• ~ Promoot jouw Coming Soon ~
    ___________________________________________________________________________________________________________



    Iedereen herkent wel het moment nadat ze een nieuwe film hebben gekeken of een goed boek net uit hebben, waarin de gedachten en beelden nog door je hoofd spoken en je nieuwe ideeën brengen voor verhalen. Helaas door school/werk, al je honderden andere verhalen of te weinig inspiratie, werk je dit idee dan niet uit, maar je kan niet ontkennen dat het je niet achterna blijft zitten. Helaas verdwijnen deze ideeën uiteindelijk weer en vergeet je ze.

    Ooit heb ik een verhalenbundel op Quizlet aangemaakt waarin ik al deze ideeën op een virtuele plank kon zetten, zodat -wanneer ik tijd en inspiratie had- ik deze verder kon uitwerken en het verhaal alsnog kon gaan schrijven. Nu is het al een paar jaar verder en bedacht ik me dat er misschien meer users zijn met zo'n verhalenbundel. Helaas wordt hier door lezers dikwijls overheen gekeken, dus ik dacht dat het misschien wel leuk was om deze lijsten van untold stories wat meer bekendheid te geven door ze in een topic te plaatsen. Dus dat ben ik nu van plan!

    Deel hier je coming soon verhalen en al je hersenspinsels, misschien dat genoeg nieuwsgierige lezers je zelfs wel het duwtje geven dat je nodig hebt om een van deze verhalen uit te werken! ;) En voor de users die nog niet zo'n verhalenbundel hebben aangemaakt, misschien is dit het moment!


    ALL COMING SOON STORIES
    _________________________________
    Laleah's Coming Soons
    Grace's Coming Soons
    Eilands Coming Soons
    Seasons Coming Soons
    ElijahxNiklaus Coming Soons
    Quapo's Coming Soons
    Rhyme's Coming Soons






    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 20:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mt'tje, dit lijkt me een erg interessant topic (;


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    O.M.G.

    Sinds ik Q heb (of ja sinds die stories er zijn), maak ik inactieve stories aan (soms met cover) voor verhalen waarvan ik weet dat ik ze graag wil schrijven, maar waarvoor het moment er op één of andere manier nog niet is.

    Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om het zo in een actieve story te zetten!

    *gaat er eentje aanmaken*


    The soul needs autumn.

    Oh, tof! Ik ga zometeen ook een lijstje maken. Echt leuk, man!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Leuk idee!
    Ik heb dit in een schriftje staan, maar niet allemaal... het zijn er te veel... Ik kan namelijk niet echt plotten, en dan blijven veel settingen zonder verhaal over...
    Er komt een lijstje aan! Is het erg als het er een stuk of 20 zijn :’)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    Leuk idee!
    Ik heb dit in een schriftje staan, maar niet allemaal... het zijn er te veel... Ik kan namelijk niet echt plotten, en dan blijven veel settingen zonder verhaal over...
    Er komt een lijstje aan! Is het erg als het er een stuk of 20 zijn :’)


    Hahaha heftig! Dat zijn er echt wel veel! Super leuk juist dat je zoveel inspiratie hebt. Ben blij dat iedereen dit idee waardeerd! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Maar, ben je eigenlijk niet bang dat iemand je idee jat?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Maar, ben je eigenlijk niet bang dat iemand je idee jat?


    Ik iig niet. Het zijn allemaal fanficties, dus opzich zorgt dat niet voor veel schade ofzo. En waarom zou iemand mijn verhaal ideeën stelen? Zo bijzonder zijn ze niet hahaha

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 19:51 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eiland schreef:
    Maar, ben je eigenlijk niet bang dat iemand je idee jat?


    Dat dacht ik ook eerst, maar volgens mij is die kans redelijk klein en als het dan op Q. staat, kan je die persoon er nog over aanspreken.


    The soul needs autumn.

    Ohh, dit lijkt mij ook heel leuk om aan te maken! 😍
    Tegelijkertijd ben ik ook wel een beetje huiverig, want ondanks dat mijn verhalen ook niet heel bijzonder of speciaal zijn, zijn ze ook vaker gestolen. Toevallig is dat ook zelfs hoe ik hier op deze website terecht ben gekomen, doordat iemand mijn gestolen verhaal hier plaatste.
    Hmm, ik ga er over nadenken! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Ohh, dit lijkt mij ook heel leuk om aan te maken! 😍
    Tegelijkertijd ben ik ook wel een beetje huiverig, want ondanks dat mijn verhalen ook niet heel bijzonder of speciaal zijn, zijn ze ook vaker gestolen. Toevallig is dat ook zelfs hoe ik hier op deze website terecht ben gekomen, doordat iemand mijn gestolen verhaal hier plaatste.
    Hmm, ik ga er over nadenken! ^^


    Oh, wat vervelend! Wel een komische manier om hier terecht te komen, maar minder leuk... Zie het als een compliment, je verhalen zijn dus heel goed ;) . Ik heb daarom ook een copyright hierop staan en wanneer ik merk dat mijn ideeën ergens anders verschijnen dan zeg ik er zeker wat van (hier op Q dan, andere schrijfsites heb ik geen overzicht over). Ik vind het op Q echter wel belangrijk dat we vertrouwen in elkaar kunnen hebben als de familie die we zijn. Ik hoop dat jullie daar ook zo over denken (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tadaaaaa, hier is mijn lijstje!

