• ...nou niet dus, want wij gaan schrijven tijdens ons weekje weg!

    Samen met Laleah, Rhyme en Croweater ben ik gezellig een weekje weg, op het randje van Overijssel en Drenthe. We wilden al een hele tijd lekker met elkaar weg om te gaan schrijven. Maar omdat we natuurlijk hartstikke arm zijn allemaal (het leven is toch altijd weer duurder dan je denkt) is het er nooit echt van gekomen. Zo kosten vakantiehuisjes een arm en een been en met maar vijf vingers typen gaat weer zo traag.
    Toen hoorden we ineens dat de buurvrouw van Leah een vakantiehuisje in Wanneperveen had, waarna het ons op een of andere manier toch is gelukt om de haar ervan te overtuigen dat het een goed idee is dat wij het huisje een weekje mochten lenen.
    Nu zitten we dus lekker in de schaduw buiten met een muziekplaylist te schrijven en we binnen een uur de meeste boodschappen voor de week binnen hadden geharkt (waarna we er tien minuten later achterkwamen dat de mayo een jaar over de datum was en we nieuwe nodig hadden). #ReisverslagNummerEen

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 17:33 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    jongens zich spontaan voor Froukje haar voeten werpen om te gaan opdrukken?
    #lekkerding #Froukje-valt-op-blond #Wil-je-mijn-nummer?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2018 - 16:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Wist je dat...?
    jongens zich spontaan voor Froukje haar voeten werpen om te gaan opdrukken?
    #lekkerding #Froukje-valt-op-blond #Wil-je-mijn-nummer?


    Ahaaah, dus Froukje was degene die ooit in de file die Duitse jongens aantrok 😂


    Stenenlikker

    Stenenlikker schreef:
    (...)

    Ahaaah, dus Froukje was degene die ooit in de file die Duitse jongens aantrok 😂


    HAHAHAHA


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    Wist je dat...?
    Froukje niet wakker word wanneer haar mobiel twee keer midden in de nacht achter elkaar af gaat... MAAR IK WEL. #UGH #Coma

    ReisverslagNummer15


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    hahahah wat geweldig, heel veel plezier dames!! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Wist je dat...?
    Wentelteef een synoniem is voor draaidoos aka voor een almaar pirouette draaiende Froukje?

    ReisverslagNummer16

    [ bericht aangepast op 5 juli 2018 - 16:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wist je dat...?
    Leah gewoon spagetti tegen de muren aangooit? #splat #omnnomnom

    ReisverslagNummerZeventien


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Leah’s haar alleen maar altijd zo goed zit door de liters mascara die ze er elke ochtend in smeert? #beautyand the beast

    ReisverslagNummerAchttien


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mascara in haar? Can someone explain this one please?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Mascara in haar? Can someone explain this one please?:'D


    Hahaha ik zei tegen de meiden dat ik even mijn haar moet fixen. Met een borstel en toen zei ik direct erna 'oh, en mascara niet vergeten'. Dus alsof ik dat erin zou smeren xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wist je dat...?
    Froukje en Leah een hele balletvoorstelling opvoeren wanneer ze hun te strakke skinny-jeans aan proberen te krijgen? #SoTight #Plié

    ReisverslagNummer19


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wist je dat...?
    Froukje vanaf nu de 'Wist je dat' van buitenaf gaat meelezen, omdat zij ons heeft verlaten voor een heerlijke vakantie in Valencia? #Huilen #WeZullenJeMissen

    ReisverslagNummer20


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wist je dat...?
    Froukje vanaf nu de 'Wist je dat' van buitenaf gaat meelezen, omdat zij ons heeft verlaten voor een heerlijke vakantie in Valencia? #Huilen #WeZullenJeMissen

    ReisverslagNummer20


    Nahhww, arme jullie!
    Veel plezier op je vakantie!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wist je dat...?
    ik vanaf vandaag mezelf meesterschipper kan noemen na een prachtige rondvaart door de Weerribben?
    #maar-1-keer-de-kant-geraakt #Oké-bijna-2-keer...

    ReisverslagNummer21

    Ja! We hebben vandaag echt een prachtige rondvaart gemaakt over de Weerribben. (: Helaas geen Otters gespot, maar wel veel Libelles en kikkers gezien!
    (Al sprong die kikker net steeds weg voor ik hem zag, gemeen zijn ze he?!) #stommekikker

    [ bericht aangepast op 6 juli 2018 - 19:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wist je dat...?
    Danique haar naam met opgeheven vuist roept wanneer ze naar de wc gaat? #Joaquin! #TheBookOfLife

    ReisverslagNummer22


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.