• Ik ben vooral benieuwd naar mensen die op de universiteit of hoge school zitten (opleiding vermelden is misschien wel makkelijk om te vergelijken). Dit is geen onderzoek ofzo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig :') En stiekem wil ik ook wel weten of ik gemiddeld gezien eerder veel of weinig studeer, want als ik met mijn vrienden praat, heb ik het gevoel dat ik weinig doe haha :') Natuurlijk mogen de mensen in het middelbaar ook zeggen hoeveel ze studeren haha, ben ik ook wel nieuwsgierig naar (toen deed ik iets van een 10u per week door het jaar en tijdens de examens vier tot vijf uur per dag ofzo)

    Doorheen het jaar:
    - ik probeer 20u per week te studeren

    Tijdens de blok/examens:
    - Ik studeer minimaal acht uur per dag
    - Mijn maximum is 10u per dag
    - Meestal zit ik aan iets meer of iets minder dan 9u per dag
    - Om de twee uur doe ik een pauze van een half uur
    - Ik studeer tussen acht uur 's ochtends en acht uur 's avonds, in het weekend soms iets later

    (Ik studeer geneeskunde btw, voor de mensen die het nog niet weten XD)

    Dus, hoe zit jullie studeerschema eruit, of hebben jullie totaal geen schema? :')

    Polletje

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:34 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ligt heel erg aan je studie denk ik, dus dat is lastig te vergelijken. Ik doe psychologie en ben in de examenweken heel druk, maar andere weken is het heel rustig. Een vriendin die Communicatie studeert heeft bijna wekelijks een deadline van een verslag, dus zij is echt altijd druk met de studie.

    Ik neem meestal iedere 1.5 uur een wat langere pauze. Rond acht uur 's avonds ben ik meestal ook wel leeg in mijn hoofd, alhoewel ik soms ook tot half 10 doorga als het echt heel druk is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...