• Hallo, lieve kinders van de interwebs. Vandaag gaan we het hebben over muziek. Niet zomaar muziek, maar muziek die je tot in het diepst van je ziel raakt. Het soort muziek waar je van moet huilen als je je ogen sluit en je dat ene gevoel van binnen van krijgt. Gewoon de muziek die je niet kunt luisteren zonder goede koptelefoon, omdat het gevoel anders niet binnen komt. You know what I mean? Deel het met ons.

    Denk erom dat je de youtube video's in een quotecode zet!






    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik snap echt helemaal wat je bedoelt! Ik heb dat met veel liedjes van Spinvis ^^


    And then we'll see it.





    Eigenlijk ligt het er gewoon aan of ik me op dat moment ook melancholisch voel of zo, maar hè, die trant :')

    Oh en tx mobiele youtube. fixed it

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 12:39 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.




    The last one is not for the faint-hearted

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 12:57 ]


    What’s tasty in Busan?

    This is gospel (H)(H)(H)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Koffie schreef:
    Ik snap echt helemaal wat je bedoelt! Ik heb dat met veel liedjes van Spinvis ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De laatste tijd heb ik dat met deze twee nummers. Ik kan er geen genoeg van krijgen, wordt er een beetje emotioneel van (komt ook doordat ik er bepaalde scènes mee geschreven heb).




    Every villain is a hero in his own mind.

    Video Games / Born to Die van Lana probably


    Heaven is a place that we all have

    Witt Lowry - Last Letter


    Hits me everytime


    Life is a beautiful struggle

    Vooral bij de tweede moet ik vaak bijna huilen, omdat het over zijn opa gaat die Alzheimer had en mijn opa had dat ook


    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 15:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 juni 2018 - 16:53 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Die 'o my god' geeft me gewoon echt rillingen iedere keer wanneer ik het luister:

    Deze muziek is gewoon te goed voor deze wereld en zo verdomd underrated, i just don't get it:

    Als ik echt naar de tekst begin te luisteren, moet ik iedere keer opnieuw wenen:

    En een eervolle vermelding voor deze:https://www.youtube.com/watch?v=wfLOt5P6nSk (ik vond de film niet eens goed, maar dit lied is echt wel wow)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh man ik kan hier echt een waslijst neerzetten. :')

    Maar op dit moment;


    om meerdere redenen

    Ik wil het hele album wel neerzetten, maar dat wordt te veel :'), dus hier is een paar nummers :





    Seasons will change, but I shall remain