• Dear Q-ers, I proudly present: The Publishing Pub!




    Lang, lang geleden (zo'n 5 jaar) werd in dit subforum een nieuw topic aangemaakt: Het Kletscafé. Van heinde en verre kwamen jonge en oudere Q-ers zich melden als medewerker of stamgast met maar één, simpele reden: de gezelligheid. Helaas is Het Kletscafé failliet gegaan, maar oude stamgasten en medewerkers hebben opnieuw de handen ineengeslagen om dezelfde gezelligheid te kunnen herbeleven in The Publishing Pub!


    Pub mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade)
    ~ Iedere dinsdag is er een pub quiz!
    ~ Voor eventuele vacatures of ongeclaimde barkrukken kan navraag worden gedaan bij de pub boss
    ~ Wil je jouw creatie graag zien aan de muren van The Publishing Pub als foto? Neem dan contact op met de pub boss. Je posters mogen een week blijven hangen.
    ~ Iedereen is welkom



    Pub staff:
    Suuz • Cantabile • Pub boss • 21
    Jarne • Debbaut • Barman • 19
    Kelly • LittleOwlet • Chef • 21
    Yolanda • DiNozzo • Muzikant • 21

    Stamgasten:
    Erieka • McSteamy • Kroegtijger • 22
    Anniek • aarsvogel • Barkletser • 14
    Kim • HiIson • Zuipschuit • 22
    Yvonne • IrishNialler • Bonusvanger • 21


    The Publishing Pub Hall of Fame
    1st Pub Quiz Winner • Kelly • LittleOwlet
    2nd Pub Quiz Winner • Bes • Frodo
    3rd Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    4th Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    5th Pub Quiz Winner • Yvonne • IrishNialler
    6th Pub Quiz Winner • Wendy


    Posters:


    Regels van de pub quiz
    ~ Iedere dinsdag om 8 uur 's avonds
    ~ Iedereen mag meedoen. Je hoeft geen medewerker of stamgast te zijn om je aan te kunnen melden
    ~ Je mag meedoen in je eentje of in teams tot 4 personen
    ~ Je mag je nog tot 1 minuut voor het begin van de quiz aanmelden
    ~ Niemand is verplicht de quiz af te maken





    Posterprullenbak:




    Cassius Kane is op zoek naar een verborgen schat om de liefde van zijn leven te redden.
    Thalissa Keyah Jackson jaagt op dezelfde schat, maar enkel om zichzelf te redden.

    Door een aanval en een storm op zee worden de twee gedwongen om samen te werken:
    twee kapiteins, uit botsende werelden, op één schip.

    Klik op cover om bij de story te komen




    Onze prijslijst:
    Vodka-Jus • € 3.00
    Lipton Ice Tea • € 2.50
    Lipton Ice Tea Green • € 2.50
    Fuzetea • € 2.50
    Coca-Cola • € 2.00
    Coca-Cola Zero • € 2.00
    Coca-Cola Light • € 2.00
    Coca-Cola Light Lemon • € 2.50
    Coca-Cola Cherry • € 2.50
    Fanta Orange • € 2.00
    Fanta Lemon • € 2.00
    Duvel • € 3.00
    Jupiler • € 3.00
    Heineken* • € 3.00
    Hertog Jan* • € 3.00
    Grolsch* • € 3.00
    Amstel • € 3.00
    Rode wijn** • Fles: €20.00
                            Glas: €3.50
    Witte wijn** • Fles: €20.00
                            Glas: €3.50
    Cocktails** • €4.00
    Mocktails** • €3.50

    *ook van de tap
    **vraag naar onze wijn/drankenkaart voor de mogelijkheden


    Bitterballen • €6.00
    Gefrituurde uienringen • €5.00
    Tosti*
          Kaas • €5.00
          Ham/kaas • €5.50
          Kaas/kip • €5.50
          Saté • €6.00
    Panini
          Hawaii • €6.00
          Brie • €6.00
          Kip kerrie • €6.00
    Hamburger* • €6.00
    Veggieburger* • €6.00

    *Ook mogelijk met glutenvrij brood

    [ bericht aangepast op 23 sep 2018 - 17:17 ]


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ik had je foto herkend in het post je foto topic c:
    maar idd, stiekem stalk ik je al de hele tijd. het was een hele leuke foto tho


    Haha ;'D
    Thanks anyway c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Haha ;'D
    Thanks anyway c:

    You're welcome ^^
    Ik zag net op je profiel dat je in Hoofddorp woont, woon je daar al lang? Dat heb ik namelijk eerder nooit geweten, ik woonde daar vlakbij!


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    You're welcome ^^
    Ik zag net op je profiel dat je in Hoofddorp woont, woon je daar al lang? Dat heb ik namelijk eerder nooit geweten, ik woonde daar vlakbij!


    Ik woonde in Purmerend, ben een paar maanden naar Duitsland verhuisd en nu weer naar Nederland in Hoofddorp ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik woonde in Purmerend, ben een paar maanden naar Duitsland verhuisd en nu weer naar Nederland in Hoofddorp ^^

    Ohjaaa, zie, dat was ook zo. Waar woon je in Hoofddorp? Vlakbij het centrum of toch meer in de buitenwijken?


    From these ashes, I will rise

    Wow lang geleden dat er nieuwe berichten zijn als je f5 drukt :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ohjaaa, zie, dat was ook zo. Waar woon je in Hoofddorp? Vlakbij het centrum of toch meer in de buitenwijken?

    5 minuutjes lopen van het centrum, dus eigenlijk erin haha. Bij de wok-inn kom ik eruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    5 minuutjes lopen van het centrum, dus eigenlijk erin haha. Bij de wok-inn kom ik eruit.

    Wohh dat is vlakbij de Kruisweg! Echt een hele chille plek wel! Hoe lang zitten jullie daar nu al dan? Al een beetje kunnen settelen?


    From these ashes, I will rise

    Hoe werkt de pub quiz nou eigenlijk? Wordt die op Q gehouden, een aparte server, anders?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Wohh dat is vlakbij de Kruisweg! Echt een hele chille plek wel! Hoe lang zitten jullie daar nu al dan? Al een beetje kunnen settelen?


    Bijna vier maanden nu. Het is in elk geval niet ons huis, we zijn opzoek naar iets en dat het liefst in Hoofddorp, omdat we echt helemaal weg zijn van deze stad, of in Haarlem of vlakbij het werk van mijn vriend. Hij werkt in Amsterdam Sloterdijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    aarsvogel schreef:
    Hoe werkt de pub quiz nou eigenlijk? Wordt die op Q gehouden, een aparte server, anders?

    Voor de pub quiz heb ik een discord server aangemaakt, waar ik jullie morgen voor ga uitnodigen. Vanaf daar ga ik live streamen en zal ik jullie de vragen stellen. Ik zal jullie vragen om jullie antwoorden op te schrijven en naar mij via PB te sturen na bepaalde thema's. Op de discord server mogen jullie ook ondertussen meetypen/overleggen met je teamgenoten of zelfs je microfoon aanzetten als je dat leuk vindt.
    Morgen zal ik een wat uitgebreidere uitleg geven als ik alles heb opgezet. Bear with me tho, dit is voor mij ook een first in het organiseren van pub quizzes :')
    Voertaal zal overigens Nederlands zijn!


    From these ashes, I will rise

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Bijna vier maanden nu. Het is in elk geval niet ons huis, we zijn opzoek naar iets en dat het liefst in Hoofddorp, omdat we echt helemaal weg zijn van deze stad, of in Haarlem of vlakbij het werk van mijn vriend. Hij werkt in Amsterdam Sloterdijk.

    Jaa, in Hoofddorp zit je inderdaad dan wel erg goed. Volgens mij is de huizenmarkt beter in Hoofddorp dan in Haarlem.
    Zijn allebei überhaupt lekker centraal gelegen, je bent zo in de meeste grote steden en Schiphol is echt om de hoek (daar heb ik zelfs nog gewerkt ^^)


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Voor de pub quiz heb ik een discord server aangemaakt, waar ik jullie morgen voor ga uitnodigen. Vanaf daar ga ik live streamen en zal ik jullie de vragen stellen. Ik zal jullie vragen om jullie antwoorden op te schrijven en naar mij via PB te sturen na bepaalde thema's. Op de discord server mogen jullie ook ondertussen meetypen/overleggen met je teamgenoten of zelfs je microfoon aanzetten als je dat leuk vindt.
    Morgen zal ik een wat uitgebreidere uitleg geven als ik alles heb opgezet. Bear with me tho, dit is voor mij ook een first in het organiseren van pub quizzes :')
    Voertaal zal overigens Nederlands zijn!

    Moet je daar iets voor downloaden? Want rip volle telefoon in dat geval :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Jaa, in Hoofddorp zit je inderdaad dan wel erg goed. Volgens mij is de huizenmarkt beter in Hoofddorp dan in Haarlem.
    Zijn allebei überhaupt lekker centraal gelegen, je bent zo in de meeste grote steden en Schiphol is echt om de hoek (daar heb ik zelfs nog gewerkt ^^)


    Wij willen sowieso huren en dat gaat hier moeilijk worden... Kopen kunnen wij niet en willen wij niet. Dus dan is het moeilijk, wij willen namelijk max 710 kale huur betalen, omdat wij niet meer kwijt kunnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    aarsvogel schreef:
    (...)
    Moet je daar iets voor downloaden? Want rip volle telefoon in dat geval :')

    Volgens mij niet, maar misschien heeft iemand die meer ervaring met discord servers daar een definitief antwoord op!


    From these ashes, I will rise

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Wij willen sowieso huren en dat gaat hier moeilijk worden... Kopen kunnen wij niet en willen wij niet. Dus dan is het moeilijk, wij willen namelijk max 710 kale huur betalen, omdat wij niet meer kwijt kunnen.

    Ja, kan ik me goed voorstellen! Dan ben je denk ik aangewezen tot sociaal huurwoningen, of niet? Zijn daar lange inschrijftijden?


    From these ashes, I will rise