• Mensen die mij kennen, weten dat ik niet zo van meidendingen ben, maar omdat mijn neef over een paar weken gaat trouwen en wij daarvoor naar Italië moeten, heb ik koele kleding nodig.
    Dus ik heb laatst een bikinitopje en zwembroek, en een hele leuke jurk gescoord.


    Dit is de jurk die ik voor de dag van de trouwerij gekocht heb, en daarna voor de resterende vakantiedagen, natuurlijk:
    Hij komt bij bonprix vandaan.




    En dit bikinitopje:
    Deze is van Livera



    Daaronder draag ik dan een zwarte zwembroek tot mijn knieën c:

    Ik ben echt trots op het resultaat, hoewel het bloed, zweet en tranen heeft gekost met het kiezen van het bikinitopje en mijn onzekerheid.

    En ik zie nu pas dat alles blauw is ;'D

    Hebben jullie laatst ook iets gekocht, kwa kleding, waar je heel trots op bent? En wat eigenlijk heel erg buiten je comfortzone is?

    Mijn vriend heeft trouwens ook een GEWELDIG overhemd gekocht bij Primark voor de trouwerij:


    Ja, dat zijn roze flamingo's :3

    Ook heeft hij nog twee tanktops gekocht, waarvan eentje met een zonnige bestemming, waarop staat "Life's a beach" en een witte met een zwart zakje met witte palmboomtjes. En ook nog een korte broek van sportbroekachtige stof.

    Wij zijn vakantie ready c:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2018 - 23:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Goed om te weten dat die comfortabel zijn. Als ik boxers dan zijn het vrouwen boxers. Volgens mij heb ik nog nooit een mannen boxer geprobeerd.

    Daar kijk ik niet naar. Ik heb een keer een blouse gekocht op de jongens/mannen afdeling en toen had een klasgenoot een soortgelijke blouse aan. Kon mij niks schelen, ik had een fijn zittende blouse en daar ging het om. Maar ik koop meestal wel neutrale kleuren. Ja, dat zijn de t-shirts die ook het fijnst vind. Want ik vind het altijd heel leuk staan als iemand een t-shirt/blouse en een legging aan heeft, maar ik zou dat aleen doen met een t-shirt/blouse die helemaal over mijn billen heen valt.

    Ja, neutrale kleur bedoel ik ook haha c:
    Maakt mij ook niet uit als ik iemand erin zie lopen als ik hem draag ook. Het is mijn keuze. Ik draag sowieso geen leggings (wellicht alleen zo eentje tot de knieën onder een jurk), ook niet met een lang shirt, maar dat is ook ieders eigen keuze natuurlijk. Ik voel mij er alleen niet comfy in ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.