• Mensen die mij kennen, weten dat ik niet zo van meidendingen ben, maar omdat mijn neef over een paar weken gaat trouwen en wij daarvoor naar Italië moeten, heb ik koele kleding nodig.
    Dus ik heb laatst een bikinitopje en zwembroek, en een hele leuke jurk gescoord.


    Dit is de jurk die ik voor de dag van de trouwerij gekocht heb, en daarna voor de resterende vakantiedagen, natuurlijk:
    Hij komt bij bonprix vandaan.




    En dit bikinitopje:
    Deze is van Livera



    Daaronder draag ik dan een zwarte zwembroek tot mijn knieën c:

    Ik ben echt trots op het resultaat, hoewel het bloed, zweet en tranen heeft gekost met het kiezen van het bikinitopje en mijn onzekerheid.

    En ik zie nu pas dat alles blauw is ;'D

    Hebben jullie laatst ook iets gekocht, kwa kleding, waar je heel trots op bent? En wat eigenlijk heel erg buiten je comfortzone is?

    Mijn vriend heeft trouwens ook een GEWELDIG overhemd gekocht bij Primark voor de trouwerij:


    Ja, dat zijn roze flamingo's :3

    Ook heeft hij nog twee tanktops gekocht, waarvan eentje met een zonnige bestemming, waarop staat "Life's a beach" en een witte met een zwart zakje met witte palmboomtjes. En ook nog een korte broek van sportbroekachtige stof.

    Wij zijn vakantie ready c:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2018 - 23:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooh, super leuk! Proud of you! En lijkt me inderdaad dingen die jou écht zullen staan! ❤

    Ik heb onlangs geen kleding gekocht. Behalve standaard dingen zoals schoenen, omdat de mijne zoals gewoonlijk compleet versleten waren. De prijs van schoenen maakt ook helemaal niet uit qua hoelang ze meegaan, dus ik koop gewoon van die goedkope gymschoendingen voor in de zomer. 😋


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Ooh, super leuk! Proud of you! En lijkt me inderdaad dingen die jou écht zullen staan! ❤

    Ik heb onlangs geen kleding gekocht. Behalve standaard dingen zoals schoenen, omdat de mijne zoals gewoonlijk compleet versleten waren. De prijs van schoenen maakt ook helemaal niet uit qua hoelang ze meegaan, dus ik koop gewoon van die goedkope gymschoendingen voor in de zomer. 😋

    Ik zal je een foto sturen via app wanneer ik het aan heb! Dank je <3

    Ik heb ook nog schoenen nodig voor onder de jurk, of van die sandaaltjes. Echter doen mijn voeten snel pijn in goedkope schoenen, hoewel de sandalen van Lidl het heel goed doen en de dure slippers blaren onder mijn voeten geven ;'D
    Maar ik moet even wachten tot mijn geld er is, dan kan ik voor slippers/sandaaltjes kijken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De jurk en de bikinitop zien er mooi uit! Blauw is een hele mooie kleur, maar het viel mij ook meteen op. Je gaat vast stralen in Italië met je nieuwe kleding.

    Ik heb laatst ondergoed beha + onderbroek in bijna neon roze gekocht. Wat ver buiten mijn comfortzone ligt, want felle kleuren qua ondergoed is niet mijn ding en ik koop niet vaak roze.


    Physics is awesome

    Echt een super leuk jurkje! Hopelijk voel je je er lekker comfortabel in en ga heerlijk genieten van je paar dagen Italië. ^^


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    CarIyIe schreef:
    De jurk en de bikinitop zien er mooi uit! Blauw is een hele mooie kleur, maar het viel mij ook meteen op. Je gaat vast stralen in Italië met je nieuwe kleding.

    Ik heb laatst ondergoed beha + onderbroek in bijna neon roze gekocht. Wat ver buiten mijn comfortzone ligt, want felle kleuren qua ondergoed is niet mijn ding en ik koop niet vaak roze.


    Thanks, ik voel mij er ook echt geweldig goed in!


    Oh, dat zou voor mij ook een flinke stap zijn mocht ik zo iets kopen! Ik draag zelf alleen maar boxers, maar mijn vriend wil graag dat ik eens een slip koop ;'D Maar ik voel mij daar gewoon niet zo zeker in, dus misschien dat ik er eentje ga kopen speciaal voor hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Apaixonar schreef:
    Echt een super leuk jurkje! Hopelijk voel je je er lekker comfortabel in en ga heerlijk genieten van je paar dagen Italië. ^^


    Ik weet het zeker! 10 dagen lekker genieten c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm like the same met meidendingen. Volgens mij was ik 9 toen ik voor het laatst een jurkje droeg. :')
    Maar ik ben er zeker van dat dat jurkje je goed staat!

    Vorig jaar heb ik een bustier bikini gekocht bij de bon prix met een broekje i.p.v. een slip. Met die bikinitop hoef ik tenminste niet te klooien doordat er allerlei knoopjes gelegd moeten worden om m'n vast te maken.
    Dit jaar weer aangehad op vakantie en het was die 40 à 50 euro voor een bikini helemaal waard.

    Laatst nog wel een blauwe korte broek op de herenafdeling van de C&A gescoord. Want die heeft wel normale zakken en een gewone lengte aan pijpen.
    Als ik een hotpants zocht, had die ik wel gekocht, maar dat model korte broek zocht ik dus niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    I'm like the same met meidendingen. Volgens mij was ik 9 toen ik voor het laatst een jurkje droeg. :')
    Maar ik ben er zeker van dat dat jurkje je goed staat!

