• GALLOWS AND GOWNS
    Drama is coming

    My dear kings and queens, princes and princesses, lords and ladies, bastards and whores, welcome to King's Landing.

    De hallen en zalen van Red Keep zijn dagelijks gevuld met alle royalty en onderdanen uit heel Westeros. Niet alleen diegene die bovenop te troon zitten en hen dienen, maar ook hun opvolgers, degene die bij hen in de schoenen zullen stappen. Onder hen is — net zoals bij hun ouders — een community ontstaan. Ook al komen ze uit alle delen van Westeros, ze hebben één ding gemeen; zij zijn de nieuwe generatie van de garde die nu aan top staat. En wat is nou een betere manier om te leren hoe je het spel speelt dan uit eerste hand in de hallen van een kasteel?

    RTSTPT

    “When you play a game of thrones you win or you die.”

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 23:19 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik ga wellicht nog wat kleine dingen aanpassen aan Maron, omdat hij niet helemaal uit m'n vingers is gerold zoals ik hem in gedachten heb.


    •

    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik open zo het topic! Sorry dat het zo lang duurt, ik ben net pas thuis.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Iemand voor Ayla?

    Oi, wie voor Maron?


    •

    ^Feel free om Conlan of Josian bij jullie posts te betrekken (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 13:22 ]


    We were the forever that didn't last

    Ik ga Serena zo schrijven. Zal even kijken wie ik in haar post ga betrekken. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik denk dat Josian wel af is trouwens en ik heb al met hem gepost oeps


    We were the forever that didn't last

    Ik heb vanavond als het goed is tijd om te posten dus dan kan ik Adrain naar iemand toesturen, wie wil?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    Ik heb vanavond als het goed is tijd om te posten dus dan kan ik Adrain naar iemand toesturen, wie wil?


    I got Ayla?

    Arcenciel schreef:
    (...)

    I got Ayla?

    Is goed, je mag al posten als je tijd hebt.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Sattler schreef:
    Oi, wie voor Maron?


    •

    Sattler schreef:
    (...)


    Ik ga zo meteen aan de slag met Ayla's post. Van mij mag hij best joinen?

    Ik realiseer me net dat ik mijn rol nog niet eens af heb. Ik zet een erg goed voorbeeld neer als TS haha. Dat ga ik dan eerst maar eens doen, sorry guys.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Echt heel crap, maar ik zit in een complete writersblock met RPGs atm, dus @Munis laat je karakter maar even naar iemand anders gaan. Ik spring in zodra ik weer een beetje weet wat ik kan schrijven.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.