• ~ Promoot jouw Coming Soon ~
    ___________________________________________________________________________________________________________



    Iedereen herkent wel het moment nadat ze een nieuwe film hebben gekeken of een goed boek net uit hebben, waarin de gedachten en beelden nog door je hoofd spoken en je nieuwe ideeën brengen voor verhalen. Helaas door school/werk, al je honderden andere verhalen of te weinig inspiratie, werk je dit idee dan niet uit, maar je kan niet ontkennen dat het je niet achterna blijft zitten. Helaas verdwijnen deze ideeën uiteindelijk weer en vergeet je ze.

    Ooit heb ik een verhalenbundel op Quizlet aangemaakt waarin ik al deze ideeën op een virtuele plank kon zetten, zodat -wanneer ik tijd en inspiratie had- ik deze verder kon uitwerken en het verhaal alsnog kon gaan schrijven. Nu is het al een paar jaar verder en bedacht ik me dat er misschien meer users zijn met zo'n verhalenbundel. Helaas wordt hier door lezers dikwijls overheen gekeken, dus ik dacht dat het misschien wel leuk was om deze lijsten van untold stories wat meer bekendheid te geven door ze in een topic te plaatsen. Dus dat ben ik nu van plan!

    Deel hier je coming soon verhalen en al je hersenspinsels, misschien dat genoeg nieuwsgierige lezers je zelfs wel het duwtje geven dat je nodig hebt om een van deze verhalen uit te werken! ;) En voor de users die nog niet zo'n verhalenbundel hebben aangemaakt, misschien is dit het moment!


    ALL COMING SOON STORIES
    _________________________________
    Laleah's Coming Soons
    Grace's Coming Soons
    Eilands Coming Soons
    Seasons Coming Soons
    ElijahxNiklaus Coming Soons
    Quapo's Coming Soons
    Rhyme's Coming Soons






    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 20:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een verhaal over een meisje dat helemaal alleen is en niet meer weet wat de waarheid is. Vind ze nieuwe (verboden) liefde of maakt ze het zichzelf alleen maar moeilijker?
    Een verhaal over iemand die in een verschrikkelijk ongeval terecht komt, alsin, gebouw dat instort. Je leest voornamelijk het moment van het randje van leven en dood.
    Een verhaal over een meisje dat iets verschrikkelijks meemaakt (misdaad). Hiermee moet ze leren leven, maar ze weet niet hoe. (ik wil niet teveel verklappen want dat zou spoiler alert zijn als ik het echt ga schrijven)
    Een verhaal over vier meisjes die in de oorlog in een kamp leven. Zullen ze het overleven?

    Lijkt één van deze dingen jullie wat?


    You never know what's about to happen ~