• ...nou niet dus, want wij gaan schrijven tijdens ons weekje weg!

    Samen met Laleah, Rhyme en Croweater ben ik gezellig een weekje weg, op het randje van Overijssel en Drenthe. We wilden al een hele tijd lekker met elkaar weg om te gaan schrijven. Maar omdat we natuurlijk hartstikke arm zijn allemaal (het leven is toch altijd weer duurder dan je denkt) is het er nooit echt van gekomen. Zo kosten vakantiehuisjes een arm en een been en met maar vijf vingers typen gaat weer zo traag.
    Toen hoorden we ineens dat de buurvrouw van Leah een vakantiehuisje in Wanneperveen had, waarna het ons op een of andere manier toch is gelukt om de haar ervan te overtuigen dat het een goed idee is dat wij het huisje een weekje mochten lenen.
    Nu zitten we dus lekker in de schaduw buiten met een muziekplaylist te schrijven en we binnen een uur de meeste boodschappen voor de week binnen hadden geharkt (waarna we er tien minuten later achterkwamen dat de mayo een jaar over de datum was en we nieuwe nodig hadden). #ReisverslagNummerEen

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 17:33 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Laleah schreef:
    Wist je dat...?
    Danique haar naam met opgeheven vuist roept wanneer ze naar de wc gaat? #Joaquin! #TheBookOfLife

    ReisverslagNummer22

    Je vergeet daarbij te vertellen dat het hoofdpersonage elke keer als hij gaat vechten zijn eigen naam roept:

    #DANIQUE!gaatSlapen #WelterustenIedereen #JaDitIsMijnBattleModus!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 0:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wist je dat...?
    Mijn vader bij het hotelbuffet ondertussen al zes keer terug is gegaan voor meer eten? #honger #even-tussendoor-uit-Valencia

    ReisverslagNummerTweeëntwintig-en-een-half


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Onze heerlijke vakantie al weer tot een einde is gekomen en dit waarschijnlijo een van de laatste reisverslagen zal zijn? #sadface

    ReisverslagNummer23


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben super blij dat jullie het zo leuk hebben gehad. En miss een beetje jaloers (A):X


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hadden zeg !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.