is echt leuk!!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MT (:


    And then we'll see it.

    MT, super leuk idee!!


    Life is a beautiful struggle

    Ganzenkuiken geadopteerd door zwanenfamilie


    "Voor mooie beelden uit de natuur hoef je niet altijd ver te reizen of een naar een documentaire van National Geographic te kijken. Voor een aandoenlijke scène kun je ook naar stadspark Staddijk in Nijmegen. Daar hebben zwanen een ganzenkuiken opgenomen in de familie."

    Dit soort gekke nieuwtjes vind je altijd bij Editie NL, daarom hou ik er zo van (':

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 15:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    ^Die foto is echt om te smelten :)
    En dat van de vlinders daar word ik ook blij van ^_^
    Keep it coming!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder


    Mogelijk palm olie ban voor gebruik in transport

    Waarom is dit goed nieuws? Omdat oerwoud wordt bedreigd door palm olie. Het is daarnaast goed nieuws voor alle Fransen boeren die protesteerden tegen palm-olie. We hebben dus al voldoende alternatief.

    Vanavond einde vd Ramadan
    Goed nieuws voor de moslims onder ons want dat betekent suikerfeest ^-^ Eid mubarak!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Goed nieuws voor fans: opnames van De Luizenmoeder (seizoen 2) starten waarschijnlijk in oktober.


    26 - 02 - '16

    Goed idee, dit topic! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben zaterdag jarig, telt dat ook mee?
    En Monica Geuze krijgt een meisje ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 15:55 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    DeEilandGodin schreef:
    Ik ben zaterdag jarig, telt dat ook mee?
    En Monica Geuze krijgt een meisje ^^

    Gefeliciteerd!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Er is een groot "festijn" geweest jongens.
    Dit is toch grappig? (':

    Appgroep met alleen maar 'Stijnen' samen op een feestje: 'We noemen het een Festijn'
    Je hoort er tegenwoordig eigenlijk niet bij als je niet in een appgroep zit met al je naamgenoten. Maar sommige groepen houden het niet alleen bij appen en spreken ook echt met elkaar af. Zo ook de 'Stijnen', zij organiseren samen het 'Festijn'.

    Klik!


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Er is een groot "festijn" geweest jongens.
    Dit is toch grappig? (':

    (...)
    Klik!

    Oh dit is zo ontzettend leuk hahahah


    Life is a beautiful struggle

    Deze is ook leuk! Je moet even het filmpje kijken (:

    Filipijnse tweeling beatboxt Martin Garrix


    It's never gonna happen, Guys.