• Hallo Beste creative mensen,
    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn verhaal A day in the life of an Au-pair.
    Dit verhaal zal een Fanfiction zijn met in de hoofdrollen Kaat De jong en Calum Hood.

    Wanneer Kaat haar droom eindelijk uit komt vertrekt ze vol goede moed naar Australië om daar voor zes maanden als Au-pair te werken voor een Australische gezin in Melbourne. Ondanks dat het gast gezin geweldig is lijkt ze moeilijk te kunnen wennen aan het leven daar en worden haar verlangens naar thuis alleen maar groter, alles veranderd wanneer ze de charmante Calum Hood leert kennen. Maar of dat nou de beste keuze is?

    Calum komt naar zeven jaar weg te zijn geweest weer terug naar Australië waar hij een villa heeft gekocht in Melbourne, het duurt niet lang voor de Nederlandse Au-pair van de buren hem opvalt. Het lijkt het meisje van zijn dromen wel, Calum doet er dan ook alles aan om haar hart te veroveren en haar voor hem te laten vallen. Maar zou ze zijn levensstijl wel aan kunnen?

    Nu ben ik zelf alles behalve handig met Covers en zoek ik dus iemand die een cover en twee banners wil maken.

    voor de cover zou ik graag een silhouet van een man en vrouw willen hebben waar toch wat romantiek van af straalt, het liefst iets met een strand en iets wat duidelijk maakt dat het in Australië is. De titel graag als of het geschreven is in een sierlijke handschrift

    Voor de Banner's zoek ik er een voor Kaat, ik had zelf een van deze foto's in gedachten.
    De banner mag ook een romantische Australische sfeer bevatten dit is echter niet verplicht!
    Wel graag Kaat De Jong en Calum Hood op hun banner

    OO1
    OO2
    OO3

    en een voor Calum

    OO1


    Let op wil je enkel een cover of banners maken is dit ook prima, het is ook mogelijk dat ik een cover en twee banners kies van twee verschillende mensen. Dan worden de credits verdeeld en krijgt ieder 9 credits. Kies ik de cover en banners van een de zelfde persoon dan krijgt die persoon 18 credits

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 12:52 ]


    I love you 3000 <3

    Skrivbar schreef:
    Ohhh, aangezien ik drie jaar geleden zelf in Melbourne heb gewoond, wil ik heel graag een poging wagen (morgen). Wil je daar nog op wachten?

    Oeh awesome! Ik wil zeker nog even wachten!


    I love you 3000 <3

    Ugh het duurde even hoor, sorry! Ik heb de banners nog niet gemaakt, want stel dat deze stijl je helemaal niet aanspreekt dan is dat een beetje zonde van de tijd.





    Edit: De achtergrond (en de lichten in de silhouetten) zijn onderdeel van Flinders Station, het centrale treinstation van Melbourne. Rechts zie je een van de 12 Apostelen, onderdeel van de Great Ocean Road. En onderin een koala en roo : D

    [ bericht aangepast op 9 juli 2018 - 15:59 ]

    Skrivbar schreef:
    Ugh het duurde even hoor, sorry! Ik heb de banners nog niet gemaakt, want stel dat deze stijl je helemaal niet aanspreekt dan is dat een beetje zonde van de tijd.





    Edit: De achtergrond (en de lichten in de silhouetten) zijn onderdeel van Flinders Station, het centrale treinstation van Melbourne. Rechts zie je een van de 12 Apostelen, onderdeel van de Great Ocean Road. En onderin een koala en roo : D


    Deze stijl spreekt me zeker aan!


    I love you 3000 <3

    Met andere woorden, wil je dat ik ook de banners maak?

    Ah! Ik hoop de mijne in de komende twee dagen te posten!


    Credendo Vides

    Skrivbar schreef:
    Met andere woorden, wil je dat ik ook de banners maak?


    Heel graag!


    I love you 3000 <3

    Ik wil misschien ook iets proberen

    23 juli ga ik een besluit maken


    I love you 3000 <3

    Als mensen nog iets willen doen graag voor maandag


    I love you 3000 <3



    banner komt binnenkort!



    De zwarte randen kan je mooi zelf weg knippen! :')

    Dit zijn mijn probeersels voor zover:



    De twee banners zijn aanklikbaar voor een grotere versie. (:



    [ bericht aangepast op 20 juli 2018 - 16:53 ]


    Credendo Vides

    Oeh ze zijn Nice! Dat word nog lastig kiezen


    I love you 3000 <3

    DreamerN schreef:
    Dit zijn mijn probeersels voor zover:



    De twee banners zijn aanklikbaar voor een grotere versie. (:





    Mijn keuze is gevallen op je banners en cover! De 18 credits komen je kant op



    Hier mag een slotje op


    I love you 3000 <3