• Ik ga volgend schooljaar naar de middelbare school. Nu weet ik dat de meeste van de middelbare school af zijn, daarom wil ik vragen wat wel moet doen en wat niet.
    Ik heb mijn eigen klas al gezien de meeste ken ik bij naam. Ik ga voordat ik op vakantie ga nog schoolspullen kopen.

    Ik wacht op jullie reacties.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Gewoon jezelf zijn en je best doen (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat leuk! Laat het maar allemaal een beetje op je afkomen (: het middelbaar is zo anders dan de lagere school, je kan het beste het gewoon zelf ervaren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Just go with the flow and be yourself. (: Geen zorgen, het komt allemaal wel goed. Uiteindelijk vind je je plaats toch wel
    De middelbare school (en zeker de laatste twee jaar) was echt de beste tijd van mijn leven, geniet ervan. Ik mis het en ik ben pas een jaartje klaar. :'D


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Just go with the flow and be yourself. (: Geen zorgen, het komt allemaal wel goed. Uiteindelijk vind je je plaats toch wel
    De middelbare school (en zeker de laatste twee jaar) was echt de beste tijd van mijn leven, geniet ervan. Ik mis het en ik ben pas een jaartje klaar. :'D


    Ik sluit me hierbij aan, al is het voor mij inmiddels 2 jaar terug.
    Dobber een beetje mee met alles dat er gebeurt, probeer je niet te veel aan te passen aan anderen en maak nieuwe vrienden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Even een MT voor nu. Ik ben van plan hier straks - achter m’n laptop - uitebreider op te reageren.


    look at the stars, look how they shine for you;

    De middelbare school was voor mij echt een hel lol, maar ik zal je niet afschrikken met mijn zielige verhalen. Mijn lagere school was ook een hel, de trend zette zich gewoon verder. Maar zoals anderen al zeiden: gewoon jezelf blijven. En een beetje socializen. Mijn probleem was namelijk dat iedereen al vrij snel een vriendengroepje had en ik was ook gewoon altijd mega verlegen, dus ik durfde me nergens in te wringen om het even lomp te verwoorden. Maar het zal wel goed komen, ik ben gewoon een uitzondering waarbij alles misliep :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.