    Er zijn nog enkele andere vage verhaalideeën die ik heb, maar die heb ik er nog niet bijgezet aangezien ik nog niet 100% weet of ik ze ooit ga willen uitwerken.


    The soul needs autumn.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh, wat vervelend! Wel een komische manier om hier terecht te komen, maar minder leuk... Zie het als een compliment, je verhalen zijn dus heel goed ;) . Ik heb daarom ook een copyright hierop staan en wanneer ik merk dat mijn ideeën ergens anders verschijnen dan zeg ik er zeker wat van (hier op Q dan, andere schrijfsites heb ik geen overzicht over). Ik vind het op Q echter wel belangrijk dat we vertrouwen in elkaar kunnen hebben als de familie die we zijn. Ik hoop dat jullie daar ook zo over denken (flower)

    In principe denk ik daar ook zo over, maar uiteindelijk kan iedereen hier inloggen en de verhalen kopiëren. Helaas heb ik dus wel gezien hoe iemand mijn verhaal gestolen had van hier en op Wattpad had gezet. Een echt serieus verhaal zou ik hier dus sowieso niet neer durven zetten. Bijvoorbeeld heb ik één verhaal dat ik heel graag wil uitgeven, waar ik nog heel graag feedback op wil, maar uit ervaring weet ik dat dit dan niet de plek is om het neer te zetten.
    Toch ben ik wel blij dat ik hier terecht gekomen ben, haha. Deze website was veel leuker dan waar ik vandaan kwam! 😏


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ah, zodra ik weer thuiskom van werk, ga ik hiermee verder. Echt een leuk idee, dit.
    Mocht iemand een idee willen stelen: Ga je gang, het wordt toch nooit zo goed als mijn uitwerking, bc it was my idea in the first place.
    Hahahaha nee, jk.
    Ik kan wel zeggen dat niemand mijn ideeën zou willen stelen, maar ik vind sommige tbh best goede ideeën, bc anders zou ik er geen moeite in willen stoppen om het uit te werken enzo.
    Idk, man. Ik ben een beetje te overtuigd van mijn eigen awesomeheid en de slechtheid van anderen. Sinds wanneer ben ik zo? Help.
    Neem mijn rambling met een korreltje zout


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Ah, zodra ik weer thuiskom van werk, ga ik hiermee verder. Echt een leuk idee, dit.
    Mocht iemand een idee willen stelen: Ga je gang, het wordt toch nooit zo goed als mijn uitwerking, bc it was my idea in the first place.
    Hahahaha nee, jk.
    Ik kan wel zeggen dat niemand mijn ideeën zou willen stelen, maar ik vind sommige tbh best goede ideeën, bc anders zou ik er geen moeite in willen stoppen om het uit te werken enzo.
    Idk, man. Ik ben een beetje te overtuigd van mijn eigen awesomeheid en de slechtheid van anderen. Sinds wanneer ben ik zo? Help.
    Neem mijn rambling met een korreltje zout

    Haha, ik kan je geen ongelijk geven.
    Maar stel, je weet gewoon, dit verhaal is goed en origineel, dus je wilt het (zelf) laten uitgeven. Hoe kun je dan bewijzen dat het jouw idee is, in plaats van degene die met jouw verhaal heeft lopen klungelen (want ja, de bedenker zal altijd meer informatie hebben) en het misschien wel eerder heeft afgeraffeld?
    Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik “betere verhalen” niet online durf te zetten.


    Van de week als ik weer fatsoenlijk kan typen zonder verband, ga ik denk ik ook wel zo’n lijst maken met wat simpele ideeën, want volgens mij kan dit ook een hoop inspiratie opleveren! Jullie lijsten zien er al zo leuk uit! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    In principe denk ik daar ook zo over, maar uiteindelijk kan iedereen hier inloggen en de verhalen kopiëren. Helaas heb ik dus wel gezien hoe iemand mijn verhaal gestolen had van hier en op Wattpad had gezet. Een echt serieus verhaal zou ik hier dus sowieso niet neer durven zetten. Bijvoorbeeld heb ik één verhaal dat ik heel graag wil uitgeven, waar ik nog heel graag feedback op wil, maar uit ervaring weet ik dat dit dan niet de plek is om het neer te zetten.
    Toch ben ik wel blij dat ik hier terecht gekomen ben, haha. Deze website was veel leuker dan waar ik vandaan kwam! 😏


    Dat heb ik dus ook! Ik e bezig met een trilogie, maar daarnaast had ik nog een goed idee voor een boek en daar wilde ik feedback over. Wat ik nu met die trilogie doe, ga ik daarmee ook doen. Ik vraag gewoon om proeflezers en zie wel hoeveel er op komen dagen. En dan gebruik je google drive gewoon, die kan je zon instellen dat niemand kan kopieren en plakken. Vind ik een handige oplossing haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.