• ~ Promoot jouw Coming Soon ~
    ___________________________________________________________________________________________________________



    Iedereen herkent wel het moment nadat ze een nieuwe film hebben gekeken of een goed boek net uit hebben, waarin de gedachten en beelden nog door je hoofd spoken en je nieuwe ideeën brengen voor verhalen. Helaas door school/werk, al je honderden andere verhalen of te weinig inspiratie, werk je dit idee dan niet uit, maar je kan niet ontkennen dat het je niet achterna blijft zitten. Helaas verdwijnen deze ideeën uiteindelijk weer en vergeet je ze.

    Ooit heb ik een verhalenbundel op Quizlet aangemaakt waarin ik al deze ideeën op een virtuele plank kon zetten, zodat -wanneer ik tijd en inspiratie had- ik deze verder kon uitwerken en het verhaal alsnog kon gaan schrijven. Nu is het al een paar jaar verder en bedacht ik me dat er misschien meer users zijn met zo'n verhalenbundel. Helaas wordt hier door lezers dikwijls overheen gekeken, dus ik dacht dat het misschien wel leuk was om deze lijsten van untold stories wat meer bekendheid te geven door ze in een topic te plaatsen. Dus dat ben ik nu van plan!

    Deel hier je coming soon verhalen en al je hersenspinsels, misschien dat genoeg nieuwsgierige lezers je zelfs wel het duwtje geven dat je nodig hebt om een van deze verhalen uit te werken! ;) En voor de users die nog niet zo'n verhalenbundel hebben aangemaakt, misschien is dit het moment!


    ALL COMING SOON STORIES
    _________________________________
    Laleah's Coming Soons
    Grace's Coming Soons
    Eilands Coming Soons
    Seasons Coming Soons
    ElijahxNiklaus Coming Soons
    Quapo's Coming Soons
    Rhyme's Coming Soons






    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 20:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Grace schreef:
    O.M.G.

    Sinds ik Q heb (of ja sinds die stories er zijn), maak ik inactieve stories aan (soms met cover) voor verhalen waarvan ik weet dat ik ze graag wil schrijven, maar waarvoor het moment er op één of andere manier nog niet is.

    Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om het zo in een actieve story te zetten!

    *gaat er eentje aanmaken*


    Dit hahaha, al ben ik eerlijk gezegd ook tamelijk bang dat er gestolen gaat worden gezien dit wel gebeurd is en ja mweh
    Ik ga erover nadenken haha


    obsessive rage

    Laleah schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook! Ik e bezig met een trilogie, maar daarnaast had ik nog een goed idee voor een boek en daar wilde ik feedback over. Wat ik nu met die trilogie doe, ga ik daarmee ook doen. Ik vraag gewoon om proeflezers en zie wel hoeveel er op komen dagen. En dan gebruik je google drive gewoon, die kan je zon instellen dat niemand kan kopieren en plakken. Vind ik een handige oplossing haha

    Da’s ook een idee! 🤔


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oe, leuk idee! Ik houd mijn vage ideeën bij in twee schriftjes (één op kot en één hier thuis). Ga ze waarschijnlijk niet op Quizlet zetten, want sommige van die ideeën zijn wel vrij serieus (mocht ik ooit tijd hebben ze uit te werken haha)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Guys, ik heb echt net een nieuw verhaal bedacht omdat ik iets over piraten aan het lezen was en sfijslgjg
    volgens mij gaat dit echt zo mijn eerstvolgende nieuwe verhaal worden!

    spoiler alert: de verhaallijn is echt mega cliché haha maar het lijkt me gewoon enooorm leuk om te schrijven en volgens mij kan ik er best nog iets origineel van maken (;

    Voor wie interesse heeft: Het Mistige Eiland.


    The soul needs autumn.

    Mijn beurt! Ik heb alles wat ik al op inactief had staan op Q in een story geplaatst. Side note: Sommige covers zijn al vrij oud, maar ze zullen volledig vernieuwd worden, zodra ik daadwerkelijk aan het verhaal ga werken.

    Klikkie


    look at the stars, look how they shine for you;

    Super leuk dat jullie mee doen! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil meer Comings Soons lezen, ik ben echt benieuwd naar anderen hun ideeën (nerd)


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik wil meer Comings Soons lezen, ik ben echt benieuwd naar anderen hun ideeën (nerd)

    Working on it! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    In dit topic heb ik al eens zo'n lijstje gemaakt, hehe. Maar ik zie dat ik de mijne blijkbaar ooit verwijderd heb. Ik heb wel een lijstje met wat losse ideeën maar dat is erg ongeorganiseerd haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    In dit topic heb ik al eens zo'n lijstje gemaakt, hehe. Maar ik zie dat ik de mijne blijkbaar ooit verwijderd heb. Ik heb wel een lijstje met wat losse ideeën maar dat is erg ongeorganiseerd haha.


    Ohjaaa daar had je toen al iets over gemaakt he! Al denk ik dat klakkeloos overnemen nu geen zin heeft, of wel?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ohjaaa daar had je toen al iets over gemaakt he! Al denk ik dat klakkeloos overnemen nu geen zin heeft, of wel?

    Als je echt een overzichtje wilt kan je degene die nog online staan er eventueel bij zetten. Maar dat zijn er maar weinig, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn lijstje in wording: klik.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 0:26 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Eventjes een MT als ik die nog niet had


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb nog niet zoveel coming soons eigenlijk, maar misschien dat ik er een ga maken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb hem hier, Leah: To be expected...


    It's never gonna happen, Guys.