• Hooi!(:

    Ik ben eigenlijk al-tijd op Q te vinden via mijn mobiel. Ik heb dan ook geen idee of deze vraag ook van toepassing is op de laptop, maar op mijn mobiel is het me in ieder geval wél opgevallen.

    Ik kan namelijk de Q chat nergens vinden? Met de vorige lay out zat er rechts onderin een grijs balkje. Maar ik kan nu niets vinden, ook niet in t opklapmenu. Dus op dit moment is de enigste manier die ik heb gevonden, om simpelweg de url in de urlbalk te tikken.

    Maar ik vroeg me af of ik er gewoon overheen kijk of dat je de chat wel degelijk niet kunt vinden op mobiel? Ik ben niet vaak op de Qchat te vinden, maar kwam er laatst achter dat iemand me er daar een bericht had gestuurd. Ik wist destijds van niets en heb daardoor heel dat bericht gemist. Vind ik niet zo netjes van mezelf. 😅

    Liefs! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In het menu bij forum > chatroom (:
    Maar bij een aantal users werkt de chat niet op mobiel.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    In het menu bij forum > chatroom (:
    Maar bij een aantal users werkt de chat niet op mobiel.


    Oooooh, blond! Ik heb er helemaal niet aan gedacht om in dát kopje te kijken bij de links. Ik kijk daarin namelijk niet verder dan "mijn topics". 😅🙈
    Foutje, hahah. Maar ik heb m gevonden en ik kan berichten lezen (geen idee of dr een melding te zien is op normale Q als je er een chatbericht krijgt, maar daar ga ik dan maar even vanuit van wel) dus neem aan dat de Qchat t bij mij dan wel doet.

    Dankjewel! 😅❤❤❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohhh


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Probleem opgelost -> Slotje


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.