• Ja, want een tijd geleden ben ik van oordopjes naar een koptelefoon gegaan. Dit vanwege dat ik dacht dat dit beter voor mijn oren zou zijn en tot nu toe gaat het goed. Omdat ik het eerst wilde uitproberen, heb ik een redelijk goedkope koptelefoon gekocht. Echter is ie nu raar aan het doen, soms hoor ik geen geluid uit de rechterkant komen en na wat raar doen met het draadje doet hij het enigszins dan weer. Maar dat begint irritant te worden. Want ik wil een goedwerkende koptelefoon, niet een waarbij ik langzaam aan een gebruiksaanwijzing nodig heb voor ie het goed wil doen.

    De koptelefoon die ik nu heb, is er een van het merk Fresh n rebel, een vrij simpel model. Voor de nieuwsgierigen, onder de spoiler staat een afbeelding van de koptelefoon die ik heb (ik heb hem in het blauw - eerste koptelefoon van links).



    Ik zoek dus een een nieuwe, betere koptelefoon. Toen ik deze ging kopen, heb ik een medewerker van de Mediamarkt om hulp gevraagd. Die raadde me aan om de duurste van allemaal te nemen, alleen gaat dat dus niet samen met mijn budget. Ik geloof dat die over de €100 was en dat is me toch teveel geld. Mijn budget zit zo rond €50. Misschien iets meer als het echt een goeie is die tegen een stootje kan, want spullen vallen nog wel eens bij mij.

    Dus weet iemand nog een goeie koptelefoon voor een goeie prijs?


    Physics is awesome

    Ik heb voor afgelopen Valentijnsdag een Skull Candy wireless koptelefoon (mét draad, voor het geval je dat prettiger vindt) voor m'n vriend gekocht. Die ligt, als ik mij goed kan herinneren, wel iets van 15 euro boven je budget van 50 euro.
    Hij gebruikt 'm echt elke dag, dus hij is er heel blij mee. De accu/batterij/hoe dat ook heet gaat zo'n 15 uur mee voordat je 'm moet opladen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een paar jaar geleden (3?) een House of Marley Liberate XL BT Midnight gekocht. Werkt nog altijd perfect, en hij heeft bluetooth. Ik geloof dat hij nu te krijgen is voor 130 euro bij Bol. Er zit echt een geweldig geluid in, dus ik vind nog altijd dat het de prijs waard was. Volgens mij is er ook nog een zonder bluetooth die een stuk goedkoper is.

    Deze heb ik, maar je hebt 'm ook nog in andere kleuren.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 22:55 ]


    Caution first, always.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat klinkt goed. Heb je hem in een winkel of online gekocht? Ik wil ook het liefst een koptelefoon met draad dus dat ie niet draadloos is, is voor mij geen probleem.


    Ik geloof via Bol, Wehkamp, Coolblue of de Bax-shop (':
    Ik geloof dat ik de Lifestyle Major II heb trouwens. Ik heb even gegoogled, en op de Bax-shop staat hij voor 53 euro en kun je kiezen uit 3 kleuruitvoeringen (:


    We were the forever that didn't last

    Ik heb een Razer Kraken Mobile en die heeft echt geweldig geluid en bass.
    De prijs kan variëren van elke website van 30 tot 60 of zelfs 100.
    Ik heb hem voor 30 euro gekocht, alleen kan ik de website niet meer vinden )-:

    Beat koptelefoons vind ik echt hemels, maar zijn erg duur. Ik heb zelf een Sennheiser waar ik erg tevreden meeben. Mijne was normaal 100, maar ik had 'm gekocht oo vakantieveilingen voor 35 euro oid, dus daar kan je ook nog kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JMB schreef:
    Ik heb voor afgelopen Valentijnsdag een Skull Candy wireless koptelefoon (mét draad, voor het geval je dat prettiger vindt) voor m'n vriend gekocht. Die ligt, als ik mij goed kan herinneren, wel iets van 15 euro boven je budget van 50 euro.
    Hij gebruikt 'm echt elke dag, dus hij is er heel blij mee. De accu/batterij/hoe dat ook heet gaat zo'n 15 uur mee voordat je 'm moet opladen.


    Ik gebruik hem dan alleen met draad. Fijn om te weten hoe lang ie het kan doen zonder draad.


    Physics is awesome

    ToddHoward schreef:
    Ik heb een paar jaar geleden (3?) een House of Marley Liberate XL BT Midnight gekocht. Werkt nog altijd perfect, en hij heeft bluetooth. Ik geloof dat hij nu te krijgen is voor 130 euro bij Bol. Er zit echt een geweldig geluid in, dus ik vind nog altijd dat het de prijs waard was. Volgens mij is er ook nog een zonder bluetooth die een stuk goedkoper is.
    Deze heb ik, maar je hebt 'm ook nog in andere kleuren.



    Hij ziet er stoer uit! Het oog wil ook wat. Maar hij zit aardig boven mijn budget dus ik kijk even naar de wat goedkopere modellen en merken.


    Physics is awesome

    Eostre schreef:
    (...)

    Ik geloof via Bol, Wehkamp, Coolblue of de Bax-shop (':
    Ik geloof dat ik de Lifestyle Major II heb trouwens. Ik heb even gegoogled, en op de Bax-shop staat hij voor 53 euro en kun je kiezen uit 3 kleuruitvoeringen (:


    Die ziet er ook goed uit. Er staat alleen dat hij vooral geschikt is om naar Metal en Rock te luisteren. Naar Rock luister ik wel eens, maar Metal is niet mijn genre. Heb jij toevallig ook een headphone bag bij waarin je hem bewaart?


    Physics is awesome

    Tropisch_Eiland schreef:
    Ik heb een Razer Kraken Mobile en die heeft echt geweldig geluid en bass.
    De prijs kan variëren van elke website van 30 tot 60 of zelfs 100.
    Ik heb hem voor 30 euro gekocht, alleen kan ik de website niet meer vinden )-:


    Dat is nogal een verschil in prijs tussen de websites dan. Vraag ik me toch af hoe dat komt. Ik zal eens ome google om hulp vragen.


    Physics is awesome

    Morrigann schreef:
    Beat koptelefoons vind ik echt hemels, maar zijn erg duur. Ik heb zelf een Sennheiser waar ik erg tevreden meeben. Mijne was normaal 100, maar ik had 'm gekocht oo vakantieveilingen voor 35 euro oid, dus daar kan je ook nog kijken.


    Daar heb ik dus twee keer oordopjes van gehad, Sennheiser. Die bevielen goed, alleen gingen ze ongeveer twee jaar mee. Goeie tip, vakantieveilingen. Misschien hebben ze er ook nog andere koptelefoons.


    Physics is awesome

    Nice. Is heel goed!

    filosofie schreef:
    Nice. Is heel goed!


    Welke is heel goed?


    Physics is awesome

    Zeker naar JBL's kijken! Ik heb zelf een nogal dure van JBL (165?) maar veel vrienden van mij hebben de goedkopere versies en vinden ze erg fijn werken!


    Treat people with kindness

    Ik heb er een van Philips die is ook fijn, verder is Sennheiser heel erg aan te raden!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    @Nadine23x & Knopfler

    Bedankt voor de tips! Ik heb een mooie gezien van Sony die belooft heel veel bas te hebben, voor een redelijke prijs. Ik wil eigenlijk even naar de bcc of mediamarkt want die hebben meestal een groot aantal aan merken en modellen.


    Physics is awesome