• Hallo liebe Leute!

    Over een paar weken heb ik een half jaar een relatie, en het lijkt me erg leuk om mijn vriendin te verrassen met iets leuks.
    Het probleem is alleen dat ik niet zo goed weet wat ik zou kunnen geven en waar ik iets leuks kan bestellen.

    Het lijkt me leuk om iets te geven waar we allebei iets aan hebben. Dus eigenlijk twee dingen die bij elkaar passen. Zoals bijvoorbeeld bijpassende armbanden voor ons beiden, of iets in die zin.

    Hebben jullie misschien leuke ideeën, websites of aanraders voor wat ik zou kunnen kopen? Ik merk namelijk dat ik hier best slecht in ben, haha. :')

    Ik vind dat ze op Etsy altijd hele leuke dingen hebben, maar heb zelf niet veel ervaring met daarop bestellen. Ik zou in dat geval vooral goed de reviews lezen ^^
    Verder is misschien een gegraveerd armbandje, gewoon simpel bij de juwelier, ook altijd mooi en hoeft het niet veel te kosten.

    Als je voor wat creatievers wil gaan, wat je niet elke dag kan gebruiken, zijn zelfgemaakte cadeaus ook altijd erg leuk. Denk aan een kalender met foto's van jullie beide of een boekje met 100 redenen waarom je haar ontzettend leuk vindt. Het leukste is natuurlijk als het ook een beetje slaat op jullie inside jokes.


    From these ashes, I will rise

    T-shirts? Dat zou ik ontzettend leuk vinden. Zoals hierboven gezegd, misschien met een leuke inside joke op?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kijk even op Your Surprise ik heb je wel ff naar de afdeling van de sieraden gelinkt maar ze hebben daar vanalles.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Hmm, ja. Zoiets zou misschien wel kunnen.
    Thanks allemaal!

    Misschien samen een uitje of mini vakantie, dat soort herinneringen zijn dan super leuk en misschien een reeks van kleine (zelf gemaakte) cadeautjes die je haar tijdens de trip kan geven die wat zeggen over jullie relatie etc?


    The truth is out there.

    Cantabile schreef:
    Ik vind dat ze op Etsy altijd hele leuke dingen hebben, maar heb zelf niet veel ervaring met daarop bestellen. Ik zou in dat geval vooral goed de reviews lezen ^^
    Verder is misschien een gegraveerd armbandje, gewoon simpel bij de juwelier, ook altijd mooi en hoeft het niet veel te kosten.

    Als je voor wat creatievers wil gaan, wat je niet elke dag kan gebruiken, zijn zelfgemaakte cadeaus ook altijd erg leuk. Denk aan een kalender met foto's van jullie beide of een boekje met 100 redenen waarom je haar ontzettend leuk vindt. Het leukste is natuurlijk als het ook een beetje slaat op jullie inside jokes.


    Etsy is super betrouwbaar (: ik heb er al een aantal dingen besteld en ze kwamen altijd aan + van goeie kwaliteit. Zo heb ik vorig jaar een t-shirt van stranger things gekocht voor mijn vriend en er is nog steeds niets aan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kreeg van mijn beste vriendin 2 wijnglazen met tekst erin voor mijn 21e verjaardag. Ik was er echt heel blij mee omdat ik haar een jaar moest missen, wij heel graag wijn drinken en er iets op stond wat bij onze vriendschap hoort.

    Ik dacht dat ze van Yoursurprise afkwamen. Ze waren netjes in een doos geleverd met daarin 2 dozen en helemaal ingepakt enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Radbag.com heeft ook hele leuke originele cadeautjes (:


    26 - 02 - '16

    Thanks!

    Een minivakantie of weekendje weg gaan we sowieso al doen, dus dat is niet echt een verrassing meer.
    Maar misschien moet ik eens op Etsy en die andere websites kijken dan. (: