• We were the forever that didn't last

    Jij geeft mij zoooooo lieve complimenten! Ontzettend lief dus! Maar jij bent ook lief en een warm persoon. En ik zeg het nog een keer, maar jij bent echt knap. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz- jij lijkt me zo'n warm en lief persoon en ik hoop je echt een keer te meeten!!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 21:00 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent volgens mij echt vet loyaal aan Derek Hale want ik kan me nog herinneren dat ik hier voor het laatst was echt maanden geleden en toen had je ook al die username (en icon????)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb altijd zo met je kunnen lachen, kibbeling eten in zwolle, met vage straat namen en weet ik het. Daarbij ken ik je zelfs nog langer dan die groepsapp want kletscafe was je er ook al bij. En dat is awesome want we go way back!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij bent echt de tofste shapeshifter van Q. Volgens mij verander jij om de dag van username, but I like :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hou van Texel dus ik vind je leuk. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laura — You're frigging awesome. Ik vond het zooo leuk met jou op de Utrecht meeting.

    Matty. Matty. Matty.
    Wat moet ik van jou nou toch zeggen? Naast dat je geweldig bent, natuurlijk. <3 For real, ik vind het zo leuk om jou te kennen en nóg leuker dat we elkaar over 2,5 week eindelijk gaat meeten!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 22:36 ]


    Mirte Mirte. <3 Ik vind je een geweldig persoon, ik kan heerlijk met je praten en ik vind het zo zo zo leuk dat ik je ein-de-lijk ga ontmoeten. I love you to bits.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Al mijn complimenten bij elkaar! Je bent echt een lief, warm, goed persoon. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    So are you, jij draagt echt zorg voor de users hier en dat is heel fijn ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik krijg hippie vibes van je en dat is leuk en jij bent gewoon tof, don't you forget that!


    I just caught the wave in your eyes

    Oah! Een filosoof! Heerlijk. c:

    Oh hey yu, ik herken je nu pas

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 23:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    It's been a while maar met jou janken huilen om wisb en dan vooral gonio is echt gwn next level bonding

    Wil je de sinus-kwadraat tot mijn cosinus-kwadraat zijn? Samen zijn we dan 1 <3


    I just caught the wave in your eyes

    Omg ja heel graag. <3

    Ja nee ik vind je gewoon heel erg tof, je usernames zijn on point en je rollen ook.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je nieuwe Q persona als Juf Ank echt geweldig.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.