• We were the forever that didn't last

    Jouw username, profielfoto, signatuur, wauw. Serieus, wauw. Daarbij vind ik je complimentjes altijd heel lief. c:


    Caution first, always.

    Love the pf c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vond onze nachtelijke gesprekken in de snapgroep altijd heel gezellig toen je nog in Amerika zat :) En ik ben zo blij voor je dat je bent gekozen als nieuwe moderator, want je doet het echt heel goed :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rickert - je ben een creatief persoon en ik vind het knap dat je zulke mooie gedichten kan schrijven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt I think you're a ray of sunshine. En je bent hella knap, en heel koel dat je meedoet aan de wandelvierdaagse want zoals je weet ben ik al buiten adem als ik twee trappen op moet. c:


    What’s tasty in Busan?

    Yo Maddie, ur awesome af. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - jij bent zo leuk en ik heb echt zoveel zin om jouw straks eindelijk te meeten in Groningen!!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, jij lieffie! Ik vind je zo'n leuk persoon en ik kan niet wachten tot we samen met Veerle en Mirt wat gaan drinken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sha je bent zo stoer en tof en ik mag je echt heel erg. Stay you, want je bent fantastisch en ik kijk echt naar je op. 😍


    The truth is out there.

    Ik hou van je username!
    En je bent zo ontzettend knap. Hallelujah, echt waar! :0

    Hm waar zal ik eens beginnen? :'D Ik vind je echt een ontzettend tof persoon! Je style is amazing, je kunt vet goed tekenen en je bent gewoon een een fijne aanwezigheid hier op Q. ^^

    Ik vind je win actie zo leuk, en echt tof dat je nu deel uit maakt van de crew, want users zoals jij zal Q altijd nodig hebben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je best wel een grappig persoon.

    Ik vind je echt een tekentalent :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Idk hoe je het doet, maar je weet steeds de meest hilarische usernames te bemachtigen. :')