• We were the forever that didn't last

    You're amazinnnggggg <3
    Oprecht een van de meest lieve mensen die ik ooit ontmoet heb. ^^

    I love you too, babe! Jij bent pas zeldzaam en ik heb je gevonden! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw lijstje van laatst was echt heel nice! (:

    Frederick - je bent gewoon geweldig en ik wil je meeten en kajs;dklgjasdljgasldk, let's be friends!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt kan niet wachten weer met je te zuipen zo veel love voor jou en blijf complimentjes hier over jou claimen want ik wil je gewoon atijd complimentjes geven bcus u awesome.


    The truth is out there.

    Ik vind oprecht je tattoeages echt heel mooi. Vooral die van Suuz.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij geeft hele lieve en aardige complimenten! Ook erg leuk dat jij zoveel energie steekt in Quizlet met je activiteit!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je nieuwe groene kleurtje wel kek hoor. :Y) Nee, je usernames zijn echt on point en ik vind je gewoon lief!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty u cool. En fantastische opmerkingen over shit altijd, bless you gewoon. *O*


    The truth is out there.

    Veerle, u cool as well. Ik mag je graag en je snapt me goed. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty je bent zo heerlijk jezelf, en je brengt veel positiviteit op Quizlet. Love it :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I can relate to your signature on a spiritual level. Matty, you're really great

    Rick, you're great too (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 20:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Je bent een ontzettend gezellig iemand op het forum en ik vind stiekem dat we wel wat meer moeten praten, want voor zover ik weet ben je hartstikke aardig en wat ik al zei: gezellig!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittttt je bent geweldig, je HGH snaps blijven leuk (en eng) en ik vind het leuk dat ik je eindelijk ga meeten. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaaaaaaa Matty! ik kan ook niet wachten om je te meeten, kunnen we samen HGH-snaps maken en gewoon superleuke selfies en lachen en ranten over weet ik veel wat voor een onderwerpen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO