• Lieve users,

    Vandaag hebben jullie natuurlijk kunnen zien dat Quizlet een nieuwe transformatie is ondergaan. Zo ook wij!
    Van onze gebruikelijke blauwe kleur, zijn wij veranderd naar deze lieflijke groene kleur! Waarom de kleur groen, zouden jullie vragen? De groene kleur is een frisse kleur en een kleur die voor iedereen klaar staat!

    Mocht je ons ooit als bemiddelaars willen bereiken, hoef je nu alleen maar tussen het groene gras te zoeken en dan springen wij tevoorschijn, net als een pokemon. Geen zorgen, wij zijn geen misselijkmakende jaloerse groen, maar twee vriendelijke mensen (pokemon). ^^

    Waarmee kan ik naar de bemiddelaars stappen?
    * Bij een ruzie tussen jou en een andere user.
    * Bij ruzie tussen jou en een mod.
    * Bij feedback/klachten over (de gang van zaken van) de crew.

    Waarom zou ik dat doen?
    Dat je je hart kan luchten over een ruzie, of als je oneens bent met de gang van zaken van de crew. Soms kan je natuurlijk oneens zijn met een beslissing, en als je er met de moderator niet uitkomt kunnen wij evt helpen.



    Liefs,
    De groenige bemiddelaars

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    One Who Travels A Higher Path.

    SPECS schreef:
    (...)

    MINEEE


    Asfjdkls oh man, Jolijn, tot deze reactie had ik oprecht niet door dat die eerste post over een petitie voor roze bemiddelaars niet van jou kwam. Ik zag gewoon de letterkleur en skipte compleet Jarnes profielfoto en username, blijkbaar, want dat moest wel van jou komen. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Asfjdkls oh man, Jolijn, tot deze reactie had ik oprecht niet door dat die eerste post over een petitie voor roze bemiddelaars niet van jou kwam. Ik zag gewoon de letterkleur en skipte compleet Jarnes profielfoto en username, blijkbaar, want dat moest wel van jou komen. (fish)


    Hahahaha ja dat dus! Deze verwarring kan ik niet toestaan 😂


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuke reacties! *O*
    Ik wist niet dat de oude garde ook een groene kleurtje hadden, destijds. Grappig een nieuw disign en dan toch iets van nostalgie. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    zouditlukkenlol schreef:
    wacht? twee bemiddelaars wat heb ik gemist is margot weg

    Yep


    [ heaven knows ]