• Dat is wat er op mijn vaderdagscadeautje staat. :Y)

    Dit jaar deed ik nog eens mee aan moederdag omdat mijn papa een subtiele hint gaf. Dus ik voelde me wat verplicht om iets te doen voor mijn mama. Maar dat brengt natuurlijk ook mee dat ik dan iets voor mijn papa moet doen. Was dat misschien zijn uiteindelijke hint? =P
    Mijn mama kreeg een mooie pannenkoekplant, maar aan je papa geef je geen plantje. En hij krijgt al genoeg bier en mannenshampoo voor zijn verjaardag. Dus ik wou eens iets anders bedenken. En ik heb onlangs de pindanoten herontdekt. Laat mijn papa nu ook een megafan zijn van pindanoten. Dusja, daar werd het idee geboren!

    Vandaag is het vaderdag in België, dus hij krijgt vanavond deze overheerlijke pot. ^^
    Ik was eerst aan het denken om volgende week zijn cadeau te geven omdat het dan de Nederlandse vaderdag is (en hij is Nederlander), maar zijn verjaardag valt op nu dinsdag. Dus dan is het een veredeld vaderdags- en verjaardagscadeau, twee vliegen in één klap, ideaal. Een vaderverjaardagscadeau. :Y)



    'Vieren' jullie vaderdag? En wat geven/doen jullie?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    IrishNialler schreef:
    Wat super grappig
    Vorige maand liep ik in de intratuin en zag ik een klein bootje met kikker en mijn moeder bedacht dat dat n geweldig cadeau zou zijn. Thuis bedacht ik waarom... hij heeft niks.met boten of.kikkers. maar hey de tuin word veranderd dus hij krijgt een bootje met een vissende kikker XD

    Niets te willen haha =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    IrishNialler schreef:
    Wat super grappig
    Vorige maand liep ik in de intratuin en zag ik een klein bootje met kikker en mijn moeder bedacht dat dat n geweldig cadeau zou zijn. Thuis bedacht ik waarom... hij heeft niks.met boten of.kikkers. maar hey de tuin word veranderd dus hij krijgt een bootje met een vissende kikker XD


    Ik weet niet waarom (het kan het slaaptekort zijn), maar ik vind dit echt mega grappig haha gewoon ook al de manier waarop je het hebt geformuleerd. 🙊


    The soul needs autumn.