• We were the forever that didn't last

    Ik vind oprecht je tekeningen zo leuk en creatief :) Die met dat gasmasker was super artsy ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft leuke complimenten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Demy je bent zo'n dropje en zo'n sterke meid! Ik hoop dat je shop met sieraden goed gaat lopen want je verdient het. (heart2)


    What’s tasty in Busan?

    Maddie <3

    Je bent zo'n lieverd jij verdient ook echt alle geluk. <3 You can do it! Echt je bent meer dan goud waard voor mij! <3


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Jaaaa deze profielfoto ohmygod Eponineee <3 Als je Les Mis fan bent, kan er al niks meer stuk hehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ook jouw foto en naam. Heerlijk! Je lijkt me ook echt zo lekker droog en geweldig om als vriendin te hebben.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je sig omg omg omg omg omg


    Spinning around, I'm weightless.

    Je bent deel van de eiland squad dus lof


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laura ik vind het zo gaaf dat je een tepelpiercing hebt en elke keer wil ik vragen 'mag ik hem zien', maar dan denk ik weer 'dat klinkt zo fout' en ugh, maar je snapt me denk ik wel haha. Je bent gewoon een leuk mens en ik hoop je snel weer een keer te meeten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent zoo pretty en omg. Echt je bent zó knap! (heart2)


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Weer zong ik je signature in mijn hoofd en ik vind je nu al leuk. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, I love you so much. Echt, ik ben zo blij dat ik jou als vriendin heb — je bent betrouwbaar, grappig en lief. <3


    •

    Mirte, ik heb enorm veel respect voor je. Je prachtige initiatief om doelen bij te houden op Quizlet heeft me enorm geholpen en je hebt echt goede lay-out skills ❤️


    26 - 02 - '16

    Erieka - ik vind het ontzettend knap van je dat je gestopt bent met roken en bent een ontzettend lieve meid waar ik altijd mi ei bij kwijt zou kunnen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je geeft zulke leuke complimenten waardoor ik al weet dat je echt een geweldige meid bent!