• Hoi,
    De laatste tijd is er veel goed nieuws. Op het nieuws hoor je vaak slechte dingen en daarom leek het mij leuk om een goed nieuws topic te starten. Als je wat leuks hoort/ziet kan je dat hier posten. Zo krijgen wij allemaal ons dagelijks portie positiviteit.
    Ik begin;
    Migrant redt kind in Parijs en verkrijgt de Franse nationaliteit


    Hier zien we de 22 jarige Malinese Mamoudou Gassama in actie. Hij woont al enige tijd in Parijs zonder papieren. Zijn heldendaad wordt beloond door een ontmoeting met de Franse president Macron, burgerschap en een baan bij de brandweer.
    Docent stopt schoolshooting
    Okay, een schoolshooting is niet cool, maar een wetenschapsleraar die hem stopt mbv een basketbal is wel supercool. In de Amerikaanse staat Indiana heeft een onbewapende docent een shooter overmeesterd en ontwapend. Hij leeft zelf om het na te vertellen :)
    The Guardian hierover
    EU bant wegwerp plastic
    Om de plastic soep tegen te gaan heeft de EU regels gemaakt tegen plastic wat na eenmalig gebruik wordt weggeworpen. Het doel is om in 2030 ook alle plastic verpakkingen die niet recyclebaar zijn te verbieden. Een kleine overwinning voor ons millieu!
    https://www.trouw.nl/groen/verbod-op-wattenstaafjes-en-rietjes-moet-plastic-soep-doen-slinken~a3e9faa7/

    En, welk goed nieuws wil jij delen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 mei 2018 - 12:23 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Vaders krijgen voortaan 10 dagen betaald verlof om met hun pasgeboren kindje te besteden :)
    Artikel


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Cool, ik wil ook zo'n huis!

    Twee verdiepingen en een loopbrug naar de glijbaan: vader bouwt coolste speelhuis ooit



    Als je vader timmerman is dan mag je als dochter op z'n minst een poppenhuis verwachten. Toch? Deze Amerikaanse vader, die een bouwbedrijf heeft, ging een stapje verder. Hij bouwde een levensgroot speelhuis voor zijn dochters. "Het is een beetje uit de hand gelopen".

    Klik!


    It's never gonna happen, Guys.

    https://www.lindanieuws.nl/nieuws/jade-vindt-meisje-knuffel-tijdens-paniekaanval/

    Ik las dit net wat mij blij maakte.

    Na een ontzettende rotdag gaf een onbekende persoon haar een knuffel en zorgde dat ze minder last had van haar paniek aanval.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De hond van de koning heeft 7 puppy's gekregen!

    Bron: https://www.metronieuws.nl/good-vibes/2018/06/gezinsuitbreiding-voor-de-oranjes-7-puppys-geboren


    And then we'll see it.

    IrishNialler schreef:
    https://www.lindanieuws.nl/nieuws/jade-vindt-meisje-knuffel-tijdens-paniekaanval/

    Ik las dit net wat mij blij maakte.

    Na een ontzettende rotdag gaf een onbekende persoon haar een knuffel en zorgde dat ze minder last had van haar paniek aanval.

    Wauw. Ik houd van dit soort nieuws.


    Life is a beautiful struggle

    Na twee weken opsluiting: alle voetballertjes en coach gered uit Thaise grot

    Dit hoort wel in dit topic thuis. ^_^ Een wonder dat ze het allemaal overleefd hebben. Moet echt zwaar zijn geweest. Wat een opluchting!


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een heerlijk positief topic c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Rubin schreef:
    Na twee weken opsluiting: alle voetballertjes en coach gered uit Thaise grot

    Dit hoort wel in dit topic thuis. ^_^ Een wonder dat ze het allemaal overleefd hebben. Moet echt zwaar zijn geweest. Wat een opluchting!

    Ik moest echt glimlachen toen ik dit las, want ik heb heel erg meegeleefd met die jongetjes.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wauw!! MT


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MT MT MT MT MT


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    De reuzen van Luxe zijn in Leeuwarden en blijken een succes! Er komen duizenden mensen op af.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    'IK KAN HIER NIET KEREN!' 20 procent van de mensen schreeuwt tegen navigatie



    WIE DOET DIT OOK? Hihi (':
    Ik denk dat ik mezelf hier ook wel eens schuldig aan bevonden heb (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Update;
    Maarten van der Weiden haalt geld op voor kanker
    Hij heeft de tocht niet kunnen afmaken maar wel 4,7 miljoen opgehaald inmiddels. Hij heeft 10 vd 11 steden bezocht.
    Link
    Zweeds meisje van 15 staakt voor het klimaat
    Ze krijgt veel bijval en leert blijkbaar wel uit haar boeken op straat. Ze blijft nog minimaal 1 week staken om zo klimaatverandering op de agenda van de politici te zetten.
    Link


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Er wordt gewerkt aan een snellere treinverbinding naar Berlijn
    Het is nu al redelijk, maar in de toekomst kan je in 4 uur in Berlijn zijn.
    bron


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Goed nieuws; na 90 jaar is er eindelijk uitzicht op een nieuw vaccin tegen Tuberculose. Het huidige vaccin is dus 90 jaar oud en werkt lang niet altijd.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder