• Ja, ik ben op zoek naar een meisjesnaam die ook een coole/badass bijnaam heeft. Maar ik kom niet zover.

    Tot nu toe heb ik:

    Aurora - Rory
    Josephine - Josie/Jo
    Veronica - Nica/Vero
    Tatiana - Tate

    Josie is al een bijnaam voor een personage in een ander verhaalidee met een soortgelijke langere naam dus die valt eigenlijk al af.

    De namen hoeven niet per se kort te zijn. Zelf vind ik het ook makkelijker om een lange naam af te korten.

    Het is voor het hoofdpersonage in een MacGyver fanfic. In het verhaal zit dan al een Matilda met als bijnaam Matty dus die naam en soortgelijke namen vallen af. Haar tweede naam word waarschijnlijk Elizabeth.

    Dus weten jullie nog een naam en bijnaam?

    Edit: Ik heb voor de naam Alexandra - Lex gekozen voor mijn hoofdpersonage. Christina - Chris & Avalon - Ava voor twee van haar collega's. Clementine - Clem als naam voor haar oma/grootmoeder.

    Allemaal heel erg bedankt voor al jullie geweldige suggesties. Ik had niet zoveel reacties en namen verwacht dus ik ben nu heel blij!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2018 - 15:10 ]


    Physics is awesome

    Jasmin - Jaxie / Jazzy
    Lisa - Liz


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Christina/Chris


    26 - 02 - '16

    Hendrix schreef:
    Jasmin - Jaxie / Jazzy
    Lisa - Liz


    Jasmin en dan Jax als bijnaam lijkt me wel cool. Bedankt voor je suggesties.


    Physics is awesome

    Catherine - Cat
    Kelsey - Kel
    Mathila - Mat
    Lindsey - Lin/Lyn

    [ bericht aangepast op 23 juli 2018 - 17:34 ]


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Christina/Chris


    Ik moet meteen denken aan Christina van Grey's Anatomy. Goede suggestie!


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik moet meteen denken aan Christina van Grey's Anatomy. Goede suggestie!


    Die had ik ook in mijn hoofd haha ;D


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Catherine - Cat
    Kelsey - Kel
    Mathila - Mat
    Lindsey - Lin/Lyn


    Aan Kelsey en Lindsey had ik nog niet gedacht. Het wordt een MacGyver fanfic en er zit dan al een Matilda in het verhaal die als bijnaam Matty heeft. Waarom vergeet ik altijd de helft van de info in de beginpost te zetten? Zo jammer soms dat mensen geen gedachten kunnen lezen.


    Physics is awesome

    McSteamy schreef:
    (...)

    Die had ik ook in mijn hoofd haha ;D


    Ze was en is geweldig. Momenteel ook via google aan het zoeken en lijsten door te lezen.


    Physics is awesome

    Laura - Lau
    Isabelle - Isa
    Stephanie - Steph
    Daphne - Daf/Daffie
    Kayleigh - Kay/Kat
    Nicole - Niccie/Nikkie


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Jasmin en dan Jax als bijnaam lijkt me wel cool. Bedankt voor je suggesties.



    Hahaha ja ik had ook eerst wel Jax getypt maar vond dat iets mannelijker klinken omdat de mannelijke hoofdrolspeler van Sons of Anarchy zo heet xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    aarsvogel schreef:
    Laura - Lau
    Isabelle - Isa
    Stephanie - Steph
    Daphne - Daf/Daffie
    Kayleigh - Kay/Kat
    Nicole - Niccie/Nikkie


    Ik zit een beetje met Isabella/Isabelle aangezien het hoofdpersonage van Twilight ook zo heet. Maar ik vind hem wel tof. Kwam ook al Isadora tegen, die naam vind ik ook cool. Aan Daphne had ik nog niet gedacht en ook niet aan Kayleigh, goede suggesties heb je!


    Physics is awesome

    Hendrix schreef:
    (...)


    Hahaha ja ik had ook eerst wel Jax getypt maar vond dat iets mannelijker klinken omdat de mannelijke hoofdrolspeler van Sons of Anarchy zo heet xD


    Ik vind het niet zo erg als het mannelijk klinkt. Chris (genoemd door McSteamy) kan ook voor een man en kan dus mannelijk klinken. Ik probeer een stoere dame van d'r te maken.


    Physics is awesome

    Evelynn - Evy

    Die is basically mijn favoriet :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Alexis/Alexandra - Alex, Lex of Lexie


    Mhm?

    Frederieke - Freddie

    (Groot contrast tussen nette "doopnaam" en stoere bijnaam)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.