• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Je kan me altijd om hulp vragen."
    "Wil je mijn sollicitatiebrief nakijken op spelfouten etc?"
    "Maar spelfouten worden er toch uit gehaald door de computer en door het programma waarin je de brief schrijft?"

    Waarom zou ik je dan voortaan om hulp blijven vragen?!


    Physics is awesome

    whoohoo zo blij met 3 nieuwe broeken die for once wel lang genoeg zijn joeh.


    The truth is out there.

    En toen luisterde je random naar een Kerstnummer tijdens deze hittegolf.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En toen regende het!! Heerlijk buiten gestaan! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Waarom blijft die regen nou? : (

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 22:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kisshoten schreef:
    En toen regende het!! Heerlijk buiten gestaan! ^^


    Stuur je de buien even door hier naar toe? Ik heb een korte broek en het zweet loopt alsnog langs mijn benen.


    Physics is awesome

    Send rain please


    26 - 02 - '16

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Stuur je de buien even door hier naar toe? Ik heb een korte broek en het zweet loopt alsnog langs mijn benen.


    Doe even een regendans en misschien werkt dat. :p Ik heb letterlijk toen nog gezegd tegen mijn vader: doe de regendans. En daarna begon het te regenen. (Niet dat hij het werkelijk deed, XD )


    One Who Travels A Higher Path.

    Soepel hoor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kisshoten schreef:
    (...)

    Doe even een regendans en misschien werkt dat. :p Ik heb letterlijk toen nog gezegd tegen mijn vader: doe de regendans. En daarna begon het te regenen. (Niet dat hij het werkelijk deed, XD )


    Zaterdag komt er hier pas regen, morgen weer 36 graden. Dit is echt niet leuk meer.


    Physics is awesome

    Het zo achterlijk warm hebben dat je het raam wijd open wil zetten, maar het niet durft want muggen en andere vliegbeesten


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Het zo achterlijk warm hebben dat je het raam wijd open wil zetten, maar het niet durft want muggen en andere vliegbeesten


    Morgen een hor er in plaatsen en morgenavond wel je raam wagenwijd open zetten? Wij hebben er toen een bij Xenos gekocht en sindsdien had ik veel minder last van muggen. Het was er een waarbij je klittenband bij je raam moet bevestigen en dan de hor er op. Misschien kan je een washandje nat maken en daar af en toe mee over je armen en benen gaan? Of washandje vullen met ijsblokjes (als je die hebt)?

    Laatst jeukte mijn nek zo erg, waarschijnlijk vanwege het zweet en dat ik daar had gekrabd (wat het waarschijnlijk alleen maar erger maakte) dus heb ik er uiteindelijke een natte washand op gelegd en dat hielp.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Er zit nu dus een enorme mot op mijn kamer fml


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil buiten slapen, kan dat? Urg, ik ga serieus uit mijn bed vallen van het zweet. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Gisteren vloog er bij de lamp in de gang al een vliegend beestje wat leek op een wesp, vandaag vliegt er iets rond wat op een bij lijkt. Ik heb niks tegen bijen en wespen, maar ik heb ze liever niet in huis en zeker niet zo dichtbij mijn slaapkamer. Wat als ze wel binnen komen en ik per ongeluk op ze ga liggen ofzo in mijn slaap?!

    Ook nog een spin in de badkamer, waarom?

    Ik heb al moeite met in slaap komen met deze hitte, ik hoef er geen beestjes bij om me druk over te maken.


    Physics is awesome