    Vorig jaar heb ik een bustier bikini gekocht bij de bon prix met een broekje i.p.v. een slip. Met die bikinitop hoef ik tenminste niet te klooien doordat er allerlei knoopjes gelegd moeten worden om m'n vast te maken.
    Dit jaar weer aangehad op vakantie en het was die 40 à 50 euro voor een bikini helemaal waard.

    Laatst nog wel een blauwe korte broek op de herenafdeling van de C&A gescoord. Want die heeft wel normale zakken en een gewone lengte aan pijpen.
    Als ik een hotpants zocht, had die ik wel gekocht, maar dat model korte broek zocht ik dus niet.


    Ja, wij zijn daarin echt wat mannelijker, haha.

    Ik ben over mijn benen heel onzeker en daarom koop ik gewoon zwembroeken, omdat dat een zekere boost geeft. Ik heb zogezegd zo een zandloperfiguur ^^
    Ik denk ook wel dat die bikini jou staat!

    Herenkleding vind ik persoonlijk altijd een stuk lekkerder zitten en het is ook vele malen goedkoper!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Super leuk en mooi. Heel veel plezier daar

    Ik heb hetzelfde topje maar dan in Koraalblauw.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Super leuk en mooi. Heel veel plezier daar

    Ik heb hetzelfde topje maar dan in Koraalblauw.


    Dank je !

    En wat leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Thanks, ik voel mij er ook echt geweldig goed in!


    Oh, dat zou voor mij ook een flinke stap zijn mocht ik zo iets kopen! Ik draag zelf alleen maar boxers, maar mijn vriend wil graag dat ik eens een slip koop ;'D Maar ik voel mij daar gewoon niet zo zeker in, dus misschien dat ik er eentje ga kopen speciaal voor hem.


    Daar gaat het ook om!

    Goed om te horen. Ik draag wel slips, maar de meeste zijn neutrale kleuren of blauw, in ieder geval niet echt heftige kleuren. Misschien vind je in de toekomst wel een slip waarin je, je zeker voelt. Boxers als in die soort van mannenboxers met die iets langere pijpen?

    Als je niet zo thuis bent in meidendingen, koop je vaker mannenkleding? Want heren t-shirts en blouses zijn soms een uitkomst. Ze lijken altijd ruimer te zitten en negen van de tien keer zijn de mouwen ook langer. Wat ik echt een uitkomst vind, want bij veel vrouwen t-shirts zijn die mouwen voor mijn gevoel zo kort. En als je dan niet wil dat iemand je ongeschoren oksels ziet, is dat nogal lastig met korte mouwen. En mannen t-shirts lijken ook langer, misschien doordat ze ruimer zitten, ik vind het wel fijn als een t-shirt over mijn kont heen valt in plaats van net over mijn broekrand.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Daar gaat het ook om!

    Goed om te horen. Ik draag wel slips, maar de meeste zijn neutrale kleuren of blauw, in ieder geval niet echt heftige kleuren. Misschien vind je in de toekomst wel een slip waarin je, je zeker voelt. Boxers als in die soort van mannenboxers met die iets langere pijpen?

    Als je niet zo thuis bent in meidendingen, koop je vaker mannenkleding? Want heren t-shirts en blouses zijn soms een uitkomst. Ze lijken altijd ruimer te zitten en negen van de tien keer zijn de mouwen ook langer. Wat ik echt een uitkomst vind, want bij veel vrouwen t-shirts zijn die mouwen voor mijn gevoel zo kort. En als je dan niet wil dat iemand je ongeschoren oksels ziet, is dat nogal lastig met korte mouwen. En mannen t-shirts lijken ook langer, misschien doordat ze ruimer zitten, ik vind het wel fijn als een t-shirt over mijn kont heen valt in plaats van net over mijn broekrand.


    Ja, misschien wel en anders pech gehad, haha.
    Ja, mannenboxers van de zeeman en action ^^

    Ik heb eigenlijk alleen maar t-shirts die voor mannen zijn, maar ik koop ze eigenlijk altijd zo, dat ze heel unisex kijken. Ook kwa kleuren. Ik hou ook echt meest van shirts die zowat onder mijn kont komen, dan voel ik mij zoveel zeker ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehehehe, dat is echt een hele mooie kleur blauw!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ja, misschien wel en anders pech gehad, haha.
    Ja, mannenboxers van de zeeman en action ^^

    Ik heb eigenlijk alleen maar t-shirts die voor mannen zijn, maar ik koop ze eigenlijk altijd zo, dat ze heel unisex kijken. Ook kwa kleuren. Ik hou ook echt meest van shirts die zowat onder mijn kont komen, dan voel ik mij zoveel zeker ;')


    Goed om te weten dat die comfortabel zijn. Als ik boxers dan zijn het vrouwen boxers. Volgens mij heb ik nog nooit een mannen boxer geprobeerd.

    Daar kijk ik niet naar. Ik heb een keer een blouse gekocht op de jongens/mannen afdeling en toen had een klasgenoot een soortgelijke blouse aan. Kon mij niks schelen, ik had een fijn zittende blouse en daar ging het om. Maar ik koop meestal wel neutrale kleuren. Ja, dat zijn de t-shirts die ook het fijnst vind. Want ik vind het altijd heel leuk staan als iemand een t-shirt/blouse en een legging aan heeft, maar ik zou dat aleen doen met een t-shirt/blouse die helemaal over mijn billen heen valt.


    Physics is awesome

    Korea schreef:
    Hehehehe, dat is echt een hele mooie kleur blauw!

    Ja hé!
    Eerst wilde ik hem in het oranjeachtig, maar toen vond mijn moeder deze en werd het deze ook. Veel leuker c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.