• hoi
    as u know heb ik q al heel veel keren verlaten, maar echt like heel veel en telkens kwam ik terug voor de community. maar nu kan het me eigenlijk vrij weinig schelen want ik ben hier sowieso al minder actief en to be honest vind ik dat q een beetje iets irrelevant wordt in mijn opzicht (val me hier nu aub niet voor aan) en ja dat is het wel doei het was hier leuk maar moving on is moving on en vrachtwagens stoppen soms maar daarna rijden ze weer snapje en q was gewoon voor mijn vrachtwagen even een plek waar ik 2.5 jaar kon rusten nja
    ik wil wel zeggen dat ik jullie ga missen maar dan voelt het echt en dat heb ik niet graag

    doei ads


    Heaven is a place that we all have

    Ik begrijp je helemaal, Adsie. We houden contact, ja? ♥️


    Noavek schreef:
    Ik begrijp je helemaal, Adsie. We houden contact, ja? ♥️


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ads I can't deal with you

    NEE, je weet dat dat een grapje is. I adore you so much. Jij was een soort van mijn portal naar de Qommunity? Door al je vage reacties op m'n story als Ads en Dunphy. Dat was echt goals. Je gaf me zelfvertrouwen in het schrijven en I can't thank you enough. Je gaf me ook een lieve Begische queen waar ik om kan geven, bc you're the best. Echt kut dat je weggaat, maar you know, ik begrijp het wel. Ik zal je missen op deze irrelevante site.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2018 - 22:35 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Noavek schreef:
    Ik begrijp je helemaal, Adsie. We houden contact, ja? ♥️


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Met wie moet ik dan over lcdp hypen als het nieuwe seizoen eenmaal daar is. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    👋🏻👋🏻👋🏻


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    👋🏻👋🏻👋🏻


    Listen up, ik vind deze reactie nogal niet oké? Prima als jij er geen problemen mee hebt als Ads gaat - kan natuurlijk. Maar reageer dan niet. Laat dan geen reactie achter of in ieder geval niet zoiets passiefs agressiefs.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Echt jammer ad! (no_chears)

    Jammer Ads, ik vond jou een heel gezellige user.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Negentien schreef:
    (...)

    Listen up, ik vind deze reactie nogal niet oké? Prima als jij er geen problemen mee hebt als Ads gaat - kan natuurlijk. Maar reageer dan niet. Laat dan geen reactie achter of in ieder geval niet zoiets passiefs agressiefs.

    Nee dat vind ik niet. Als je een topic opent, kan iedereen erop reageren. Niet dat ik ads/jullie ken hoor dus geen idee of er verder dingen spelen, maar een dictatuur van "je mag alleen reageren als je iemand gaat missen en anders niet" is onzin. Dan moet je niet op een forum komen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee dat vind ik niet. Als je een topic opent, kan iedereen erop reageren. Niet dat ik ads/jullie ken hoor dus geen idee of er verder dingen spelen, maar een dictatuur van "je mag alleen reageren als je iemand gaat missen en anders niet" is onzin. Dan moet je niet op een forum komen.


    Oh boi, dan heb je gisteren een topic gemist die om diezelfde redenen gesloten werd.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Eponlne schreef:
    (...)

    Oh boi, dan heb je gisteren een topic gemist die om diezelfde redenen gesloten werd.

    Huh niet meegekregen nee. Een topic die gesloten werd omdat niet iedereen superlief reageerde?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Huh niet meegekregen nee. Een topic die gesloten werd omdat niet iedereen superlief reageerde?


    Yep. Dat topic was niet zo lang open nee, na 2 a 3 reacties wat niet in voordeel van topic starter waren gooiden de mods dat desbetreffende topic al snel dicht.

    Edit: Woorden zoals "Reacties niet in voordeel van topic starter waren" toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 12:12 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee dat vind ik niet. Als je een topic opent, kan iedereen erop reageren. Niet dat ik ads/jullie ken hoor dus geen idee of er verder dingen spelen, maar een dictatuur van "je mag alleen reageren als je iemand gaat missen en anders niet" is onzin. Dan moet je niet op een forum komen.[/quote

    Natuurlijk ben je in principe vrij om te reageren wat je wilt, maar ik vind dat wel tot op een bepaald niveau. Is het nou echt nodig om een nare opmerking achter te laten? Dan kan je beter je mond houden, vind ik. Zeker met de sfeer die de laatste tijd niet zo geweldig is hier op Quizlet. Voegt het wat toe om duidelijk te maken dat je iemand liever ziet gaan? Je bent nogmaals vrij in wat je post, maar zeggen de huisregels hier niet ook wat over? Ik weet het niet zeker, maar het zal vast wel.

    Verder wil ik nog even duidelijk maken dat ik het bij nader inzien toch misschien niet bij het juiste eind heb. Ik ging er gelijk vanuit dat het naar bedoeld was, aangzien ander gedoe dat hier gaande is en eerdere comments van de persoon die dat reageerde waar ik het niet mee eens was. Misschien heb ik te snel gejudged - in dat geval, sorry - en als ik het wel bij het juiste eind heb, sta ik zeker achter mijn mening.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Negentien schreef:
    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee dat vind ik niet. Als je een topic opent, kan iedereen erop reageren. Niet dat ik ads/jullie ken hoor dus geen idee of er verder dingen spelen, maar een dictatuur van "je mag alleen reageren als je iemand gaat missen en anders niet" is onzin. Dan moet je niet op een forum komen.[/quote

    Natuurlijk ben je in principe vrij om te reageren wat je wilt, maar ik vind dat wel tot op een bepaald niveau. Is het nou echt nodig om een nare opmerking achter te laten? Dan kan je beter je mond houden, vind ik. Zeker met de sfeer die de laatste tijd niet zo geweldig is hier op Quizlet. Voegt het wat toe om duidelijk te maken dat je iemand liever ziet gaan? Je bent nogmaals vrij in wat je post, maar zeggen de huisregels hier niet ook wat over? Ik weet het niet zeker, maar het zal vast wel.

    Verder wil ik nog even duidelijk maken dat ik het bij nader inzien toch misschien niet bij het juiste eind heb. Ik ging er gelijk vanuit dat het naar bedoeld was, aangzien ander gedoe dat hier gaande is en eerdere comments van de persoon die dat reageerde waar ik het niet mee eens was. Misschien heb ik te snel gejudged - in dat geval, sorry - en als ik het wel bij het juiste eind heb, sta ik zeker achter mijn mening.

    Hmm ja ben ik het ook wel mee eens! Het viel een beetje verkeerd denk ik


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...